En waar rij je dan in als ie naar de spuiter is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:13 schreef t0n het volgende:
Nee, totaal niets... standaard wagentje... maar goed, wel wat schade... dus eerst laten spuiten enzo.. voordat ik er mee aan de slag ga...
Dus zodra me eigen auto weg is, gaat de EK naar de spuiterij.
Netjes, misschien wel mijn oude bakjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:35 schreef t0n het volgende:
Geen pics... straks... als hij klaar is... De kleur is erg donker groen metallic... ben er zelf ben wel weg van... erg mooi.... hij wordt ook die kleur weer...
Je gaat al de goede kant op.. Je begint bij een klein opeltje en koopt straks gewoon een knappe opelquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:33 schreef t0n het volgende:
Nu 'n Corsa, anders 'n 206.. Maar de 206 hadden ze bij ingebroken.. dus die's ff weg.
Tssquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:37 schreef c20xe het volgende:
[..]
Je gaat al de goede kant op.. Je begint bij een klein opeltje en koopt straks gewoon een knappe opel
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:37 schreef c20xe het volgende:
[..]
Je gaat al de goede kant op.. Je begint bij een klein opeltje en koopt straks gewoon een knappe opelvoor je het weet sta je dorpels te lassen
quote:
Ik zeg ook niet alle honda's slecht zijn, in de hobbybob tijd rijd ik altijd op een Honda crosser..quote:
Tja, kan je geen ongelijk gevenquote:
*quote:
Blijft jammerquote:Op maandag 25 september 2006 19:53 schreef t0n het volgende:
Met 'n traan over me wang... heb ik vanmiddag afscheid genomen van me Civic...
Op naar de Civic EK... B16 komt er in, velgen en onderstel heb ik gehouden...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:06 schreef t0n het volgende:
Uiteraard... will keep you guys posted.
Honda heeft ook RWDquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:07 schreef Tjabbo het volgende:
yeah dude het word tijd dat je uit die honda shit stapt en een echte performance machine koopt.
FWD FTL!
Njah, op rechte stuk misschien wel, maar je moet toegeven dat FWD met 'n goede N/A motor een hoop fun is op 't circuit..quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:07 schreef Tjabbo het volgende:
yeah dude het word tijd dat je uit die honda shit stapt en een echte performance machine koopt.
FWD FTL!
Even voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:36 schreef t0n het volgende:
Nee, heb 'n Civic EK gekocht, 1997.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |