Idd.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:04 schreef LoveProfusion het volgende:
De foto's bij de Amerikaanse versie zijn veel mooier. De engelse productie is nogal cheap.
jaaa echt heeeel slecht gejat van america's next top modelquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:44 schreef --Globe-- het volgende:
Ik heb net even op de site gekeken, want ik volg het toch niet meer..
Die foto's zijn echt bedroevend slecht vind ik.
Ik denk dat ze er behoorlijk voor hebben moeten betalen. Tyra laat die formule echt niet zomaar "jatten".quote:Op maandag 15 mei 2006 19:21 schreef senia het volgende:
jaaa echt heeeel slecht gejat van america's next top model![]()
Ik denk zelf dat Tyra nog een dikke vinger in de pap heeft bij deze series.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:50 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er behoorlijk voor hebben moeten betalen. Tyra laat die formule echt niet zomaar "jatten".
Dat denk ik ook wel ja, maar als ze het resultaat zou zien...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:28 schreef Flurrie het volgende:
Ik denk zelf dat Tyra nog een dikke vinger in de pap heeft bij deze series.
Nee vooral de meisjes niet. Wat een gedrochten af en toequote:Op zondag 28 mei 2006 15:13 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja, maar als ze het resultaat zou zien...![]()
Van de 10 finalisten in deze serie zouden er maar 3 ofzo door de Amerikaanse voorrondes komen. Laat staan bij de laatste 10 zitten.
Maar ja, Britten zijn nou niet werelds mooisten, dus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |