Nee.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:07 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ben ik nou de enigste die zulke overtredingen op zen tijd wel kan waarderen?
Stoere knul.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee.
Die jankerds hier zijn gewoon homo's.
Volgens mij was dat tegen Bosschaart, maar ok.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Stoere knul.![]()
Liep jij niet ook zo hard te janken toen KJH een schop gaf aan De Guzman?
Wat een flauwekul zeg, vrijwel elk goed, groot elftal heeft wel een aardige slager rondlopen.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:32 schreef BramKVO het volgende:
enige juiste beslissing is schorsing op basis van videobeelden. Zeker voor een 8tal matchen. Al zou deze barbaar eigenlijk nooit meer een voetbalveld mogen betreden.
Volgens mij was er ook niet zo veel aan de had hoor, hij maakt zich breed, weet dat ie daarmee Sorin zou opvangen, maar hij had zelf ook niet verwacht dat Sorin dusdanig zou inkomen dat ie z'n wenkbrauw open zou halen aan z'n elleboog.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:44 schreef golfer het volgende:
Volgens doc was er weinig aan de hand gisteren, een gevalletje 'aangelopen elleboog'.
Ja een speler die met fysiek voetbal de tegenstander imponeert.Maar niet een speler die moedwillig een tegenstander een coma in wil slaan.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat een flauwekul zeg, vrijwel elk goed, groot elftal heeft wel een aardige slager rondlopen.
Dat hij dit soort fratsen toen niet nodig had zegt genoeg over het huidige Ajax. Of zou Inter weer interesse hebben in wat Ajacieden en ze graag heel willen houden?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef methodmich het volgende:
Het beest weer toegeslagen dus. Tegen Ajax was hij rustig, maar nu is ie weer de kooi uit!
jij gelooft je eigen onzin zeker ?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook niet zo veel aan de had hoor, hij maakt zich breed, weet dat ie daarmee Sorin zou opvangen, maar hij had zelf ook niet verwacht dat Sorin dusdanig zou inkomen dat ie z'n wenkbrauw open zou halen aan z'n elleboog.
Nee, die kreeg een trap(je) in zn ballen. En Klaasje rood.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij was dat tegen Bosschaart, maar ok.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:30 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de Serie A wat volgt
Materazzi krijgt idd schandalig weinig kaarten ! Wat die gast id derby's tegen Milan oa al gedaan heeft grenst aan het onwaarschijnlijke. Een idioot die er enkel op uit is anderen te kwetsen maakt het voetbal kapot dat zie je toch wel in hoop ik. Ik denk dat ie kickt op een gebroken been van een andere speler.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Materazzi speelt niet eens zo vaak in de Serie A en heeft relatief niet eens zo veel kaarten, laat staan rood, de laatste tijd.
Hij speelt op het randje van het toelaatbare. Niks mis mee...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:40 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Materazzi krijgt idd schandalig weinig kaarten ! Wat die gast id derby's tegen Milan oa al gedaan heeft grenst aan het onwaarschijnlijke. Een idioot die er enkel op uit is anderen te kwetsen maakt het voetbal kapot dat zie je toch wel in hoop ik. Ik denk dat ie kickt op een gebroken been van een andere speler.
Wat is voor jou in dan niet toelaatbaar, heb jij een over het randje?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij speelt op het randje van het toelaatbare. Niks mis mee...
staat voetbal voor jou gelijk aan catch ? Gisteren was gewoon donkerrood ! Zelfs als ie niet speelt laat ie zich niet onbetuigd, zelfs eens klappen uitgedeeld in de gang van de kleedkamers. Bekijk ook dat filmpje eens, soms heeft ie zelfs geen oog voor de bal en telt enkel de speler tegen de grond meppen. Als je daarvan fan bent, ben je geen fan van het spelletje alleszins.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij speelt op het randje van het toelaatbare. Niks mis mee...
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, die kreeg een trap(je) in zn ballen. En Klaasje rood.
Voetballers als Materazzi zijn van een bijna uitgestorven ras. Die moet je koesteren. afmaken, opsluiten, martelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |