quote:Op woensdag 5 april 2006 19:25 schreef Werewolf het volgende:
De Half-life (deel 1) box bevat de codes voor alle 4 de versies (dus ook online gamen):
Voor ¤ 10,- + verzendkosten is ie van jou...quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:59 schreef Vonkenboer het volgende:
De Half-life (deel 1) box bevat de codes voor alle 4 de versies (dus ook online gamen):
- Half-life Game of The Year edition
- Opposing Force
- Counter Strike
- Blue Shift
¤ 7,- + verzendkosten ?
¤ 8,5 inclusief verzendkosten.. take it or leave it..quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:42 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Voor ¤ 10,- + verzendkosten is ie van jou...
Jammmer dan, dan wacht ik wel tot ik hem hier tegen kom ergens in de budget bakquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:24 schreef Werewolf het volgende:
Het pakketje is net iets meer dan 250 gram, dus dan zijn de verzendkosten alleen al ¤ 2,25
Dan is je 1e bod van ¤ 7 ex. beter
¤ 10 inclusief dan...
je haalt me de woorden uit je kikker mond. als werewolf nou ook ff zo denkt...quote:Op zondag 9 april 2006 16:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De CD's zijn onnodig, de inhoud daarop is toch verouderd (oud versies waarmee je niet meer op online servers kan), via Steam haal je alles up-to-date binnen met de cd-key of met het Steamaccount waarom de cd-key gebruikt is.
Blue Shift was vroeger een betaalde extra game, maar sinds een tijdje krijg je die ook gratis bij alleen Half Life 1. (samen met Opposing Force, Counterstrike, Codename Gordon, Day of Defeat, Deathmatch Classic, Ricochet en Team Fortress Classic.)
Eerst een bod van 8 euro incl. afkeurenquote:Op zondag 9 april 2006 22:19 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb er geen steamaccount mee aangemaakt. Ook nog nooit online gespeeld.
Al het bovenstaande is helemaal nieuw voor mij.....
Oké, wie biedt er meer dan 7,50 voor alleen de key?
Zo niet, dan gaat ie naar YoshiBignose...
Het ging om verschillende zaken.quote:Op maandag 10 april 2006 10:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Eerst een bod van 8 euro incl. afkeuren
En dan alleen de key voor 7,5 verkopen
Vreemde manier van handelen![]()
Stuur me maar een mailtje (zie profiel).quote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef El_Mariachi het volgende:
Als ik om zeker te zijn er eerst een steamaccount mee mag maken voor ik je het geld overmaak bied ik bij deze 8 euro voor de key.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |