abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36684821
Amnesty, ze komen op voor de mensen rechten, ze willen geen kind in de gevangenis, heel mooi allemaal, tot voor kort ga ik ook wel is wat geld aan amnesty. Meestal zo'n 2 euro stuk wat ze echt wel waard zijn. Enfin je hoort het al, ik respecteerde amnesty heel erg maar nu ?

Na een uur of 2 fitnessen, en te kunnen hebben genoten van een lekkere coca cola ging ik de trein in, ik pakte zo'n spits, ja de NRC hebben ze niet te koop in de trein. En ik ging naar pagina 2, zie ik daar een gigantische Amnesty reclame met de tekst " thank your for flying CIA " Nou ik kreeg bijna kotsneigingen, een amerikaanse vlag, wat mensen die een doek om hun hoofd hadden, en dan ook nog is allemaal kritiek over de behandeling van de terrorristen.

Aan welke kant staat Amnesty nou ? Wanneer zien ze hoe erg die terroristen zijn, en kom niet met "Amerika geeft ze geen rechten" Nou terroristen verdienen die rechten niet eens. Het zijn monsters, gekken zonder hart. Pure verschijningen van het kwaad, en dan die amnesty dit was puur populaire praat. Immers, veel mensen zijn nu anti amerikaans, en amnesty denkt hmm daar verdien ik weer geld mee. Smerig zeg ik !, netzoals de meeste hypocrieten die steeds weer op die website met die conspiracy bullshit komen. Misschien is het voor Nederland wel goed als hier ook is zo'n aanslag plaats vind, dan zien jullie eindelijk hoe erg die terroristen zijn. Niet dat ik hoop dat het gebeurd. Maar Amerikaanse soldaten nemen het nu op voor jullie vrijheid, en amnesty tja daar walg ik nu van. Ze krijgen het meeste geld van Amerika en wat doen ze, ......

In deze tijden moeten we samen sterk zijn tegenover het terrorisme !

Maar ik hoop dat amnesty zich weer herstelt, ik wil nogmaals sterkte wensen aan mensen die overleden amerikaanse soldaten kennen. Ik sta er bij stil dat zij nu voor ons vechten. Als ik genoeg geld heb zal ik helpen met het financieren van zo'n

Worden deze eigenlijk ook ingezet in Irak, nouja ik hoop het maar, en ik weet dat hier ook mensen zijn die wel inzien wat Amerika voor ons betekent heeft, en wat ze nu voor ons betekenen..... Ik zal de slachtoffers van het WTC al nooit vergeten.
  woensdag 5 april 2006 @ 19:41:17 #2
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_36684996
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Aan welke kant staat Amnesty nou ? Wanneer zien ze hoe erg die terroristen zijn, en kom niet met "Amerika geeft ze geen rechten" Nou terroristen verdienen die rechten niet eens. Het zijn monsters, gekken zonder hart.
Vergeet voor de lol eventjes dat die 'terroristen' in guantanamo bay geen proces hebben gehad en dat er hard aan de burgervrijheden in die geliefde States van je gesloopt word. .

"Land of the free", my ass.
Ik ga naar huis.
  woensdag 5 april 2006 @ 19:48:05 #3
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36685246
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:41 schreef nietzman het volgende:

[..]

Vergeet voor de lol eventjes dat die 'terroristen' in guantanamo bay geen proces hebben gehad en dat er hard aan de burgervrijheden in die geliefde States van je gesloopt word. .

"Land of the free", my ass.
@ TS

Als je toch bezig bent met vergeten.

Vergeet dan ook even dat er op Guantanamo mensen geen aanklacht hebben, of dat sommige aanklachten bestaan uit 'hij droeg een Casio horloge, ennnn, dat is het'.

Vergeet verder even Abu Ghraib, Far Filastin en Bagram.
Vergeet ook die tientallen anderen, die niet echt in het nieuws komen. Kun je je die rel nog herinneren onlangs? Over die geheime gevangenissen in Oost-europa?

Vergeet even het onderzoek waaruit is gekomen dat de CIA met zijn vliegtuigjes is geland op schiphol en groningen.

Vergeet ook even dat mensen daar al soms 4 jaar zitten zonder proces. Zonder advocaat. Zonder status. Zonder mensenrechten.

Laten we in het proces ook even de Patriot Act vergeten, tenslotte leg je je vrijheden in de vrieskist zodat niemand er bij kan, om ze te 'beschermen'.

Wou jij dít goedpraten?

Edit: Op 1 punt ben ik het met TS eens.
Waarom is de helft niet gewoon de vlag van Europa?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 5 april 2006 @ 19:49:05 #4
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_36685281
Amerika is een natie van schurken!
  woensdag 5 april 2006 @ 19:49:51 #5
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_36685318
Yildiz, je hebt 't tegen de verkeerde persoon, nietzman snapt 't wel, maar LrdMetalSonic niet zo, geloof ik
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_36685342
Ah... dit is het typische denken van Bush dat veel mensen geinspireerd heeft: YOU'RE EITHER WITH US OR WITH THE TERRORISTS
pi_36685343
Terroristen hebben geen rechten, daarom moeten ze gewoon opgesloten worden, wat gelukkig ook gebeurd in guantanomobay
  woensdag 5 april 2006 @ 19:50:57 #8
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36685355
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:49 schreef Hallulama het volgende:
Yildiz, je hebt 't tegen de verkeerde persoon, nietzman snapt 't wel, maar LrdMetalSonic niet zo, geloof ik
Ik zal het even duidelijk maken.
  woensdag 5 april 2006 @ 19:51:10 #9
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_36685366
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:50 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Terroristen hebben geen rechten, daarom moeten ze gewoon opgesloten worden, wat gelukkig ook gebeurd in guantanomobay
Jij bent echt gevaarlijk weet je dat?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  woensdag 5 april 2006 @ 19:51:54 #10
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36685404
quote:
Daar zitten mensen omdat ze een Casio horloge droegen. Meer niet.

Heb jij nog een Casio horloge? Ik zou em maar weggooien als ik jou was.
quote:
Abdullah Kamal, an assistant electrical engineer for the ministry of water and electricity, said he went to Iran after the Sept. 11 attacks with $15,000, almost of all of which he gave to the poor. He then traveled to Pakistan, where he was imprisoned before being taken to the Afghan city of Kandahar and then to Cuba. He was accused of having an F-91W Casio watch, which officials have said were used in bombs, but Kamal said he didn't know the timepiece could be used for terrorism.
  Donald Duck held woensdag 5 april 2006 @ 19:54:20 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36685498
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef LrdMetalSonic het volgende:

[afbeelding]
Dat zijn zulke gave machines he
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_36685543
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Jij bent echt gevaarlijk weet je dat?
Jij bent slechts deel van de grote massa die anti Amerikaans is weet je dat? Wacht maar tot jouw ouders op klaarlichte dag omkomen bij een aanslag , door dat oh zo lieve nederland waarin een terrorist makkelijk huisvesting kan vinden. En with us or without us ? No ik kies partij tegen het terrorisme, al is het alleen al uit symphatiek voor de slachtoffers van het wtc. Om nog maar te zwijgen over wat Amerika in het verleden voor mij betekent heft. Ik ben blijkbaar van de oudere generatie, ik weet nog dat mijn opa en oma aan de ene kant vertelden over de inderdrukking van de jappen in indonesië , en de opa en oma aan de andere kant vertelden wat de duitsers deden. Waarom zijn mensen zo makkelijk zo naief voor het kwaad, waarom moeten sommigen het eerst zelf ondervinden voor ze geloven dat het daar is ? netzoiets als dat veel mensen te hard rijden tot ze ineens iemand aanrijden of een boete krijgen. Om die reden moeten terroristne preventief geruimd worden, en ja niet de onschuldige, maar sympathie hebben voor een terroristisch steunend regiem, of voor osama bin laden, tja dan mag je al opgepakt worden vind, wat zeg je dan ? " Ik heb schijt aan democratie en ik wil hard werkende EERLIJKE mensen best de dood in jagen om egoistische redenen, ik krijg die 40 maagden wel "

edit:
quote:
Daar zitten mensen omdat ze een Casio horloge droegen. Meer niet.

Heb jij nog een Casio horloge? Ik zou em maar weggooien als ik jou was.
Nee ik heb een pulsar horloge ........
  woensdag 5 april 2006 @ 19:58:03 #13
80382 manny
30 is best veel
pi_36685614
quote:
en het erge is dat ik vermoed dat je nieteens een grapje maakt.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 5 april 2006 @ 19:58:40 #14
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36685643
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:55 schreef LrdMetalSonic het volgende:

[..]

Jij bent slechts deel van de grote massa die anti Amerikaans is weet je dat? Wacht maar tot jouw ouders op klaarlichte dag omkomen bij een aanslag , door dat oh zo lieve nederland waarin een terrorist makkelijk huisvesting kan vinden. En with us or without us ? No ik kies partij tegen het terrorisme, al is het alleen al uit symphatiek voor de slachtoffers van het wtc. Om nog maar te zwijgen over wat Amerika in het verleden voor mij betekent heft. Ik ben blijkbaar van de oudere generatie, ik weet nog dat mijn opa en oma aan de ene kant vertelden over de inderdrukking van de jappen in indonesië , en de opa en oma aan de andere kant vertelden wat de duitsers deden. Waarom zijn mensen zo makkelijk zo naief voor het kwaad, waarom moeten sommigen het eerst zelf ondervinden voor ze geloven dat het daar is ? netzoiets als dat veel mensen te hard rijden tot ze ineens iemand aanrijden of een boete krijgen. Om die reden moeten terroristne preventief geruimd worden, en ja niet de onschuldige, maar sympathie hebben voor een terroristisch steunend regiem, of voor osama bin laden, tja dan mag je al opgepakt worden vind, wat zeg je dan ? " Ik heb schijt aan democratie en ik wil hard werkende EERLIJKE mensen best de dood in jagen om egoistische redenen, ik krijg die 40 maagden wel "

edit:
[..]

Nee ik heb een pulsar horloge ........
Als je het over je opa's en oma's hebt. Die van mij vochten voor onze burgervrijheden- en rechten. Voor iedereen. Ook voor de allerergste criminelen. Een eerlijk proces voor iedereen. Dáár vochten ze voor. Tenminste, die van mij dan.
pi_36685665
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:58 schreef manny het volgende:

[..]

en het erge is dat ik vermoed dat je nieteens een grapje maakt.
Vind jij dit een grappig onderwerp ? , over dit soort dingen ben ik dus serieus ja......
pi_36685686
Yup hij meent het. Zo gek als een deur. Maar wel trots op z'n horloge!
pi_36685745
Ik ben het met je eens TS, mensen snappen idd niet dat de wereld een stuk minder veilig was geweest zonder de VS. Ondankbare honden zijn het.
  woensdag 5 april 2006 @ 20:01:44 #18
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_36685767
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:55 schreef LrdMetalSonic het volgende:
En with us or without us ? No ik kies partij tegen het terrorisme, al is het alleen al uit symphatiek voor de slachtoffers van het wtc.
"Naturally the common people don't want war: Neither in Russia, nor in England, nor for that matter in Germany. That is understood. But, after all, it is the Leaders of the country who determine the policy and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked. and denounce the peacemakers for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country."
Hermann Goering
Ik ga naar huis.
  woensdag 5 april 2006 @ 20:02:32 #19
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_36685803
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef Gebleekte het volgende:
Ik ben het met je eens TS, mensen snappen idd niet dat de wereld een stuk minder veilig was geweest zonder de VS. Ondankbare honden zijn het.
Zonder de US hadden de Russen wel afgerekend met Afghanistan, want Osama zonder Amerikaanse steun hadden ze natuurlijk zo overheengewalst.
Ik ga naar huis.
  woensdag 5 april 2006 @ 20:03:16 #20
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36685839
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef nietzman het volgende:

[..]

"Naturally the common people don't want war: Neither in Russia, nor in England, nor for that matter in Germany. That is understood. But, after all, it is the Leaders of the country who determine the policy and it is always a simple matter to drag the people along, whether it is a democracy, or a fascist dictatorship, or a parliament, or a communist dictatorship. Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked. and denounce the peacemakers for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country."
Hermann Goering
De verbanden met het heden zijn haast beangstigend. Het lijkt wel een theorie van Machiavelli, die werkt na 600 jaar nog steeds.
pi_36685877
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:02 schreef nietzman het volgende:

[..]

Zonder de US hadden de Russen wel afgerekend met Afghanistan.
Dat hadden ze al eerder geprobeerd. En hoezo zou Rusland ineens de Taliban gaan verdrijven?
  woensdag 5 april 2006 @ 20:04:36 #22
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_36685897
Een land dat opkomt voor de vrijheid, voor de democratie. Een land dat dictators die burgers martelt aanvalt.

En vervolgens hun eigen regels (recht op proces enzo, vrijwaring van marteling) met de voeten treedt want het zijn geen amerikanen dus dan boeit het niet.

De regering van Amerika verdient het om tegen de muur gezet te worden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_36685958
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:01 schreef Gebleekte het volgende:
Hm.. vreemd.. het is pas sinds de VS Irak is binnen gevallen dat moslimterrorisme op tour is door Europa... ook vreemd, we horen al een jaar of drie dat we ons moeten voorbereiden op een aanslag in Nederland.
pi_36685998
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef Dagonet het volgende:
Een land dat opkomt voor de vrijheid, voor de democratie. Een land dat dictators die burgers martelt aanvalt.

En vervolgens hun eigen regels (recht op proces enzo, vrijwaring van marteling) met de voeten treedt want het zijn geen amerikanen dus dan boeit het niet.

Tja, marteling door de Amerikanen is nooit bewezen. Als mensen in een kamp zet die in een grot zaten waar een Taliban bolwerk achter schuilt, mag je hun van mij flink uithoren, dan praten ze wel. Wacht maar tot hier in Amsterdam wat gebeurt, dan komt er van iedereen ineens grote praat De enige reden waarom dat overigens nog niet is gebeurd, is vanwege de VS die in Afghanistan Al-quada opjaagt, waarom snappen mensen dit niet?
  woensdag 5 april 2006 @ 20:08:40 #25
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36686061
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef Dagonet het volgende:

Oh, een paar miljoen echte Amerikanen illegaal aftappen kan tegenwoordig ook al hoor.
Had Clinton eens moeten doen, was ie gelijk afgezet.

http://www.eff.org/legal/cases/att/
en
Cellphone Tracking Cases (USA v. Pen Register)

Niet dat we dat laatste in Europa niet doen hoor, integendeel zelfs. Raar eigenlijk, als ik dat eens vergelijk.
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:06 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Tja, marteling door de Amerikanen is nooit bewezen.
[..]

Okay, ik ga wel wat anders doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')