True, maar het is niet zo dat ik me daardoor uren van te voren zit te verheugen op het avondeten.quote:
Uren van te voren? Ik hoop om 18u toch wel aan tafel te zittenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
True, maar het is niet zo dat ik me daardoor uren van te voren zit te verheugen op het avondeten.
Ik eet eigenlijk nooit voor 19.00, alleen op zaterdag, want dan moet ik om 19.00 werken.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uren van te voren? Ik hoop om 18u toch wel aan tafel te zittenLekker burgerlijk
Dat hou je 1 week vol.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ga dus echt wel lekker eten als ik student ben he, lekker koken heerscht.
Het ligt ook maar net aan je ritme natuurlijk. Ik lunch meestal rond half 1, 1uur en eet dan niets meer tot het avondeten. Als ik dan pas om 1930 zou eten trek ik dat niet, zou dan rond 16u een soepie eten ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 16:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk nooit voor 19.00, alleen op zaterdag, want dan moet ik om 19.00 werken.
19.30 is hier zo'n beetje de normale tijd om te eten.
You don't know me.quote:
Ik lunch meestal zo rond 11 uur, ontbijt rond 8 uur.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het ligt ook maar net aan je ritme natuurlijk. Ik lunch meestal rond half 1, 1uur en eet dan niets meer tot het avondeten. Als ik dan pas om 1930 zou eten trek ik dat niet, zou dan rond 16u een soepie eten ofzo
Is/was ze een beschermde diersoort in de savannes in Afrika dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:46 schreef Roi het volgende:
Lold ik ben er vandaag achter gekomen dat prins Bernard met mijn oma heeft geflirt![]()
!
Nee ze werkte in een Philips fabriek en daar kwam die snoeperd een keer op bezoekquote:Op donderdag 6 april 2006 18:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is/was ze een beschermde diersoort in de savannes in Afrika dan?![]()
Ik ga met je meequote:Op donderdag 6 april 2006 23:46 schreef peristilius het volgende:
Zoo, ik ga eens op tijd slapen, trusten.
hehehe cliffhangers !111!enziweSA!quote:Op donderdag 6 april 2006 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik HAAAAAAAAAAAAAAAAT de eindes van Prison Break![]()
![]()
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 07:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. EersteIk heb zometeen mn laatste tentamen
Ghehe, dat is tof man! Goed voor de ervaring en naamsbekendheid.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:57 schreef RaymanNL het volgende:
POTVERDORIE!!!!!!! Wat ik nou moet doen morgen
Twee weken geleden had een leraar tijdens de les een opdracht van Dove en Etos. De leraar legde het alvolgs uit: Zaterdag 8 april kun je naar een etos filliaal gaan bij jou in de buurt, en daar foto's gaan maken van de modellen die daar aanwezig zijn. Het is smiddags en je schiet een stuk of 5 foto's. Ik dacht, dat is wel leuk, en je krijgt er een passende vergoeding voor, en de mooiste foto word beloond. Dat is helemaal mooi, want dan sta je direct met een goede naam bij Unilever ( Dove). Dus ik zo opgeven, samen met een paar andere klasgenoten. op 6 april volgde er een officiele briefing op school, en dan kwamen de mensen van unilever op school en legden die alles uitgebreid uit.
EN WAAR KOMT HET NOU OP NEERA.s. zaterdag moet ik om 10.00 uur in coevorden (hoe je het ook maar schrijft
) en moet ik tot 16.30 foto's maken van klanten die op de foto willen (die kunnen twee weken later een uitvergrote versie van de foto bij aankoop van twee dove producten gratis ophalen). Ik dacht echt zo van: WTF ik ben maar een amateur
![]()
De leraar had duidelijk de opdracht verkeerd begrepen
![]()
Er staat nu ook zo op de reclame: Kom zaterdag naar een etos filliaal en laat je fotograferen door een proffesionele fotograaf
![]()
Naja, laten we het beste er maar van hopen zaterdag, want ik zit er aan vast
![]()
Dat wel, maar ik ben echt geen proffesionele fotograafquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghehe, dat is tof man! Goed voor de ervaring en naamsbekendheid.
Goedzo, ik heb straks ook nog een herkansingquote:Mn tentamen ging overigens wel weer okay, op één vraag na. Daarvan had ik niets geleerd omdat het nog nooit gevraagd was in de voorgaande jaren![]()
Dat is zoquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:08 schreef disjfa het volgende:
Och plaatjes schieten kan je ook onbetaald en als amateur. Dat is makkelijk voor de producent
En ik moet nog beginnen aan mijn tentamens volgende weekquote:Op vrijdag 7 april 2006 07:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. EersteIk heb zometeen mn laatste tentamen
HE MORGEN KAN JE IN COEVORDEN OP DE FOTO MET JAMAI!11!!1!!!1!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:57 schreef RaymanNL het volgende:
Twee weken geleden had een leraar tijdens de les een opdracht van Dove en Etos. De leraar legde het alvolgs uit: Zaterdag 8 april kun je naar een etos filliaal gaan bij jou in de buurt, en daar foto's gaan maken van de modellen die daar aanwezig zijn. Het is smiddags en je schiet een stuk of 5 foto's. Ik dacht, dat is wel leuk, en je krijgt er een passende vergoeding voor, en de mooiste foto word beloond. Dat is helemaal mooi, want dan sta je direct met een goede naam bij Unilever ( Dove). Dus ik zo opgeven, samen met een paar andere klasgenoten. op 6 april volgde er een officiele briefing op school, en dan kwamen de mensen van unilever op school en legden die alles uitgebreid uit.
EN WAAR KOMT HET NOU OP NEERA.s. zaterdag moet ik om 10.00 uur in coevorden (hoe je het ook maar schrijft
) en moet ik tot 16.30 foto's maken van klanten die op de foto willen (die kunnen twee weken later een uitvergrote versie van de foto bij aankoop van twee dove producten gratis ophalen). Ik dacht echt zo van: WTF ik ben maar een amateur
![]()
![]()
Er staat nu ook zo op de reclame: Kom zaterdag naar een etos filliaal en laat je fotograferen door een proffesionele fotograaf
![]()
![]()
Bernie actiequote:Op vrijdag 7 april 2006 10:57 schreef RaymanNL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het leeftquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef Khadgar het volgende:
[GAM][LAY][XEVIOUS] Alle letters zijn vetgedrukt en lelijk..
ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef Khadgar het volgende:
My Settings > Transparantie: uit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef Khadgar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |