Ja dat welquote:Op donderdag 6 april 2006 00:04 schreef Maeghan het volgende:
Ik denk dat we het wel overleven met een fout in de OP. =)
Nog drie dagen langquote:Op woensdag 5 april 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
En neem nooit een Christmas Carol bad! Je fonkelt als een diamantje!
Je hebt jezelf nu wel goed ingedekt hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 00:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja dat welMaar niet dat iemand me er nog op gaat wijzen..
Mooi zo.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Je hebt jezelf nu wel goed ingedekt hoor![]()
Misschien even vragen in het mannen-huidverzorgingstopic? Ik geloof dat daar iemand zat die 'm gekocht hadquote:Op donderdag 6 april 2006 10:07 schreef PeRi het volgende:
Maar niemand heeft ervaring met Cosmetic Lad? Ik wil voornamelijk weten of het een lichte crème is.
Ik wil weten hoe ie reageert op een vrouwenhuid, hij is voor mezelfquote:Op donderdag 6 april 2006 10:39 schreef Leegle het volgende:
[..]
Misschien even vragen in het mannen-huidverzorgingstopic? Ik geloof dat daar iemand zat die 'm gekocht hadHeb er zelf geen ervaring mee, al vind ik m wel lekker ruiken in de winkel (zacht, niet te overheersend, maar geur kan ik niet thuisbrengen precies)
Peri: Mail mij anders even als je mijn potje Oops Almond Kisses wilt hebben. Dat staat hier te staan en ik gebruik het toch niet (Gorgeous is mijn cremequote:Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef PeRi het volgende:
Heb je niet eraan geroken? Ik wilde er afgelopen maandag naar kijken, maar ben het gewoon vergeten. Skin Drink en Almond Kisses worden het iig niet. Skin Drink te vet, Almond Kisses te duur, op de een of andere manier trok ie niet en té stinkend. Vreemd want ik heb de Oops Almond Kisses, ruikt naar Snowcake ipv Almond, en die is echt super, precies goed voor mn huid.
Had ik al eens gezegd dat ik van je hou?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Peri: Mail mij anders even als je mijn potje Oops Almond Kisses wilt hebben. Dat staat hier te staan en ik gebruik het toch niet (Gorgeous is mijn creme)
Nee, doe eens...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat ik van je hou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |