Vergeet voor de lol eventjes dat die 'terroristen' in guantanamo bay geen proces hebben gehad en dat er hard aan de burgervrijheden in die geliefde States van je gesloopt word.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Aan welke kant staat Amnesty nou ? Wanneer zien ze hoe erg die terroristen zijn, en kom niet met "Amerika geeft ze geen rechten" Nou terroristen verdienen die rechten niet eens. Het zijn monsters, gekken zonder hart.
@ TSquote:Op woensdag 5 april 2006 19:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vergeet voor de lol eventjes dat die 'terroristen' in guantanamo bay geen proces hebben gehad en dat er hard aan de burgervrijheden in die geliefde States van je gesloopt word..
"Land of the free", my ass.
Ik zal het even duidelijk maken.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:49 schreef Hallulama het volgende:
Yildiz, je hebt 't tegen de verkeerde persoon, nietzman snapt 't wel, maar LrdMetalSonic niet zo, geloof ik
Jij bent echt gevaarlijk weet je dat?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:50 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Terroristen hebben geen rechten, daarom moeten ze gewoon opgesloten worden, wat gelukkig ook gebeurd in guantanomobay![]()
Daar zitten mensen omdat ze een Casio horloge droegen. Meer niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:50 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Terroristen hebben geen rechten, daarom moeten ze gewoon opgesloten worden, wat gelukkig ook gebeurd in guantanomobay![]()
quote:Abdullah Kamal, an assistant electrical engineer for the ministry of water and electricity, said he went to Iran after the Sept. 11 attacks with $15,000, almost of all of which he gave to the poor. He then traveled to Pakistan, where he was imprisoned before being taken to the Afghan city of Kandahar and then to Cuba. He was accused of having an F-91W Casio watch, which officials have said were used in bombs, but Kamal said he didn't know the timepiece could be used for terrorism.
Dat zijn zulke gave machines hequote:
Jij bent slechts deel van de grote massa die anti Amerikaans is weet je dat? Wacht maar tot jouw ouders op klaarlichte dag omkomen bij een aanslag , door dat oh zo lieve nederland waarin een terrorist makkelijk huisvesting kan vinden. En with us or without us ? No ik kies partij tegen het terrorisme, al is het alleen al uit symphatiek voor de slachtoffers van het wtc. Om nog maar te zwijgen over wat Amerika in het verleden voor mij betekent heft. Ik ben blijkbaar van de oudere generatie, ik weet nog dat mijn opa en oma aan de ene kant vertelden over de inderdrukking van de jappen in indonesië , en de opa en oma aan de andere kant vertelden wat de duitsers deden. Waarom zijn mensen zo makkelijk zo naief voor het kwaad, waarom moeten sommigen het eerst zelf ondervinden voor ze geloven dat het daar is ? netzoiets als dat veel mensen te hard rijden tot ze ineens iemand aanrijden of een boete krijgen. Om die reden moeten terroristne preventief geruimd worden, en ja niet de onschuldige, maar sympathie hebben voor een terroristisch steunend regiem, of voor osama bin laden, tja dan mag je al opgepakt worden vind, wat zeg je dan ? " Ik heb schijt aan democratie en ik wil hard werkende EERLIJKE mensen best de dood in jagen om egoistische redenen, ik krijg die 40 maagden welquote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Jij bent echt gevaarlijk weet je dat?
Nee ik heb een pulsar horloge ........quote:Daar zitten mensen omdat ze een Casio horloge droegen. Meer niet.
Heb jij nog een Casio horloge? Ik zou em maar weggooien als ik jou was.
en het erge is dat ik vermoed dat je nieteens een grapje maakt.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:50 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Als je het over je opa's en oma's hebt. Die van mij vochten voor onze burgervrijheden- en rechten. Voor iedereen. Ook voor de allerergste criminelen. Een eerlijk proces voor iedereen. Dáár vochten ze voor. Tenminste, die van mij dan.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:55 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Jij bent slechts deel van de grote massa die anti Amerikaans is weet je dat? Wacht maar tot jouw ouders op klaarlichte dag omkomen bij een aanslag , door dat oh zo lieve nederland waarin een terrorist makkelijk huisvesting kan vinden. En with us or without us ? No ik kies partij tegen het terrorisme, al is het alleen al uit symphatiek voor de slachtoffers van het wtc. Om nog maar te zwijgen over wat Amerika in het verleden voor mij betekent heft. Ik ben blijkbaar van de oudere generatie, ik weet nog dat mijn opa en oma aan de ene kant vertelden over de inderdrukking van de jappen in indonesië , en de opa en oma aan de andere kant vertelden wat de duitsers deden. Waarom zijn mensen zo makkelijk zo naief voor het kwaad, waarom moeten sommigen het eerst zelf ondervinden voor ze geloven dat het daar is ? netzoiets als dat veel mensen te hard rijden tot ze ineens iemand aanrijden of een boete krijgen. Om die reden moeten terroristne preventief geruimd worden, en ja niet de onschuldige, maar sympathie hebben voor een terroristisch steunend regiem, of voor osama bin laden, tja dan mag je al opgepakt worden vind, wat zeg je dan ? " Ik heb schijt aan democratie en ik wil hard werkende EERLIJKE mensen best de dood in jagen om egoistische redenen, ik krijg die 40 maagden wel"
edit:
[..]
Nee ik heb een pulsar horloge ........
Vind jij dit een grappig onderwerp ?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:58 schreef manny het volgende:
[..]
en het erge is dat ik vermoed dat je nieteens een grapje maakt.
"Naturally the common people don't want war: Neither in Russia, nor in England, nor for that matter in Germany. That is understood. But, after all, it is the Leaders of the country who determine the policy and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked. and denounce the peacemakers for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country."quote:Op woensdag 5 april 2006 19:55 schreef LrdMetalSonic het volgende:
En with us or without us ? No ik kies partij tegen het terrorisme, al is het alleen al uit symphatiek voor de slachtoffers van het wtc.
Zonder de US hadden de Russen wel afgerekend met Afghanistan, want Osama zonder Amerikaanse steun hadden ze natuurlijk zo overheengewalst.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef Gebleekte het volgende:
Ik ben het met je eens TS, mensen snappen idd niet dat de wereld een stuk minder veilig was geweest zonder de VS. Ondankbare honden zijn het.
De verbanden met het heden zijn haast beangstigend. Het lijkt wel een theorie van Machiavelli, die werkt na 600 jaar nog steeds.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
"Naturally the common people don't want war: Neither in Russia, nor in England, nor for that matter in Germany. That is understood. But, after all, it is the Leaders of the country who determine the policy and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked. and denounce the peacemakers for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country."
Hermann Goering
Dat hadden ze al eerder geprobeerd. En hoezo zou Rusland ineens de Taliban gaan verdrijven?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zonder de US hadden de Russen wel afgerekend met Afghanistan.
Hm.. vreemd.. het is pas sinds de VS Irak is binnen gevallen dat moslimterrorisme op tour is door Europa... ook vreemd, we horen al een jaar of drie dat we ons moeten voorbereiden op een aanslag in Nederland.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef Gebleekte het volgende:
Ik ben het met je eens TS, mensen snappen idd niet dat de wereld een stuk minder veilig was geweest zonder de VS. Ondankbare honden zijn het.
Tja, marteling door de Amerikanen is nooit bewezen. Als mensen in een kamp zet die in een grot zaten waar een Taliban bolwerk achter schuilt, mag je hun van mij flink uithoren, dan praten ze wel. Wacht maar tot hier in Amsterdam wat gebeurt, dan komt er van iedereen ineens grote praatquote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef Dagonet het volgende:
Een land dat opkomt voor de vrijheid, voor de democratie. Een land dat dictators die burgers martelt aanvalt.
En vervolgens hun eigen regels (recht op proces enzo, vrijwaring van marteling) met de voeten treedt want het zijn geen amerikanen dus dan boeit het niet.
De regering van Amerika verdient het om tegen de muur gezet te worden.
Oh, een paar miljoen echte Amerikanen illegaal aftappen kan tegenwoordig ook al hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef Dagonet het volgende:
Een land dat opkomt voor de vrijheid, voor de democratie. Een land dat dictators die burgers martelt aanvalt.
En vervolgens hun eigen regels (recht op proces enzo, vrijwaring van marteling) met de voeten treedt want het zijn geen amerikanen dus dan boeit het niet.
De regering van Amerika verdient het om tegen de muur gezet te worden.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Tja, marteling door de Amerikanen is nooit bewezen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |