Mooi nummerrquote:Op woensdag 5 april 2006 19:07 schreef Cosworth het volgende:
Ik vind dat wel zo'n geniale plaat!
Kippevel.
wat nietquote:Op woensdag 5 april 2006 19:15 schreef Cosworth het volgende:
Wat is er mis met Cher?
eensquote:Op woensdag 5 april 2006 19:29 schreef Duvel het volgende:
Ik vind het helemaal niets. Terwijl het origineel zo mooi is...
En wat een stem! Briljante plaat. De mooiste "cover" of "collaboration" van de laatste tijd.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:07 schreef Cosworth het volgende:
Ik vind dat wel zo'n geniale plaat!
Kippevel.
Hmz daar kan ik me nog 'n beetje in vinden... maar toch mist t iets vind ikquote:Op donderdag 6 april 2006 11:09 schreef Agrafes het volgende:
De versie van Johnny Cash is echt vele malen beter, zelfs beter dan het origineel![]()
Prachtige reactiequote:Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef Even het volgende:
T is eerste wat ik dacht was:tweede was:
Derde was
gevolgd door
![]()
en
![]()
(Knap he dat ik dat dacht)
Toen zette ik het orgineel maar op![]()
Alsjeblieft zeg. Mary J Blige is er zo een uit de R&B stal die denkt: als ik maar aan het einde van elke maat een arpeggio zing vindt iedereen me een fantastische zangeres!!. Ik vind het alleen maar erg vermoeiend eigenlijk. Geef mij het origineel maar!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:06 schreef Marble het volgende:
Is er ook een versie zónder Bono? Mary J. zingt het wonderschoon en als zij het alleen zingt is het voor het eerst in z´n bestaan echt een fantastisch nummer, alleen zo jammer dat zo ongeveer de meest belabberde zanger ter wereld er ook weer doorheen moet kwelen.
[afbeelding]
En The Crazy Frog ookquote:
Je hoeft U2 echt niet leuk te vinden, maar is het dan echt nodig om een oproep tot stoppen te doen. Tuurlijk vrijheid van meningsuiting enzo, maar ik vraag me nu af of je dit doet om mensen op de kast te jagen, of omdat je je enorm zit te vervelen of omdat je er gewoon plezier van hebt als je over elke artiest die jij niet leuk vindt gaat roepen dat ze moeten stoppen? Gebruik je tijd dan liever nuttiger en ga praten over artiesten die je wel leuk vindt. Ik bedoel, als ik zou moeten schoppen tegen alle artiesten die ik niet mag zou ik er een dagtaak aan over houden. Daarom doe ik het gewoon niet. Behalve als iemand zegt dat de One versie van MJB beter is natuurlijk.quote:Op zondag 9 april 2006 23:40 schreef timbob het volgende:
misschien word het tijd dat U2 maar 's gaat stoppen.
ze hebben langer in de studio gezeten dan een gemiddeld huisdier leeft en nog nooit 's iets fatsoenlijks uitgebracht..
maarja
ik zal er wel geen verstand van hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |