Je bent haumaux.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:39 schreef Camplo het volgende:
Wat een smerig spul.
Smaakt dus echt niet naar Thee, en al helemaal niet naar groene thee.![]()
Soort zurig spul dat je met moeite wegkrijgt.
Waarom kocht ik dit ook![]()
Ik drink vollop ice tea cola etc. Nog nooit gaatje gehad...quote:Op woensdag 5 april 2006 23:09 schreef zoalshetis het volgende:
ice tea is zo slecht voor je tanden dat ik het niet drink. de zuurtegraad is zelfs hoger dan coca cola. alleen de hoeveelheid suiker die ze erin pleuren kan de zure smaak nog maskeren en krijg je iets prikkelends, lekker, maar zoals ik als schreef funest voor het tandglazuur.
paar keer per jaar doen en daarna spoelen/gorgelen met water.
best voor een lang gezond gebit is kruidenthee zonder suiker. en ik kan het weten, want ik heb nog nooit een gaatje gehad in mijn gebit.
ja, ja, dat is beter dan een gebit in je gaatje, ik weet het.
Hmm misschien ligt het er dan aan dat ik het alleen uit de fles heb gedronken. Als ik een blikje zie liggen probeer ik mquote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef Agiath het volgende:
Godverdomme zeg! Dit spul is gruwelijk lekker, ga je smaak ontwikkellen ofzo
Jammer dat het standaard volk alles maar zoet moet hebben en dit dus bijna nergens meer in blik te krijgen is (fles is smerig)...
knul je bent uit '88 dit hier is geen pubquote:Op woensdag 5 april 2006 23:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik drink vollop ice tea cola etc. Nog nooit gaatje gehad...![]()
Ik heb daar zoiets tegen, een tandenborstel ofzo, probeer het ook eens
Dus? Jij hebt helemaal geen geboortedatum opgegeven, en daarom kan ik nog wel gelijk hebben...quote:Op woensdag 5 april 2006 23:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
knul je bent uit '88 dit hier is geen pub![]()
ik dacht dat je een kroeg bedoeldequote:Op woensdag 5 april 2006 23:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
knul je bent uit '88 dit hier is geen pub![]()
Wat weet jij daar nu van.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:18 schreef PsyCha het volgende:
zo vies is het ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |