Het is lekker deze op te doen voor te douchen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb vandaag van Shirley een proefje van MoM gekregenGa er morgen eens mee aan de klieder! Iemand advies hoe ik dat spul moet gebruiken? Hoe lang moet ik 't laten zitten enzo
.
Precies het is denk ik niet voor de gevoelige huid lijkt mij.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:42 schreef Vava het volgende:
Gewoon een dikke laag op je gezicht en een kwartier laten zitten ofzo? Ben benieuwd! Ik heb het ook eens geprobeerd maar het beet ontzettend
Ja nouja, mijn gezicht was ietwat roodquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik hoef nergens heen 't weekeinde. Boodschappen zijn gehaald, dus als ik eruit zie als een tomaat na MoM... so be it
.
Als ik het niet vergeet... surequote:
Wowquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohja, ik kon het niet laten
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet op de foto: 2 deoblokken (vergeten) en een middelgrote fles Olive Branch.
Ik word zo erg nieuwsgierig naar de Okra, jammer dat hij niet meer in het assortiment zitquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:12 schreef PeRi het volgende:
Klopt! Hij heeft alleen een iets donkerdere tint. En hij ruikt subliem, Veganese ook, maar Okra toch beter.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:21 schreef Bob. het volgende:
Wat veel snowfairy PeRien de rest is ook veel enzo, ik ben jaloers op jullie allemaal
![]()
Ik heb vandaag mn collectie wel iets uitgebreid:
-fare trade foot lotion
-dream cream
-big
-alkmaar
-snowcake
-babyface
-soft coeur
-coalface
-proefje big hugs
Net alles opgeruimd en mn lushhoekje opnieuw ingericht en nu ruiken mijn handen echt heerlijk![]()
Big ziet er echt eng uit trouwenmaar hij ruikt wel lekker! en ik heb eigenlijk niemand om te masseren met mn soft coeur maar hij rook zo lekker dat ik hem niet kon laten liggen
![]()
Ik vind het trouwens heel wat dat ik de winkel heb gevonden, ben pas 1x met een tram geweest en dat was 5 jaar geleden ofzo dus het was een heel avontuur, gelukkig was er iemand zo vriendelijk om me te helpen de tram te vinden toen ik helemaal vertwijfeld voor het station in Amsterdam stondIk ben niet gewend aan grote steden joh
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |