Die ken ik niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
* Babette luistert Herman van Veen - de Speeltuin
Leuk mensquote:Op woensdag 5 april 2006 20:32 schreef Airelle het volgende:
Speciaal voor Tom en Bob:
[afbeelding]
OP volgt...
't warchild-nummer van Borsato, dat ie tijdens het gala van 't Ned. lied zong...quote:Op woensdag 5 april 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
Die ken ik niet.![]()
En Google ook niet echt.
Heb je die op je pc staan of hoorde je die op de radio?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
't warchild-nummer van Borsato, dat ie tijdens het gala van 't Ned. lied zong...
typischop z'n van Veens: morrrrrrrggggggen zal het vrrrrrrrrrrrrreeeeeeeede zijn
dvd... was twee weken terug ofzo op tvquote:Op woensdag 5 april 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Heb je die op je pc staan of hoorde je die op de radio?
Wat een gaar frans. Het is 'Je t'embrasse óf Je vous embrasse'.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:07 schreef babette21 het volgende:
Fred zei "je vous t'embrasse" aan 't eind van Felderhof.....
lekker nog 'n keer je tofheid bevestigen als je al dood ben, fijn hoor
maakt niet uit joh, ik vond 't wel een goeie grap.... fijn schijfje ookquote:Op donderdag 6 april 2006 08:33 schreef Airelle het volgende:
Wat een gaar frans. Het is 'Je t'embrasse óf Je vous embrasse'.
I know, maar zij zei 't zo en om d'r nu nog postuum nog te verbeteren [vind ik wel errug Bupa]
zoals gezegd gebruik ik zelf altijd je t'embrasse [beleefdheidsvormen zijn overgewaardeerd]
[q]Nog sorry voor de Ceedee trouwens.. Beetje chaotisch en druk vorige week.
Ik wil de dirty details!quote:Op donderdag 6 april 2006 00:12 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben moe en suf en morgen ben ik de hele dag vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |