Zijn jouw balletjes al ingedaald dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:12 schreef Bjoro het volgende:
en ballen raden kan natuurlijk ook
Het "Raad waar de bal is" spel #2 (nieuwe stijl)
Dat was mijn gedachte ookquote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik weet niet wat erger is: dat je pa binnenkomt terwijl jij met je tieten zit te bengelen of dat je pa in een Manchester Unted-shirt rondloopt...
Dat laatste lijkt mij erger.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik weet niet wat erger is: dat je pa binnenkomt terwijl jij met je tieten zit te bengelen of dat je pa in een Manchester Unted-shirt rondloopt...
vrijdag is het 7 april, dus precies 9 maanden na 07-07, dus zijn we volledig ontzwangertquote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn jouw balletjes al ingedaald dan?
Ik zal Carmen haar pa eens een SCUM shirt geven en dan haar moeder vragen hoe het antwoordt op je stelling luidtquote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Mag je dan eindelijk weer een keer neuken met B. ?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:16 schreef Bjoro het volgende:
vrijdag is het 7 april, dus precies 9 maanden na 07-07, dus zijn we volledig ontzwangert
ik hoop het, dat zal inderdaad een keer tijd worden zegquote:Op woensdag 5 april 2006 23:18 schreef golfer het volgende:
Mag je dan eindelijk weer een keer neuken met B. ?![]()
Hier was de 2e toen al onderweg, er zit hier maar 15 maanden en 1 dag tussen.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vrijdag is het 7 april, dus precies 9 maanden na 07-07, dus zijn we volledig ontzwangert
was dat dat kleine boerderij-achtige ding ?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Maar Bjoor, hoe vond jij dat huis in Brakel?
Roger Rabbitquote:Op woensdag 5 april 2006 23:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier was de 2e toen al onderweg, er zit hier maar 15 maanden en 1 dag tussen.
Je weet wel beter, he?quote:
oh ja, die is van de championnen liga natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
Je weet wel beter, he?
Voor die liga moeten je balletjes nog wet verder indalen, daar ben je nog niet aan toe, qua ontwikkeling.
Het glazen huis in Leerdam... prachtig, maar ik zou er niet willen wonenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:21 schreef Bjoro het volgende:
was dat dat kleine boerderij-achtige ding ?
was opzich wel grappig, allen de indeling was niet zo gelukkig vond ik !
En dat huis van Glas ?
Heb niet alles gezien hoor, wat flitsen tijdens het zappen![]()
Hele grote champignonnen, inderdaad.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:25 schreef Bjoro het volgende:
oh ja, die is van de championnen liga natuurlijk
vloerverwarming in de opritquote:Op woensdag 5 april 2006 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Het glazen huis in Leerdam... prachtig, maar ik zou er niet willen wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |