115k in 1 dag??quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
115K.. ben de heledag wegegeweest
Zolang er geen nieuwe versie is ga ik geen keys/clicks sparen, ben al een keer 400k kwijtgeraakt dankzij een corrupte .bin file. Bovendien werk ik op twee computers en wacht ik daarom tot de nieuwe versie er is...quote:Op donderdag 13 april 2006 22:31 schreef Geqxon het volgende:
Toch wel erg jammer dat mensen nu nog pulsen
Ik hou soms ook mn hart vast als ik pulsquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:00 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Zolang er geen nieuwe versie is ga ik geen keys/clicks sparen, ben al een keer 400k kwijtgeraakt dankzij een corrupte .bin file. Bovendien werk ik op twee computers en wacht ik daarom tot de nieuwe versie er is...
Ik krijg wel eens een blue screen bij het opstarten, dan heb ik ook een corrupte bin file.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:10 schreef Geqxon het volgende:
Hoe maak je in godsnaam de .bin file corruptBrakke HDD?
Een paar maanden geleden had ik die elke dag. Gewoon je pc vast laten lopen door Zylom Flashgamesquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:10 schreef Geqxon het volgende:
Hoe maak je in godsnaam de .bin file corruptBrakke HDD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |