abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36712458
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kipsaté is ook lekker
True, maar het is niet zo dat ik me daardoor uren van te voren zit te verheugen op het avondeten.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 6 april 2006 @ 16:56:51 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36712603
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:53 schreef peristilius het volgende:

[..]

True, maar het is niet zo dat ik me daardoor uren van te voren zit te verheugen op het avondeten.
Uren van te voren? Ik hoop om 18u toch wel aan tafel te zitten Lekker burgerlijk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_36712655
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Uren van te voren? Ik hoop om 18u toch wel aan tafel te zitten Lekker burgerlijk
Ik eet eigenlijk nooit voor 19.00, alleen op zaterdag, want dan moet ik om 19.00 werken.
19.30 is hier zo'n beetje de normale tijd om te eten.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  donderdag 6 april 2006 @ 16:58:56 #154
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36712688
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:47 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik ga dus echt wel lekker eten als ik student ben he, lekker koken heerscht.
Dat hou je 1 week vol.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 6 april 2006 @ 17:00:10 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36712728
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:58 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik eet eigenlijk nooit voor 19.00, alleen op zaterdag, want dan moet ik om 19.00 werken.
19.30 is hier zo'n beetje de normale tijd om te eten.
Het ligt ook maar net aan je ritme natuurlijk. Ik lunch meestal rond half 1, 1uur en eet dan niets meer tot het avondeten. Als ik dan pas om 1930 zou eten trek ik dat niet, zou dan rond 16u een soepie eten ofzo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_36712744
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:58 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dat hou je 1 week vol.
You don't know me.
pi_36712792
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het ligt ook maar net aan je ritme natuurlijk. Ik lunch meestal rond half 1, 1uur en eet dan niets meer tot het avondeten. Als ik dan pas om 1930 zou eten trek ik dat niet, zou dan rond 16u een soepie eten ofzo
Ik lunch meestal zo rond 11 uur, ontbijt rond 8 uur.

Maar voor de rest eet ik alles wat ik tegenkom.
pi_36715958
Lold ik ben er vandaag achter gekomen dat prins Bernard met mijn oma heeft geflirt !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 6 april 2006 @ 18:58:39 #159
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36716313
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:46 schreef Roi het volgende:
Lold ik ben er vandaag achter gekomen dat prins Bernard met mijn oma heeft geflirt !
Is/was ze een beschermde diersoort in de savannes in Afrika dan?

donderdag 6 april 2006 @ 18:59:33 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36716344
*Burp

Dat was lekker

Nu ga ik weer verder met me vervelen!
pi_36716974
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:58 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Is/was ze een beschermde diersoort in de savannes in Afrika dan?

Nee ze werkte in een Philips fabriek en daar kwam die snoeperd een keer op bezoek .

Ook mooie verhalen gehoord hoe groot die computers waren en dat als er iets kapot was de engineer naar Zwisterland of Amerika moest om nieuwe onderdelen te halen !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 6 april 2006 @ 23:37:28 #162
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36725832
Ik HAAAAAAAAAAAAAAAAT de eindes van Prison Break
  donderdag 6 april 2006 @ 23:39:22 #163
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_36725887
Zooo mijn Snes is binnen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_36726066
Zoo, ik ga eens op tijd slapen, trusten.
  donderdag 6 april 2006 @ 23:49:26 #165
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36726129
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:46 schreef peristilius het volgende:
Zoo, ik ga eens op tijd slapen, trusten.
Ik ga met je mee

Trusten!
  vrijdag 7 april 2006 @ 07:18:26 #166
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36729110
Zo. Eerste Ik heb zometeen mn laatste tentamen
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:02:01 #167
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_36729300
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik HAAAAAAAAAAAAAAAAT de eindes van Prison Break
hehehe cliffhangers !111!enziweSA!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:14:16 #168
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36729389
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 07:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik niet.
pi_36732505
POTVERDORIE!!!!!!! Wat ik nou moet doen morgen

Twee weken geleden had een leraar tijdens de les een opdracht van Dove en Etos. De leraar legde het alvolgs uit: Zaterdag 8 april kun je naar een etos filliaal gaan bij jou in de buurt, en daar foto's gaan maken van de modellen die daar aanwezig zijn. Het is smiddags en je schiet een stuk of 5 foto's. Ik dacht, dat is wel leuk, en je krijgt er een passende vergoeding voor, en de mooiste foto word beloond. Dat is helemaal mooi, want dan sta je direct met een goede naam bij Unilever ( Dove). Dus ik zo opgeven, samen met een paar andere klasgenoten. op 6 april volgde er een officiele briefing op school, en dan kwamen de mensen van unilever op school en legden die alles uitgebreid uit.

EN WAAR KOMT HET NOU OP NEER A.s. zaterdag moet ik om 10.00 uur in coevorden (hoe je het ook maar schrijft ) en moet ik tot 16.30 foto's maken van klanten die op de foto willen (die kunnen twee weken later een uitvergrote versie van de foto bij aankoop van twee dove producten gratis ophalen). Ik dacht echt zo van: WTF ik ben maar een amateur De leraar had duidelijk de opdracht verkeerd begrepen Er staat nu ook zo op de reclame: Kom zaterdag naar een etos filliaal en laat je fotograferen door een proffesionele fotograaf Naja, laten we het beste er maar van hopen zaterdag, want ik zit er aan vast
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:59:43 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36732565
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:57 schreef RaymanNL het volgende:

Twee weken geleden had een leraar tijdens de les een opdracht van Dove en Etos. De leraar legde het alvolgs uit: Zaterdag 8 april kun je naar een etos filliaal gaan bij jou in de buurt, en daar foto's gaan maken van de modellen die daar aanwezig zijn. Het is smiddags en je schiet een stuk of 5 foto's. Ik dacht, dat is wel leuk, en je krijgt er een passende vergoeding voor, en de mooiste foto word beloond. Dat is helemaal mooi, want dan sta je direct met een goede naam bij Unilever ( Dove). Dus ik zo opgeven, samen met een paar andere klasgenoten. op 6 april volgde er een officiele briefing op school, en dan kwamen de mensen van unilever op school en legden die alles uitgebreid uit.

EN WAAR KOMT HET NOU OP NEER A.s. zaterdag moet ik om 10.00 uur in coevorden (hoe je het ook maar schrijft ) en moet ik tot 16.30 foto's maken van klanten die op de foto willen (die kunnen twee weken later een uitvergrote versie van de foto bij aankoop van twee dove producten gratis ophalen). Ik dacht echt zo van: WTF ik ben maar een amateur De leraar had duidelijk de opdracht verkeerd begrepen Er staat nu ook zo op de reclame: Kom zaterdag naar een etos filliaal en laat je fotograferen door een proffesionele fotograaf Naja, laten we het beste er maar van hopen zaterdag, want ik zit er aan vast
Ghehe, dat is tof man! Goed voor de ervaring en naamsbekendheid.

Mn tentamen ging overigens wel weer okay, op één vraag na. Daarvan had ik niets geleerd omdat het nog nooit gevraagd was in de voorgaande jaren
pi_36732668
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ghehe, dat is tof man! Goed voor de ervaring en naamsbekendheid.
Dat wel, maar ik ben echt geen proffesionele fotograaf
quote:
Mn tentamen ging overigens wel weer okay, op één vraag na. Daarvan had ik niets geleerd omdat het nog nooit gevraagd was in de voorgaande jaren
Goedzo, ik heb straks ook nog een herkansing Kut toetsen
pi_36732738
Och plaatjes schieten kan je ook onbetaald en als amateur. Dat is makkelijk voor de producent
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36732791
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:08 schreef disjfa het volgende:
Och plaatjes schieten kan je ook onbetaald en als amateur. Dat is makkelijk voor de producent
Dat is zo En in mijn geval is het nog betaald ook
pi_36734201
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 07:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ik moet nog beginnen aan mijn tentamens volgende week
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:10:47 #175
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_36734333
quote:

HE MORGEN KAN JE IN COEVORDEN OP DE FOTO MET JAMAI!11!!1!!!1!!

Wie submit dit op de FP?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:43:03 #176
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_36735088
quote:

Bernie actie .
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:58:01 #177
9440 Khadgar
Knutselaar
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:03:43 #178
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_36735715
pi_36735830
quote:
ik heb nergens last van , maar ziet er vet uit (geen commentaar op mijn taalgebruik)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_36736380
quote:
My Settings > Transparantie: uit.

De HTML tag 'filter: alpha(opacity=#);' vindt de ClearType-functie van Windoos niet zo lief. Of andersom natuurlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Chanty87 op 07-04-2006 13:29:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')