Zeker niet, oogt sterker dan Rebellin, di Luca en Boogerd..quote:Op woensdag 5 april 2006 16:53 schreef Leatherface het volgende:
Samuel Sanchez in deze vorm zou ik bepaald niet uitvlakken voor de AGR - WP - LBL.
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:54 schreef -skippybal- het volgende:
Start Sanchez ook in LBL??
Rebellin zijn vorm is nog groeiende, denk ik. Zeker weer een taaie klant voor de Gold Race en de Ardennenklassiekers. Sanchez verwacht ik ook en Valverde zal ook nog wat groeimarge hebben voor deze wedstrijden.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:24 schreef Ereinion het volgende:
Rebellin ook erg goed. Sanchez ook een serieuze kandidaat voor de klassiekers. Valverde zakte er toch wel wat
Eentje zou ik ook mooi vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef komrad het volgende:
Ik hoop zo ontzettend op een dubbel van boogie
ik denk dat ik dat ook wordt, werd ook helemaal gek toen hij de gold race wonquote:Op woensdag 5 april 2006 20:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik zou helemaal gek worden als ie wint. Echt. Dan word ik net zo gek als Oranje scoort op het WK volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |