Huldequote:Op zaterdag 15 april 2006 16:03 schreef m85 het volgende:
komt ie:
Ik moet iedere dag een kwartier op de bus wachten ( die komt echt altijd te laat :S) enfin... iedere week:
- help ik een opa oversteken ( dat is op dinsdag)
- help ik een oma haar rollator de bus in tillen ( dat is op woensdag)
- help ik een vrouw haar kinderwagen in de bus tillen ( dat is op donderdag)
- help ik een andere vrouw , die problemen heeft met lopen, haar boodschappen de bus in tillen ( dat is op donderdag want dan is het markt nl)
afgelopen woensdag was de oma er niet...ik vraag me af wat er is gebeurt?? :S
Dankjequote:Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Hulde![]()
Jij ben best lief voor je oudere medemensen
Dat zie je verkeerd. Je zag er zo fout uit dat het vrouwke op het ergste voorbereid was.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:58 schreef Bluurgh het volgende:
Vandaag hield ik de liftdeur open voor een oud vrouwtje met wandelstok, die zich daarna verbaast omdraaide en iets als "ik zette me al schrap om de dichtvallende deur op te vangen" zei, veel mensen zijn blijkbaar al te beroerd om de deur voor mensen die slecht ter been zijn open te houden...
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef Orealo het volgende:
Vanmorgen in de bus, stampvol natuurlijk, meisje stapt in, gaat naast me staan, haar portomonee valt uit haar tas, en allemaal pasjes e.d. op de grond, heb ik haar geholpen met het opruimen![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef daReaper het volgende:
ik had een keer een bakje patat speciaal, maar toen kwam net de bus eraan en zei die vrouw dat ik die patat niet mee mocht nemen. Ik had nog maar 1 patatje gehadToen heb ik hem aan een meisje dat toevallig in het bushokje stond gegeven
*Steekt vinger opquote:Op donderdag 6 april 2006 12:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik sta altijd op voor oudere mensen in de bus.Zijn jongelui hier die dat niet doen.
Met een verbaasde blik in haar ogen; jaquote:Op donderdag 27 april 2006 23:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
Toffe actie. Durfde ze em wel aan te nemen dan?
dat is dan wel weerquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk zelden tot nooit op msn... en heb niemand geblocked... zelfs jou niet!![]()
Telt dat ook tot mijn goede daden? Dan heb ik er nu 3 namelijk
Mijn 2de goede daad. blij zijn voor iemand anders.quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Na een lange nacht wordt hij best wel eens moe ja... Om mijn oeverloze geouwehoer kan hij nog altijd lachen.... Echte liefde![]()
Ik doe dat ook meestal, tenzij ik een kater heb, dan heb ik meer medelijden met mezelfquote:Op donderdag 6 april 2006 12:24 schreef Jaguarized het volgende:
Ik sta altijd op voor oudere mensen in de bus.Zijn jongelui hier die dat niet doen.
Ik zit nooit in de bus, kun je nagaan, dat scheelt elke dag weer een zitplaats... stikgoede daad zou ik zo zeggen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 02:24 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik doe dat ook meestal, tenzij ik een kater heb, dan heb ik meer medelijden met mezelf
Maar je benadeelt het busbedrijfquote:Op zaterdag 29 april 2006 02:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik zit nooit in de bus, kun je nagaan, dat scheelt elke dag weer een zitplaats... stikgoede daad zou ik zo zeggen.
Ja schan-da-lig vind ik dat joh, als ik oma's met boodschappen zie staan terwijl er mocro's, Br33ZzZuRSsZ, ballo's of ander tuig naar hun iPodjes zitten te luisteren.. Het is een gebrek aan fatsoen, wat ik je brom!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:24 schreef Jaguarized het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |