abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 april 2006 @ 01:12:21 #126
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_36696411
Met zo'n dikke reet heb je inderdaad ook 40 zetels nodig
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_36696793
quote:
Op donderdag 6 april 2006 01:12 schreef bofneger het volgende:
Ja, maar ze verdient er wat mij betreft geeneen.
  donderdag 6 april 2006 @ 06:12:25 #128
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36697526
quote:
Op donderdag 6 april 2006 01:12 schreef bofneger het volgende:
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36697745
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:59 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

nee, wat ik al zei, grote mond, gooi alle buitenlanders eruit, en de mensen die echt hulp nodig hebben krijgen t niet.
ik zie haar niet zitten.
Wat een simplistische visie. Ongelooflijk dat er nog mensen zijn die dit durven te verkondigen, en dat serieus bedoelen.

Het verbaast me overigens dat onze zogenaamde 'intellectueel' golfer niet ageert tegen een stelling als deze, dit moet toch ook ver onder jouw 'niveau' liggen?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_36697764
ita
pi_36698219
quote:
Op donderdag 6 april 2006 07:42 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Wat een simplistische visie. Ongelooflijk dat er nog mensen zijn die dit durven te verkondigen, en dat serieus bedoelen.
waarom ?
pi_36701848
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:40 schreef SCH het volgende:

[..]

waarom ?
Ik moet het nog echt uitleggen ook. Nou vooruit.
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:59 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

nee, wat ik al zei, grote mond, gooi alle buitenlanders eruit, en de mensen die echt hulp nodig hebben krijgen t niet.
ik zie haar niet zitten.
"Gooi alle buitenlanders eruit."

Dit heeft Verdonk nog nooit gezegd, en dit is ook haar beleid niet. Uitgeprocedeerde asielzoekers, illegalen en criminele vreemdelingen mogen vertrekken. Valt dit volgens jou te scharen onder 'alle buitenlanders'? Dan heb jij een negatiever beeld van buitenlanders dan ik.

"De mensen die echt hulp nodig hebben krijgen het niet".

Wat is dit voor onzin? Ik weet niet welke mensen deze 'killer_mom' bedoelt, maar de mensen die hulp nodig hebben en daar recht op hebben krijgen dit grotendeels gewoon. Of wil je beweren dat wij geen asielzoekers opnemen, geen verzorgingsstaat hebben en geen sociaal stelsel kennen?

Natuurlijk hebben sommige mensen het slechter dan anderen en zijn er schrijnende gevallen. Maar zulke boude uitspraken als deze vind ik gewoon klinkklare onzin. Het is hier geen bananenrepubliek waar iedereen aan zijn lot overgelaten wordt. Dat ben je toch wel met me eens denk ik?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_36703975
quote:
Op woensdag 5 april 2006 18:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mijn god

Definately not mine iig...

BTW: Dat Verdonk niet alle buitenlanders weg wil hebben maakt nog niet dat ze een superheld is. Ze onderschat de leefbaarheid van de geografische bestemming van (vooral) uitgeprocedeerde asielzoekers, zoals die homo's uit verweggistan laatst. Wat denk jij, dat alle (uitgeprocedeerde) asielzoekers naar Nederland kwamen voor hun lol?

Ze trekt bovendien absoluut niet veel belangstelling van mensen die heel strikt tegen 'alle buitenlanders weg'-beleiden zijn.
Aut viam inveniam aut faciam
pi_36706540
quote:
Op donderdag 6 april 2006 12:29 schreef pelleke het volgende:

[..]

Definately not mine iig...

[quote]BTW: Dat Verdonk niet alle buitenlanders weg wil hebben maakt nog niet dat ze een superheld is.
Dat beweert ook niemand.
quote:
Ze onderschat de leefbaarheid van de geografische bestemming van (vooral) uitgeprocedeerde asielzoekers, zoals die homo's uit verweggistan laatst.
Over 'homo's uit Verweggistan' is mij niets bekend. Misschien heb je het over Iraanse homo's? Zelfs mensenrechtenorganisaties als Human Rights Watch twijfelden aan het feit of je de doodstraf kunt krijgen voor homoseksualiteit in Iran. Dat er werd gezegd dat die twee jongens zijn opgehangen wegens hun homoseksualiteit was een gerucht uit onbetrouwbare bron.

Trouwens, je noemt nu een geval, waar ook nog grote twijfel over is. Heb je nog meer voorbeelden? Op meer dan 5.000 asielzoekers per jaar is dat niet veel he?
quote:
Wat denk jij, dat alle (uitgeprocedeerde) asielzoekers naar Nederland kwamen voor hun lol?
Natuurlijk niet. Een deel ervan komt wel voor hun lol en dat zijn nu juist degenen die Verdonk probeert uit te zetten. Gelukszoekers e.d.
quote:
Ze trekt bovendien absoluut niet veel belangstelling van mensen die heel strikt tegen 'alle buitenlanders weg'-beleiden zijn.
Van wie dan wel?
pi_36707929
quote:
Op donderdag 6 april 2006 13:48 schreef Metal_Mart het volgende:
Over 'homo's uit Verweggistan' is mij niets bekend. Misschien heb je het over Iraanse homo's? Zelfs mensenrechtenorganisaties als Human Rights Watch twijfelden aan het feit of je de doodstraf kunt krijgen voor homoseksualiteit in Iran. Dat er werd gezegd dat die twee jongens zijn opgehangen wegens hun homoseksualiteit was een gerucht uit onbetrouwbare bron.
Jezus, als er in de wet de doodstraf op homosexualiteit staat zegt dat toch genoeg.
pi_36708578
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:30 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Jezus, als er in de wet de doodstraf op homosexualiteit staat zegt dat toch genoeg.
In meer dan 80 landen op de wereld staan in de wet straffen op homoseksualiteit, zelfs in de VS. Maar dat gaat puur om de handelingen, niet om het feit dat je homoseksueel bent.
Ik geef toe, het is triest, maar moeten we al die mensen dan maar opnemen hier? Dan verdubbelt de bevolking hier in 1 klap.
pi_36709676
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:30 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Nee joh, Rita ruikt twijfel. Toevallig heeft ze nog een paar homo's over waar ze nodig vanaf moet (levert stemmen op tenslotte). Dus proberen we het daar toch gewoon mee uit? En als het fout gaat, geen man overboord, half NL is blind idolaat van het wijf dus kritiek hoeft ze niet te verwachten.
  donderdag 6 april 2006 @ 16:22:49 #138
64746 SethGecko
You Would Know...
pi_36711309
Ze pronkt met andermans veren, ze voert nl. beleid uit dat onder Paars is uitgestippeld. Helaas wil de gemiddelde Rita-despoot daar niet van weten.
Opinions are like assholes: everyone has one and they all stink
pi_36711360
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:53 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Dus Pim Fortuyn was een politiek genie?
Ja
pi_36711619
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ja
pi_36711664
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je 26 (!) zetels weet te winnen terwijl je dood bent, dan kun je niet anders dan een genie zijn.
pi_36712147
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Als je 26 (!) zetels weet te winnen terwijl je dood bent, dan kun je niet anders dan een genie zijn.
Tja, het is me wat
pi_36712164
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, het is me wat
Doe het 'm maar eens na
pi_36712300
quote:

[..]

maar ja, op het moment dat Matt Herben met zn kont één van die zetels beroert, komen er toch barsten in de genialiteit ....
om maar helemaal niet te spreken over de Winny de jongs, Varelia's, Philomenia Bijlehoudt, Ferry Hoogendijk, Wijnschenk ...

Dat is alsof Nederland op 6 juni 1974 in het olympisch stadion in München was aangetreden met het zesde Elftal van de Grubbekutteveensche Boys, ipv Cruyff, Hanegem, Rep, Neeskens en Rensebrink en Co.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 6 april 2006 @ 17:03:45 #145
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_36712831
quote:

[..]

don't give me that fucking bullshit
pi_36713009
Pim Fortuyn was een politiek genie. Adolf Hitler ook. (Heeft niks met zijn ideeen/praktijken te maken, puur met wat hij zetelaantaltechnischsprekenderwijs gezien voor elkaar krijgt.)

Non-argument in een discussie als deze.

[ Bericht 18% gewijzigd door pelleke op 06-04-2006 17:10:36 (Uitleg en relativering radicale opmerking) ]
Aut viam inveniam aut faciam
  Trouwste user 2022 donderdag 6 april 2006 @ 18:24:53 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_36715242
Vandaag was ze weer heerlijk positief in het nieuws.

'Ich habe es nicht gewüst.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 6 april 2006 @ 18:27:14 #148
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_36715306
Rita!
  donderdag 6 april 2006 @ 18:27:37 #149
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_36715319
quote:

[..]

Dat zegt meer over het Nederlandse volk dan over de kwaliteiten van Fortuyn, helaas.
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
  donderdag 6 april 2006 @ 18:42:08 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_36715818
zucht....
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')