Ja, maar ze verdient er wat mij betreft geeneen.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:12 schreef bofneger het volgende:
Met zo'n dikke reet heb je inderdaad ook 40 zetels nodig![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 01:12 schreef bofneger het volgende:
Met zo'n dikke reet heb je inderdaad ook 40 zetels nodig
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:59 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nee, wat ik al zei, grote mond, gooi alle buitenlanders eruit, en de mensen die echt hulp nodig hebben krijgen t niet.
ik zie haar niet zitten.
waarom ?quote:Op donderdag 6 april 2006 07:42 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Wat een simplistische visie. Ongelooflijk dat er nog mensen zijn die dit durven te verkondigen, en dat serieus bedoelen.
quote:
"Gooi alle buitenlanders eruit."quote:Op woensdag 5 april 2006 23:59 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nee, wat ik al zei, grote mond, gooi alle buitenlanders eruit, en de mensen die echt hulp nodig hebben krijgen t niet.
ik zie haar niet zitten.
Definately not mine iig...quote:
Dat beweert ook niemand.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:29 schreef pelleke het volgende:
[..]
Definately not mine iig...
[quote]BTW: Dat Verdonk niet alle buitenlanders weg wil hebben maakt nog niet dat ze een superheld is.
Over 'homo's uit Verweggistan' is mij niets bekend. Misschien heb je het over Iraanse homo's? Zelfs mensenrechtenorganisaties als Human Rights Watch twijfelden aan het feit of je de doodstraf kunt krijgen voor homoseksualiteit in Iran. Dat er werd gezegd dat die twee jongens zijn opgehangen wegens hun homoseksualiteit was een gerucht uit onbetrouwbare bron.quote:Ze onderschat de leefbaarheid van de geografische bestemming van (vooral) uitgeprocedeerde asielzoekers, zoals die homo's uit verweggistan laatst.
Natuurlijk niet. Een deel ervan komt wel voor hun lol en dat zijn nu juist degenen die Verdonk probeert uit te zetten. Gelukszoekers e.d.quote:Wat denk jij, dat alle (uitgeprocedeerde) asielzoekers naar Nederland kwamen voor hun lol?
Van wie dan wel?quote:Ze trekt bovendien absoluut niet veel belangstelling van mensen die heel strikt tegen 'alle buitenlanders weg'-beleiden zijn.
Jezus, als er in de wet de doodstraf op homosexualiteit staat zegt dat toch genoeg.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:48 schreef Metal_Mart het volgende:
Over 'homo's uit Verweggistan' is mij niets bekend. Misschien heb je het over Iraanse homo's? Zelfs mensenrechtenorganisaties als Human Rights Watch twijfelden aan het feit of je de doodstraf kunt krijgen voor homoseksualiteit in Iran. Dat er werd gezegd dat die twee jongens zijn opgehangen wegens hun homoseksualiteit was een gerucht uit onbetrouwbare bron.
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jezus, als er in de wet de doodstraf op homosexualiteit staat zegt dat toch genoeg.
Nee joh, Rita ruikt twijfel. Toevallig heeft ze nog een paar homo's over waar ze nodig vanaf moet (levert stemmen op tenslotte). Dus proberen we het daar toch gewoon mee uit? En als het fout gaat, geen man overboord, half NL is blind idolaat van het wijf dus kritiek hoeft ze niet te verwachten.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Jezus, als er in de wet de doodstraf op homosexualiteit staat zegt dat toch genoeg.
Jaquote:Op woensdag 5 april 2006 23:53 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dus Pim Fortuyn was een politiek genie?
Als je 26 (!) zetels weet te winnen terwijl je dood bent, dan kun je niet anders dan een genie zijn.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als je 26 (!) zetels weet te winnen terwijl je dood bent, dan kun je niet anders dan een genie zijn.
maar ja, op het moment dat Matt Herben met zn kont één van die zetels beroert, komen er toch barsten in de genialiteit ....quote:Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als je 26 (!) zetels weet te winnen terwijl je dood bent, dan kun je niet anders dan een genie zijn.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zegt meer over het Nederlandse volk dan over de kwaliteiten van Fortuyn, helaas.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |