Het isquote:Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Borreke het volgende:
meesterlijke reclame![]()
ook op 't eind: "danke Rita, danke"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kost achmea 50.000 euro per keer geloof ikquote:
Precies een week laterquote:Op donderdag 6 april 2006 13:03 schreef Etcetera het volgende:
ik voorspel dattie volgende week van de buis af moet
maar hij is wél erg sterk
Maar ze lijkt sprekend op Rita Verdonkquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:19 schreef Etcetera het volgende:
álles gecensureerd, behalve verdonk
ja iddquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar ze lijkt sprekend op Rita Verdonk![]()
Omdat Kalou er bezwaar tegen maakte.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:03 schreef Disorder het volgende:
Ik snap eigenlijk deze versie niet goed. Waarom is iedereen gecensureerd?
Ik vond het qua opzet meer een Delta Lloyd reclame eigenlijk.quote:Op zondag 15 april 2007 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
De nieuwe is weer hilarisch. Met de nieuwe celbewaker die ingewerkt wordt.
Goede reclame weer.
Ik zit meer aan een snicker reclame te denkenquote:Op zondag 15 april 2007 15:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vond het qua opzet meer een Delta Lloyd reclame eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
Maar dat is juist het grappige, toch?quote:Op zondag 15 april 2007 15:01 schreef Etcetera het volgende:
ik vind 'm niet zo tof eigenlijkals die hufter nou gepakt werd
maar nee, de nieuwe die het eigenlijk niet kan helpen
Hehehe, iedere keer als die reclame langskomt, moet ik hem gewoon afkijken.quote:Op zondag 15 april 2007 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
De nieuwe is weer hilarisch. Met de nieuwe celbewaker die ingewerkt wordt.
Goede reclame weer.
ik zou het leuker vinden als die dikke werd gepaktquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:06 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar dat is juist het grappige, toch?
Die weet precies hoe het spelletje gespeeld moet worden en rent dus ook weg voor het te laat is. Het groentje niet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou het leuker vinden als die dikke werd gepakt
ehm... herinner jij het schiphol drama nog? de deuren van de cellen gingen niet open, waardoor de gevangenen niet weg konden komenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:01 schreef TLC het volgende:
Die nieuwe reclame is idd erg leuk![]()
Maar logisch gezien kan het niet kloppen lijkt me ; als je door een vuurtje te maken als de celdeuren openkrijgt..... tis gemakkelijk ontsnappen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |