Ik zit altijd naar buiten te staren en kom er dan achter dat ik een tentamen aan het maken ben, vind ze nooit echt interessant.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben altijd supersnel klaar, met mn tentamens nu ook. Mag er 3 uur over doen en ben meestal met anderhalf al wel klaar. Ga ook altijd meteen weg, dat blijven zitten en 10 keer overlezen vind ik zo nutteloos
Precies! daar gaat het over.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
1/b + 1/l = 1/f was het toch ofzo?
Ik vind het allemaal makkelijk.
Dat is idd wat kut. Die had ik op mn eindexamen helemaal fout waardoor ik maar een 7.5 had daarvoorquote:
Ik zou graag een 7.5 willen.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is idd wat kut. Die had ik op mn eindexamen helemaal fout waardoor ik maar een 7.5 had daarvoor
Pater in horta estquote:Op donderdag 6 april 2006 15:17 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik moet nu leren voor Duits en Latijn, morgen. En voor maandag, en dinsdag. 't Is maar dat je het weet.
Latijn.. Duits..quote:Op donderdag 6 april 2006 15:17 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik moet nu leren voor Duits en Latijn, morgen. En voor maandag, en dinsdag. 't Is maar dat je het weet.
Die heb ik al gehad.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:36 schreef peristilius het volgende:
vooral mijn literatuur mondeling wordt kut.
Daar zit het probleem ook in denk ikquote:Op donderdag 6 april 2006 15:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad.Als je je boeken hebt gelezen is het een eitje.
![]()
quote:
Pfff, mietjes die denken dat het op de HBO zwaar is...quote:Op donderdag 6 april 2006 15:48 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, mietjes die denken dat het op de middelbare school zwaar is...
Ruilen met mij?
Graag, HBO is easy.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:48 schreef Tomasso het volgende:
Ruilen met mij?
Aleen maar tussenuren,tussenuren, en nog meer tussenuren.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:48 schreef Tomasso het volgende:
Ruilen met mij?
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Graag, HBO is easy.
Maar eigenlijk ook niet, wat moet ik nou met een HBO inholland diploma.
Hmm, m'n broer heeft me aan het twijfelen gemaakt...quote:Op donderdag 6 april 2006 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pfff, mietjes die denken dat het op de HBO zwaar is...
Ruilen met mij?
Ga ik nog wel doen, ofzo, maar Max Havelaar is gewoon een kutboek.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:07 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja, had je ze maar moeten lezen.Dat heb ik dan wel weer keurig gedaan.
Het is Nederlandse Literatuur, had je anders verwacht dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga ik nog wel doen, ofzo, maar Max Havelaar is gewoon een kutboek.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is Nederlandse Literatuur, had je anders verwacht dan?
Ik had verwacht dat het een kutboek is, dat maakt het nog niet leuker om het te lezen.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is Nederlandse Literatuur, had je anders verwacht dan?
Wow, wat een maaltijd.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanavond lekker kipsaté met country aardappeltjesAls groente doen we dit keer een mix van ui en rode paprika
Krijg nu al trek...
Hahaha, alles zit erin, aardappels, groente en vleesquote:
Ik denk dat de gemiddelde student een overdosis aan voedingsstoffen binnen krijgt met zo'n maaltijdquote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, alles zit erin, aardappels, groente en vleesMeeeer dan genoeg voor de gemiddelde student.
Ik ga dus echt wel lekker eten als ik student ben he, lekker koken heerscht.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, alles zit erin, aardappels, groente en vleesMeeeer dan genoeg voor de gemiddelde student.
Kipsaté is ook lekkerquote:Op donderdag 6 april 2006 16:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ga dus echt wel lekker eten als ik student ben he, lekker koken heerscht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |