quote:Op donderdag 6 april 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
Misschien moet ze weer eens geneukt worden dan kijkt ze wat minder zuur
Krijg je met zo'n kerel die al een infarct van haar kreeg
Tsja, op dit niveau bloedt een discussie al snel dood natuurlijk. Jammer.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
niveautjequote:Op donderdag 6 april 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
discussie?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:47 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Tsja, op dit niveau bloedt een discussie al snel dood natuurlijk. Jammer.
Goed, daar heb je een punt. 't Is een afkraaktopic natuurlijk.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 6 april 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
triest dat jonge mensen niet verder kijken, je bent veel te jong om t over een lijn te trekken, t beleid hier is triest, mensen die jarenlang statenloos zijn, niet verder kunnen met hun leven,quote:Op donderdag 6 april 2006 14:49 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]In meer dan 80 landen op de wereld staan in de wet straffen op homoseksualiteit, zelfs in de VS. Maar dat gaat puur om de handelingen, niet om het feit dat je homoseksueel bent.
Ik geef toe, het is triest, maar moeten we al die mensen dan maar opnemen hier? Dan verdubbelt de bevolking hier in 1 klap.
Asielzoekers worden verward met k*tmarokkanen. En held Rita schopt ze er allemaal uit. En als je er commentaar op durft te hebben, dan word je uitgescholden dat je links bent, en dus Pim hebt vermoord.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:12 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
triest dat jonge mensen niet verder kijken, je bent veel te jong om t over een lijn te trekken, t beleid hier is triest, mensen die jarenlang statenloos zijn, niet verder kunnen met hun leven,
je bent ook jong genoeg om mensen een kans in hun leven te geven.
en in een klap? met een werkvergunning mogen ze legaal werken. nu niet,
Hilarisch hequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:11 schreef hoM3r het volgende:
"Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht door zee." was voor mij de druppel. Nog nooit iemand zo ongeloofwaardig een campagne-oneliner op horen dreunen.
Bij een simpele doelgroep horen simpele slogans. Verdonk gaat voor de stem van de laagopgeleide Nederlander, vandaar dit soort goedkope uitsprakenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:11 schreef hoM3r het volgende:
"Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht door zee." was voor mij de druppel. Nog nooit iemand zo ongeloofwaardig een campagne-oneliner op horen dreunen.
Ach ja, beter dan zo`n verwijfde homofiel neuken die alleen maar afgeeft op rechtsquote:Op donderdag 6 april 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
Die was toch doodgeschoten een paar jaar geleden ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach ja, beter dan zo`n verwijfde homofiel neuken die alleen maar afgeeft op rechts![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:08 schreef Aurelianus het volgende:
Zodra Rita aan de macht is zullen er alleen maar nog blanke autochtonen zijn, zijn er rivieren van chocolade, zijn de regenbogen in de lucht niet meer te tellen en dansen de kinderen vrolijk door de groene weiden.
Ehh nee, volgens mij gaf hij niet af op rechts.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Die was toch doodgeschoten een paar jaar geleden ?
Oh nee, in zijn laatste jaren niet meerquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ehh nee, volgens mij gaf hij niet af op rechts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |