Ja, dat weet ik.. maar ik heb bijna geen geld, en door te focussen krijg ik toch zoveel procent meer aan het einde van de week? De songwriter van mijn band is nog ietsjes beter dus heb zoiets laat hem het voorlopig dan maar afhandelen met de liedjes.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
Met Pleasant Musical Talents kan je beter Compose Music doen dan Focus on Work!
misschien net een handjevol dollars meerquote:Op woensdag 5 april 2006 18:56 schreef SensesFail het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.. maar ik heb bijna geen geld, en door te focussen krijg ik toch zoveel procent meer aan het einde van de week? De songwriter van mijn band is nog ietsjes beter dus heb zoiets laat hem het voorlopig dan maar afhandelen met de liedjes.
Dat probleem heb ik dus ookquote:Op woensdag 5 april 2006 19:10 schreef maniack28 het volgende:
Alleen mn mood blijft laagIk heb net een hoop relaties beeindigd, omdat het niet opschoot.. maar mn mood blijft dalen (en mn health ook). Nachtje rusten dan maar in het ouderlijk huis?
Wij raggen ookquote:Op woensdag 5 april 2006 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Game onmijn BlackMetal band, The Krovikan Horror, bestaat alweer uit 6 personen:
1 leadzanger
2 gitaristen
1 basgitarist
1 drummer
1 toetsenist
En raggen dat we doen!
Yah!! We hebben al 50% van 9*75 = 50% van 675 = 337,5 euro binnenquote:Artist: The Cowards
Date: 2006-04-09 22:00 (4 days left)
Venue: The Red Light Møøse in Amsterdam
Venue type: Club
Tickets sold: 75
Ticket price: 9 €
Ticket limit: 2000
Booked since: 2006-04-01
quote:Snuggled for the first time with my loved one
Basgitaar = 900$quote:Op woensdag 5 april 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yah!! We hebben al 50% van 9*75 = 50% van 675 = 337,5 euro binnen
Ik ga het drumstel trouwens niet redden... misschien dat als ik die 114 euro in de pot kan gebruiken dat ik het wel redt, maar anders wordt het volgende week vrijdag pas een drumstel
Weet niet of je dat aan mij kan geven, kan pas als we een goeie relatie hebbenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:30 schreef Sautor het volgende:
[..]
Basgitaar = 900$
Precies mijn loon.
Heb nog 184 in cash..mag je wel hebben..
900$ voor een basgitaar?quote:
Mijn fout, gewone giaat is 900quote:Op woensdag 5 april 2006 19:35 schreef SensesFail het volgende:
[..]
900$ voor een basgitaar?![]()
ik ben ze voor 550 tegengekomen, of verschillen ze nog ook in kwaliteit?
jah duh... hij is bijna mn enemy ipv vriendquote:Op woensdag 5 april 2006 19:38 schreef Sautor het volgende:
[..]
Mijn fout, gewone giaat is 900
Bas is idd 550..
en maniack, met jou gaat t nog sneller dan met dehovenier
iemand?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hoe kun je eigenlijk een concert bezoeken?
wat is dat nou voor iets matigs?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:56 schreef DeHovenier het volgende:
Dat kan niet.
quote:I asked Emilia Bakker out on a date.
Emilia Bakker and I snuck away for a five minute good quickie.
Emilia Bakker and I had a good time snuggling.
Snuggled for the first time with my loved one
Emilia Bakker tickled my toes! I asked Emilia Bakker to stop but everyone knows I love when people do that.
I was kissed passionately by Emilia Bakker!
Emilia Bakker kissed me today.
Emilia Bakker and I had a decent time snuggling.
Spent some time working on my music.
quote:You're currently busy jamming here. Moving your character in and out of the locale is not recommended as this will affect the outcome of the jam session.
Dan moeten we maar wat geld uit de band rondsturen...quote:Op donderdag 6 april 2006 09:45 schreef BlackRebel het volgende:
Je kunt overigens pas geld aan elkaar geven als je VIP bent, doen ze om cheaten te voorkomen, jullie kunnen wel spullen aan elkaar geven.
Daar gaan wij nog wel overheenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:45 schreef BlackRebel het volgende:
en ongelooflijk, wij hebben nog steeds de beste music video die een modern rock band ooit gemaakt heeft
Mijn antwoord:quote:From: M. Visser
To: E. Boom
Date: 2006-04-06
Time: 19:00
how did you
accomplish to have sweet vocals in 8 days?
(Ook nog ff bijgezegd dat ik alles in vocals gestopt hebt, anders gaat ie mssn denken dat ik cheat)quote:magic
Dat kan pas vanaf 70%quote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef Sautor het volgende:
En interact zelf ook een beetje...En laat ons iig in je huisje komen dan...
[..]
Mijn antwoord:
[..]
(Ook nog ff bijgezegd dat ik alles in vocals gestopt hebt, anders gaat ie mssn denken dat ik cheat)
uurtjequote:
wat speel je en wat zijn je interesses?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:50 schreef SensesFail het volgende:
Mochten er nog mensen zijn die een bandje op willen starten dan hoor ik t graag, bandje waar ik nu bij zit gebeurt amper wat in.
Die is binnen...nu nog eens een boek kopenquote:Bought bass guitar for 548 ¤
Vergeet niet met ons te interacten, want volgens mij doe je dat niet (of te weinig).. onze relatie is nog steeds kut... gewoon iedere dag 1 of 2x proberen met mij te praten enzo, doe ik ook met jou.. kost je vrijwel geen tijdquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:07 schreef DeHovenier het volgende:
Heb een electrische gitaar geklocht voor 750 euri's
En ik kon al tegen kwart over 10 vanochtend 6 xppunten besteden
Ik krijg die 2 updates tegelijk denk ik
Morgen zal de newbieperiode wel afgelopen zijn, en dan krijg ik alleen op zondag xp punten. maar je krijgt nog steeds iedere dag 2 updates? Anders gaat het ook noet opschieten met mijn songs.
Mijn volgende song wordt denk ik nice of hoger
Kan moeilijk als jij in je huis zit, en bij Elsbeth kan ik alleen de negatieve doen nuquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vergeet niet met ons te interacten, want volgens mij doe je dat niet (of te weinig).. onze relatie is nog steeds kut... gewoon iedere dag 1 of 2x proberen met mij te praten enzo, doe ik ook met jou.. kost je vrijwel geen tijd
Ja, omdat mn health flink gedaald is. Maar normaal gesproken ben ik 99% van de tijd overdag niet in mn huisjequote:Op vrijdag 7 april 2006 15:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan moeilijk als jij in je huis zit, en bij Elsbeth kan ik alleen de negatieve doen nu
Dan heb je vandaag al geinteract, dus moet je morgen weer talk en buy drinks doenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan moeilijk als jij in je huis zit, en bij Elsbeth kan ik alleen de negatieve doen nu
quote:
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:05 schreef maniack28 het volgende:
Heb mn relatie met je beeindigd, ik beeindig standaard degene die niet teruginteracten... dus als je weer wilt interacten (tot we goeie vrienden zijn) moet je maar roepen
Met Zowy...quote:
Heb alles in t groen gelukkig, maar tis wel ontzettend moeilijk om t daar te houden..quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:56 schreef maniack28 het volgende:
help, mn mood blijft achteruitgaanen mn health ook....
Ik snap er echt niks meer van.. ik interact zoveel mogelijk, heb net uitgerust, maar health en mood blijven dalen
Maakt het niet uit dat hij in moskou zit en wij in amsterdam?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:52 schreef BlackRebel het volgende:
jullie zouden bjorn schafer eens moeten aanspreken... die kan jullie met een goed contract voorzien.. en jullie ook wel helpen wat meer fame enzo te krijgen....
Volgende update maar ff naar de gymquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:15 schreef Sautor het volgende:
[..]
Heb alles in t groen gelukkig, maar tis wel ontzettend moeilijk om t daar te houden..
Ik had nu een superster kunnen zijnquote:Last Login: 2006-04-08
Entered Popomundo 435 days ago.
London, here we comequote:London Millenium Club
2006-04-17 16:00 Accept - Decline
London Royal Albert Hall
2006-04-23 16:00 Accept - Decline
London Millenium Club
2006-05-01 14:00 Accept - Decline
London Royal Albert Hall
2006-05-15 12:00 Accept - Decline
London Millenium Club
2006-05-28 22:00 Accept - Decline
London Royal Albert Hall
2006-06-06 12:00 Accept - Decline
quote:Date Achievement How common
2006-04-05 Snuggled for the first time with my loved one 9156 - 10 pts.
2006-03-31 Performed my first concert 14463 - 10 pts.
Ik zit ook in Amsterdam nog.quote:Op zondag 9 april 2006 10:34 schreef RemCOW het volgende:
Aloha, ik speel ook Popomundo. In welke stad zitten jullie? Ik New York...
checkquote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef RemCOW het volgende:
Naam: Ricky Flaherty, band: Fish Bite (punk rock)
Het popularitybalkje zit al voor de helft volquote:Silver Bullet is a Modern Rock Crowdpleaser. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-04-09. The melody is pleasant and the lyrics are pleasant.
quote:I finished my song Silver Bullet. It turned out pleasant.
Jawel, bij het nummer wat je maakt moet je de belangrijke instrumenten aangeven, dus dan moet je wel steeds Lead Vocals, Bass, Guitar en Drums doen. Je kan er af en toe 1tje weglaten, maar niet opeens iets geks ertussen stoppen wat we straks niet hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 18:00 schreef DeHovenier het volgende:
Maakt toch niet uit welke instrumenten er worden gebruikt? Of wel? Anders kan de drummer niet oefenen, maar als dat niets uitmaakt......
Musikea is idd goed.
Ja, volgens mij is het pas na dit concert dat mensen kaarten gaan kopenquote:Op zondag 9 april 2006 18:03 schreef Sautor het volgende:
Beetje laat qua inspraak over jammen
168 mensen komen er vanavond kijken, en misschien dat er op het laatst nog meer kaartjes worden verkocht
Wat me trouwens opvalt, dat er voor de drie andere shows nog helemaal niets verkocht is? Gaan die kaarten pas na onze show vanavond in de verkoop ofzo?
Lees de FAQ op de site zou ik zeggenquote:Op zondag 9 april 2006 19:28 schreef Backhander het volgende:
Iemand die me een beetje uitleg kan geven?
quote:248 people came to The Red Light Møøse to see The Cowards.
The Cowards played more than enough songs in the show.
The audience at The Red Light Møøse went wild when The Cowards praised the crowd for their enthusiasm. Regrettably things took a turn for the worse when someone yelled that their 'mom could have put on a better show'.
In general The Cowards was truly abysmal on stage and showed us sweet spirits during the show. It seems like the band members have a above average relationship between them on stage.
The Cowards had problems bringing the right instruments with them on stage.
The best songs of the show were Outsiders and A Few Friends of Mine. The worst song was Misunderstood.
Ze gaat met me interacten terwijl ik aan het jammen benquote:Finished jam session.
Emilia Bakker and I snuck away for a five minute good quickie.
Emilia Bakker tickled my toes! I asked Emilia Bakker to stop but everyone knows I love when people do that.
Emilia Bakker kissed me today.
I was kissed passionately by Emilia Bakker!
Went to Musikea Jamming to jam.
Ik zal m zo ff een berichtje sturen...quote:Op maandag 10 april 2006 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
Goed....wie spreekt Bjorn aan? Ik vind dat de bandleader dat moet doen
Wat iig niet moet is ergens heengaan terwijl je nog aan het jammen bent. Interacten, zoals make love quicky doen kan dus wel.
Had jij ook iets gestuurd?quote:RE: Contract
Hey Elsbeth !
I just sent a suggestion to Maximiliaan!
Regards
Bjorn
Yep, tijdje terug alquote:
quote:Hey!
I would be glad to help you out! As a new artist like you I would suggest a contract of 60% of sales and 100% discount. What you need to do in the beginning is to improve you skills and play alot of shows to increase your fame.
Let me know
Cheers
Bjorn
Moet je zelf weten, welke naam jij leuk vindt.. je begint toch met dezelfde skills.. en lees de FAQ eens doorquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:50 schreef Backhander het volgende:
Wie moet ik kiezen in het begin in die lijst met mennekes??
ik ga het namelijk ook spelen
BTW ik heb als stad amsterdam gekozen.
Wat vind je van het contract wat hij ons aanbiedt?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:03 schreef BlackRebel het volgende:
wie ben je? zoek je nog een baan?
neem effe contact op met Stephen Leece als je nog een baan zoekt:)
dan moet je de FAQ lezen..quote:
Dag Backhanderquote:
ik wil het wel spelen maar heb geen zin om uit te zoeken hoe alles werkt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:16 schreef BlackRebel het volgende:
lol
de naam die Backhander gaf is ook onbekend (misschien zijn username ipv character?) maargoed, iemand die de moeite niet neemt het spel niet door te krijgen kunnen we op zich missen
dat contract is goed, dat is beter dan het contract dat wij kregen toen we net begonnen... ik zou het accepteren, een platenlabel kan je helpen je fame te verhogen...
overigens een tip, je kan gratis van de ene stad naar de andere stad door middel van te liften.... dan moet je op een bepaalde travelroute gaan staan en word je opgepikt door de eerstvolgende tourbus die er langs komt... op die manier kun je concerten in andere steden doen.... in europa zitten de steden toch dicht bij elkaar...
de gigs moeten wel ver uit elkaar geboekt worden want je weet dus nooit vantevoren wanneer je in een stad aankomt op deze manier...
Ik ben van mijn kamer af, dus...quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:38 schreef DeHovenier het volgende:
Elsbeth zit op haar kamer en met Maximiliaan kan ik alleen maar zingen en grappen vertellen
En dat van die travelroutes wist ik al
Het enige nadeel daarvan is dat het moeilijk is relaties op te bouwen...quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:27 schreef BlackRebel het volgende:
ik heb een schema gemaakt voor een nieuwe world tour van Rebel Justice... we gaan dan alleen per tourbus reizen... als jullie zin hebben kunnen jullie mee.. het reizen kost jullie dus op zich niets want jullie reizen met ons mee, en jullie krijgen bekendheid in verschillende steden....
We kunnen evt. ook die 2 nog afzeggen, weegt wel op tegen de voordelen die we erbij krijgen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:15 schreef Sautor het volgende:
Vocals zitten helemaal vol![]()
En we zijn alleen 15 mei en 3 juni niet beschikbaar, verder kunnen we wel meetouren. Als je zorgt dat je dan in Helsini (de 15e) en Londen (de 3e) bent kunnen we alsnog mee
En de concerten zijn afgezegd, dus we kunnen meequote:Contract signed!
Record Contract with Longbeach Studios
Royalty: 60% of all Record Sales.
Discount: 100% on recordings in studios owned by Skunk Records.
Starts: 2006-04-11
Ends: 2007-04-30
Status: Signed Rip contract
Mooi toch? Als we gaan reizen mag je mij volgen hoor, ik ben veel onlinequote:
Ah ok, dat zullen we regelen dan.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:04 schreef BlackRebel het volgende:
ehm, als het schema definitief is zal ik het ook hier neerzetten... jullie regelen dan zelf de concerten voor de data in dat schema.... het beste is om een berichtje naar de CEO van een club te sturen met de vraag of die je een uitnodiging kan sturen....
edit: yessssss, onze single is toch nog in de meeste landen in de top10 de hitlijsten binnengekomen))
in rusland en australie staat ie op 7
Wij hadden er ook teveel staan dan... wel iedere week maar 1 concertquote:Op woensdag 12 april 2006 19:35 schreef BlackRebel het volgende:
misschien moet je je bandleider maar even doorgeven dan dat 15 songs in een show echt het maximum is, meer songs gaat ten koste van de kwaliteit... 22 songs is dus ietsje te veel zoals het report al aangaf...
plus je verdient meer fame en geld als je minimaal 7 dagen stopt tussen de twee concerten in dezelfde stad...
quote:Tweak to Working on Songs
From now on your songs will degrade in quality if you start working on more than one song every three days. The more songs you create over a three day period the less inspired they will be. This doesn't affect songs created prior to this community announcement.
Ik schrijf altijd maar 1 song per keerquote:Op woensdag 12 april 2006 23:13 schreef maniack28 het volgende:
Hovenier, let op met songschrijven, nieuwe regels:
[Tweak to Working on Songs
From now on your songs will degrade in quality if you start working on more than one song every three days. The more songs you create over a three day period the less inspired they will be. This doesn't affect songs created prior to this community announcement.]
quote:I finished my song Balkenende Blues. It turned out nice.
Balkenende Blues is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Andante. Written by Robbie Romijn and dated to 2006-04-13. The melody is nice and the lyrics are nice.
quote:Begun working on my new song Ze dacht dat ik gek was.
Ontroerend hequote:Mijn moeder dacht dat ik gek was
mijn vader barstte in tranen uit
de hond jankte, het konijn huppelde
en Lange Frans nam de trein naar Diemen-Zuid.
Maar ik weet het zeker
ik ben homo
homo
homo
ja homo
Ik kom uit de kast
ik waarschuw niet meer
niemand is te vertrouwen
mijn vrienden des te meer
Ik weet niet wat ik moet zeggen
ik weet niet wat ik moet doen
ik weet niet of ik geld bij moet leggen
het gaat me niet om de poen
Maar ik ben homo
homo
homo
en de wereld mag het weten.
Ik was mijn kleren met omo
omo
omo
en dat zal ik nooit vergeten!
Mensen kijken me raar aan
denken dat ik gek ben
was het maar waar, ik wen er nooit aan
en zal het ook nooit doen, dat ik homo ben
Ik vind mannen aantrekkelijk,
wil ze neuken, keer op keer
het maakt me misselijk
ik ben homo, en dat spijt me zeer.
Ik zal vriendjes krijgen, groot en klein
ik zal met mannen trouwen, hoe zal dat zijn
ik zal baby's adopteren, nooit gedacht dat ik dat zou doen
en ik zal sterven, m'n man krijgt dan de poen.
Maar ik ben homo
homo
homo
omo
omo
Het was de dag die ik het beste weet,
zoeen die je niet meer vergeet
ik vertelde het mijn vrienden, ze waren verbaasd en blij
eindelijk hadden ze een reden
om te neuken met mij.
Vrouwen lieten me staan, vriendinnen had ik niet meer
maar ik neukte met mannen, keer op keer
het maakte me vrolijk, het maakte me blij
en dat was eigenlijk toch wel genoeg voor mij.
Ik ben homo
homo
homo
omo
omo
Waarom zit je niet in een band? Er zijn zat banden die een incredible vocalzanger willen hebben hoorquote:Junie is a 18 year old girl who is not with an artist for the time being. Junie works as a Bartender when not pursuing a career as a popstar. Junie is currently hanging out in La Petite Bergère in Los Angeles.
een optredenquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:53 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is een gig?
Sautor, zou je zo vriendelijk willen zijn om een deel van de cash onder ons te verspreiden voor instrumenten/boeken... ik heb nog minimaal 200 euro nodig om de week door te komen en een drumstel te kopen. (heb nu 934 euro)quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:53 schreef Sautor het volgende:
Anders kopen we vliegtickets als t niet lukt, moet te doen zijn...
quote:I read the book basic string instruments.
Bought basic string instruments for 1001 ¤.
Moeten natuurlijk ook nog wat geld achterhoudem, laat maar ff horen of t genoeg isquote:You distributed 716 ¤ amongst your bandmembers.
Duurt zeker tot de volgende updatequote:
Kan pas als ik Basic Percussion heb gedaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:12 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom ga je het nou niet lezen?
Ik ga denk ik het boek History of Modern Rock kopen.
heb je basic string al gedaan? volgens mij (zeker weten doe ik het niet) kan je dan beter play the electric guitar eerst kopen -> als je al een gitaar hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:15 schreef DeHovenier het volgende:
Of kan ik beter Play the Electric Guitar kopen? Wat moet eerst?
Heeft toch niemand wat te doen om 22.00 uurquote:You've now booked this place to practise your music on 2006-04-14 22:00.
Zangeresquote:Op vrijdag 14 april 2006 13:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom zit je niet in een band? Er zijn zat banden die een incredible vocalzanger willen hebben hoor
Doe nou maar...quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:22 schreef Sautor het volgende:
Dat was ik
hovenier, moet ik dat boek jatten voor je of niet?
Snap t probleemquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:23 schreef Cici het volgende:
Ik wil ook wat boeken, moet een nieuwe skill leren.
Maar die boeken zijn zo duur.
quote:Bought basic string instruments for 1039 ¤.
I read the book basic string instruments.
Je zou ook zelf een band kunnen starten, kun je in ieder geval nummers gaan schrijven en oefenen etc.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:22 schreef Cici het volgende:
[..]
Zangeres
Nou, ik heb me aangemeld bij verschillende bandjes, maar ze willen me niet
Neuh, ik kan t wel in mijn eentjequote:Op vrijdag 14 april 2006 14:30 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben wij nog een zangeres nodig?
Dat is nou het enige wat ik ruk vind.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:34 schreef Zowy het volgende:
[..]
Je zou ook zelf een band kunnen starten, kun je in ieder geval nummers gaan schrijven en oefenen etc.
Lyrics zijn niet verplicht voor een song, is gewoon een extra optie, maar het beïnvloedt je liedje verder niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:43 schreef Cici het volgende:
[..]
Dat is nou het enige wat ik ruk vind.
Texten schrijven.
Heb er wel een, maar das een gejatte, Baby Love van Mothers Finest
En verder heb ik me al aangemeld bij een popbandje.
Hopen dat ze me aannemen.
Heb ook Play the Bass Guitar gekocht, maar kwam erachter dat ik nog een ander boek eerst moest lezen. (basic string instruments).
Dus wacht ik wel een weekje.
Kan wel, maar denk dat cici beter voor eigen geluk kan gaan in LA. Als ze in amsterdam zat dan had t wel gekund. Kijk anders ff in it's pop magazine cici, daar staan meestal zat bands die leden nodig hebben, en wie weet zit er wel een goede band tussen waar je je thuis kan voelen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:39 schreef DeHovenier het volgende:
Als backupzangeres ook niet?
Ik ben op 't moment in LA (normaal New York)quote:
Altijd handig die helpquote:When girls reach a certain age, early teens, they begin having their menstruation cycle. Every two weeks (as I just said, this is the Popomundo version...), she has her ovulation, which means she is fertile for 12 hours. She will know, from her character page, that she is having her ovulation.
Wanneer kunnen wij optredens gaan regelen dan? Moeten we dat zelf doen, of zorgen jullie ervoor dat wij als supporting act (:)) altijd een optreden net voor jullie hebben?quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:37 schreef BlackRebel het volgende:
Hehe, we zijn eindelijk weer op de goede weg, we zijn #20 van de Modern Rock bands...
overigens, dit wordt ons wereldtour-schema, ik heb al enkele bands die wellicht mee gaan reizen, wacht nog heel even met de gigs te regelen, misschien dat er nog een en ander verandert, maar in ieder geval hebben julli een idee... en als er andere artiesten mee willen reizen: iedereen is welkom, er gaan waarschijnlijk verschillende tourbussen rijden...
15 May 2006 London
18 May 2006 Barcelona
20 May 2006 Paris
22 May 2006 Amsterdam
24 May 2006 Berlin
26 May 2006 Stockholm
28 May 2006 Helsinki
30 May 2006 Moscow
03 June 2006 Melbourne
06 June 2006 Buenos Aires
08 June 2006 Sâo Paulo
10 June 2006 Nashville
12 June 2006 Los Angeles
14 June 2006 Toronto
16 June 2006 New York
213x6.5= 1384.5/2= $692.25quote:The Cowards at ~Fantumi~ A
Artist: The Cowards
Place: ~Fantumi~ A
Time: 2006-04-15 22:00
Audience: 213 people
Earnings: Paid within 24 hours.
Ticket Price: 6.5 ¤
Booked since: 2006-04-04 Band Members:
R. Romijn
E. Boom
M. Zaunbrecher
Ambition: Normal
213 people came to ~Fantumi~ A to see The Cowards. Not that many showed up because of the recent show in this city.
A decent amount of songs were played and 15 songs seemed to please the audience.
The audience at ~Fantumi~ A went wild when The Cowards inspired the crowd to create a mosh pit. Regrettably things took a turn for the worse when someone threw their underwear up on stage.
In general The Cowards was truly abysmal on stage and showed us sweet spirits during the show. It seems like the band members have a terrific relationship between them on stage.
The best songs of the show were Silver Bullet and A Few Friends of Mine. The worst song was Bomb yourself out.
All in all this show by The Cowards was dreadful!
In Moskou.quote:Ravenswings
Type: Club
City: Moscow
Quality: truly abysmal
Power Capacity: 610W
Genre: R&B (Strong)
Service cost: 10 ¤
Concert tickets:6 ¤
Law & Order:truly abysmal
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:49 schreef BlackRebel het volgende:
ik heb elsbeth een bericht gestuurd omtrent de tour....
bij deze de clubs waar wij gaan spelen...
15 May 2006 London (polecat)
18 May 2006 Barcelona (fading memories)
20 May 2006 Paris (tannekes wildest dreams)
22 May 2006 Amsterdam (mudd club)
24 May 2006 Berlin (sultans of swing)
26 May 2006 Stockholm (the kitchen)
28 May 2006 Helsinki (wings of karma)
30 May 2006 Moscow (the mantle)
03 June 2006 Melbourne (the black Page)
06 June 2006 Buenos Aires (the lost arc)
08 June 2006 Sâo Paulo (club gonzo)
10 June 2006 Nashville (club cork)
12 June 2006 Los Angeles (zantetsuken)
14 June 2006 Toronto (Divine Temple)
16 June 2006 New York (modern rock spot)
Dan komen wij toch ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:54 schreef BlackRebel het volgende:
er zit een club bij die overigens geen modern rock is.... tannekes wildest dreams in parijs is eigenlijk pop, maar ik had haar belooft er een keer terug te komen, vandaar
Volgens mij gaat het helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:00 schreef BlackRebel het volgende:
als wij onze tourbusschema hebben geregeld zal ik dat ook posten, dan weten jullie wanneer jullie waar moeten zijn....
overigens, de bands die meereizen, sabino nones, light mystique en sweet surround hebben alledrie een tourbus, dat moet dus gewoon goedkomen met jullie
het wordt fun op de justice4all world tour
dat was de uitnodiging van Rebel jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:32 schreef Sautor het volgende:
Ik had m gezien ja, ziet er wel grappig uit
Zal eens ff wat gaan regelen, had gezien dat iemand ook een optreden in moskou geregeld had, volgens min was dat een uitnodiging
Met touren gaat wel goedkomen, als ze allemaal een tourbus hebben.
En maniack: mijn newbieperiode ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |