Dat is weer zo'n toevalstreffer waar ik het patent op hebquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:27 schreef Z het volgende:
Een Frans wiskundige! Hoe raadt u het zo.
Gokje wagen? Gokje wagen? Pfftquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:04 schreef Alecks het volgende:
Nou... zet een plaat weg en laat mij dan ook eens een gokje wagen...![]()
Ha, een rader!quote:Op zondag 21 mei 2006 01:51 schreef Alecks het volgende:
Dit lijkt me een muziekmeneer, eind 19e, begin 20e eeuw.
Meneer Fox ?quote:Op zondag 21 mei 2006 10:51 schreef Tokay het volgende:
Ha, een rader!![]()
Maar jammer genoeg sla je de plank volledig mis.![]()
Meneer leefde in de 19e eeuw, hij heeft de 20e eeuw zelf niet gehaald.
Zijn naam wel. En hoe.
Nee hoor. Geen filmmeneer.quote:
Whehehe, kom even in RJPvD je goede antwoord geven!quote:Op zondag 21 mei 2006 10:55 schreef Modus het volgende:
Huey Lewis?
Zowel als naam, als naamgever...quote:Op zondag 21 mei 2006 11:37 schreef Gellius het volgende:
Als naam of als naam-gever, Tokay?
Ik sta versteld, Gellius...quote:Op zondag 21 mei 2006 13:52 schreef Gellius het volgende:
't is een Fransman pyl, dat zie jij toch ook wel?
quote:Op zondag 21 mei 2006 14:15 schreef Gellius het volgende:
Ach ja, ik heb nu eenmaal dat je ne sais quoi hè?
Dat weet ik heus wel.quote:'t is Gellius, overigens.
Nou, tabee dan maar hè, L_V!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
For the record: IK heb niks tegen reeksen, indien ze iets bijdragen aan een forum. Ik heb wel iets tegen reeksen die verkapte post-opkrik manieren zijn. Dat was reden voor ons om het personenassociatie-topic te sluiten. Het is ook de reden, dat we RJPvD zsm kwijt willen, hetzij richting Belgisch archief, hetzij richting het te beginnen spelletjes-forum. De gewone RJP daarentegen draagt bij aan C&H omdat er naar aanleiding van de plaatjes regelmatig informatie gegeven wordt.
Men heeft besloten ons naar MEN te verhuizen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:47 schreef Gellius het volgende:
MEN?
Neen, dat vond men niet menselijk, eh, wenselijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:50 schreef Gellius het volgende:
Men heeft het niet nodig gevonden om daar even over te communiceren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |