Ja ik had het al veranderdquote:Op woensdag 5 april 2006 19:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Moet je er wel bij zeggen dat Kalou de Duitse nationaliteit heeft aangenomen
Inderdaad een erg leuke commercial.
whehehehequote:Op woensdag 5 april 2006 19:09 schreef tong80 het volgende:
Kalou heeft eindelijk zijn buitenlandse paspoort. Alle sportprogramma's komen langs die het bericht melden. Zelfs Gerry Lineker.
Dan, de WK-finale Nederland - Duitsland.
Worden de spelers aangekondigd, eerst Oliver Kahn, dan Ballack het Nederlandse legioen zie en hoor je fluiten.
Komt als derde Kalou in beeld op het grote scherm. En de presentator zegt :
'Kalou tot dusver de held van dit tournooi, al 11 keer gescoord voor de Duitsers.'
Zie je daarna een shot met Rita Verdonk en haar man op de bank kijkend naar de tv. En natuurlijk de tekst 'Even Apeldoorn bellen.' in beeld.
Dat betwijfel ik ten zeerste omdat deze reclame ook Verdonk op de hak neemt.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze is het echt volgens mij. Pechtold had bij de Wereld Draait Door het over nevenfuncties en dat zij hiervoor heen geld mocht vragen, dus ik neem aan dat het de echte Verdonk is.
Plaats het eens op enkele Duitse forums zou ik zeggen.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat zouden de Duitsers van deze reclame vinden
Ik heb liever de wereldtitel hoor.quote:
LOL!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
Duitsers denken natuurlijk werd ie geen Nederlander jullie hebben van der Vaart en Makaaij
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
LOL!Die 2 zitten ook op de bank of worden zelfs niet geselecteerd. Boateng, Landzaat en Vennegoor zijn toch veel beter.
rita bedankt en daarvoor nog iets.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:56 schreef Un4 het volgende:
Dat stukje daarna met die "Kahn" is ook super. Helaas kunnen we die niet ergens online bekijken. Wat zegt ie nou precies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |