Stel jij dan maar zo een Johnny Deppvraag.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:16 schreef twentemeisje het volgende:
OMG nog meer "japanners"...
Welkom Soepblik
Van mij mag je.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:21 schreef mamamiep het volgende:
Als ik ben, dan stel ik wel weer een animevraag, goed?
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stel jij dan maar zo een Johnny Deppvraag.![]()
Soms. Meestal beantwoord jij ze.quote:
200 dvd's goedkoop in handen gekregen en het printen van covers te duur vindenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:07 schreef KneiterS het volgende:
Even een vraagje: Ik heb nu een berg van 200 dvd's liggen in van die zwarte hoesjes waar ik geen cover voor heb geprint. Als ik dat wel zou gaan doen zou het wel een heel duur grapje worden dus dacht ik eraan om alleen de zijkanten van die hoesjes op te gaan vullen. Heeft iemand daarvoor de maten of nog makkelijker een template om in een programma op te vullen en te printen?
nee hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 13:32 schreef ReSpawn het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die DVD's kopiėren?
Je bent bevriend met Paris Hilton?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:59 schreef KneiterS het volgende:
Het zijn allemaal zelfgemaakte films, die mag je toch kopieren?
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent bevriend met Paris Hilton?
Kijk hier maar eens.. Misschien heb je er wat aan.. Verder ken ik alleen Nero die een dergelijke functie aanbiedt bij haar brandsoftware.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:09 schreef KneiterS het volgende:
hehehe, nee als je het echt wilt weten het komt uit mijn dvd recorder opgenomen tv programma's voornamelijk wielerkoersen. Ik wil ze in een kast zetten met de zijkant naar voren en dan dus allemaal mooi gelabeld. Maar jullie gaan me dus niet helpen?
Over welke film heb je het nu? Ik ken geen Braindead II.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:11 schreef Doff het volgende:
Kan iemand mij vertellen/uitleggen waarom een film als Braindead II hier wel in staat (overigens natuurlijk heel vermakelijk) en een film als American Beauty of Eternal Sunshine niet?
Maare Kneiter, je kan toch gewoon ff juist kadertje maken in, weet ik 't, word/excel ofso en daar steeds je tekst in zetten? Lekker knippen en plakken met office.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |