De toetsen zxcv met je linker en de m<>? met je rechter hand en dan omstebeurten rammen en zo snel mogelijk.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
HOE KRIJg je dat voor mekaar ik haal maximaal 32 kps
Dit schijnt verplicht te zijn voor iedereen die meedoet aan de megapuls. 1 uur per dag minimaal!!quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:23 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
De toetsen zxcv met je linker en de m<>? met je rechter hand en dan omstebeurten rammen en zo snel mogelijk.
Ik vind het nog altijd ontzettend triest dat je op die manier op #1 moet komen (@Davemaster)quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dit schijnt verplicht te zijn voor iedereen die meedoet aan de megapuls. 1 uur per dag minimaal!!
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:41 schreef DaveMasteR het volgende:
Hoe snel kan jij rammen?(Het beste wil volgens mij met zxcv en m,. /)
http://fricky.mine.nu:12850/WP/
Davemaster 56,9 kps
op je toetsenbord staan springen ofzo?quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:16 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Ikke_ook 64.9
Niet slecht, maar wel voor mn toetsenbord denk ik
nee laptop toetsenbord, gewoon heel snel mn vingers op 1 rij heen en weer bewegenquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
op je toetsenbord staan springen ofzo?
10 vingers op het keyboard, en dan alle vingers optillen, en neerrammen. En dat dan 6 keer per secondequote:Op zaterdag 15 april 2006 21:41 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe halen jullie zo hoog met dat rammen (nutteloze bezigheid trouwens)? Ik kom niet verder dan 21 ofzo.
Hier 107k op de teller nu.
Je hebt nog een tijdje tot de megapulsquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:40 schreef Jojogirl het volgende:Aaaargh
met m'n domme hoofd gedubbelklikt op het WP icoontje ipv MSN en er stond geen proxy ingesteld,
![]()
107k
1k nu dus
Waar wil je ze vandaan halen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:40 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Maar ja ook al blijven ze zo door gaan met pulsen, en wij ook, duurt het toch nog 200 dagen. En tegen die tijd is het fok team natuurlijk al ubergroot![]()
Verplicht 20k-per-maand-pulsen-anders-geen-fok-account beleid.quote:
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Je hebt nog een tijdje tot de megapuls![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 00:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Verplicht 20k-per-maand-pulsen-anders-geen-fok-account beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |