abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 december 2001 @ 12:49:14 #176
16245 CarOnline
met lange O
pi_2425524
Huiz, vakwerk! Verhaal èn screenshot!
Heel mooi!
* CarOnline steekt duim op naar Huiz
Screw them.
We're going home.
  zondag 9 december 2001 @ 12:50:00 #177
16245 CarOnline
met lange O
pi_2425533
quote:
Op zondag 09 december 2001 12:06 schreef Jappie het volgende:
Buiten is het koud, in het huis is het stil, lijkt me een prima moment om weer een stukkie te schrijven......iedereen geclaimd
Hup Jappie!
Screw them.
We're going home.
  zondag 9 december 2001 @ 13:24:34 #178
15985 huiz
Man in Black
pi_2425723
De website is weer helemaal up to date.

Club Daniëlle

Als er nog fouten in zitten of wil je iets veranderd hebben, geef dan even een seintje.

Scope Pure Colombia BV
  zondag 9 december 2001 @ 14:39:46 #179
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2426297
Ondertussen

Het is aardedonker in de gangen van Braschaat Memorial, als daar rond half vier 's morgens zacht klikkende voetstappen klinken. De fluoriscerende lichten werpen om deze tijd lange schaduwen, al beweegt er in het halfdonker niets. Niets behalve die ene schaduw, die zich ongehaast door de gangen beweegt. De schaduw behoort toe aan een middelgrote man gekleed in een donkere, zwartlederen jas. De broekspijpen van de stijlvolle zwarte pantalon ruisen lichtjes in het halfdonker. De gepoetste lak-lederen schoenen glimmen onder de lampen. Onder een breed-gerande hoed zijn zijn ogen niet zichtbaar, slechts twee glitter-lichtjes duiden op iets van leven in het verder levenloze gezicht. De man slaat aan het eind van de gang linksaf, een nieuwe eindeloze corridor in het oneindige gangenstelsel in de keldergewelven van Braschaat Memorial. Halverwege deze gang stopt de man voor een deur waaronder een vaag lichtschijnsel vandaan komt. Hij staat even besluiteloos stil en luistert. Achter de deur klinkt een zacht gezoem van machines. Dan, na een halve minuut te hebben geluisterd, opent hij zonder verdere plichtplegingen de deur. Het vertrek voor hem is klinisch ingericht als laboratorium. Er bevinden zich drie alluminum werktafels waarop verschillende analyse-apparaten staan te zoemen en te knipperen. Ook bevinden er zich twee operatietafels in het vertrek, één ongebruikt. Op de andere bevindt zich een menselijk lichaam, half bedekt door een groen laken. Boven het lichaam branden verschillende werklampen, alle gericht op het lichaam. Verschillende slangetjes lopen vanaf apparaten om de tafel heen naar het lichaam. Achter de tafel staat een man in groene chirurgenkleding met in zijn hand iets dat lijkt op een futuristische schroevendraaier.
Aleen de neus en de ogen van deze man zijn boven een bacterienmasker zichtbaar. De ogen zijn grijs, koud. De man in het zwart stapt het vertrek binnen. Zijn donkere ogen, die nu goed zichtbaar zijn in het licht van de lampen boren zich in die van de man achter de operatie-tafel. 'Dr_Greene?' vraagt de man in het zwart.
'Dat is correct. Mag ik u dan nu vragen wat u hier doet? Dit deel van het ziekenhuis is off-limits.'
De man in het zwart haalt uit de binnenzak van zijn zwart-lederenjas een legitimatie-bewijs.
'Mijn naam is JooB van het Mistery van Lantbouw. Inspekteur JooB. U dacht toch niet dat uw illegale experimenten on-opgemerkt zouden blijven? En on-onderzocht?'
Dr_greene legt het futuristische werktuig op de werktafel naast zich. Ondertussen ziet inspekteur JooB dat het lichaam voor hem niet helemaal menselijk meer is. Bepaalde delen van het gezicht zijn vervangen door bionische implantaten. Een optische lens flikkert vervaarlijk rood licht waar vroeger een menselijk oog zat. De rest van het gezicht is nog wel herkenbaar. JooB kan het nog niet helemaal plaatsen.
'U ziet wat ik doe', zegt Dr_Greene, 'ik had trouwens inspekteur Van der Elst verwacht. Of werkt u niet samen?'
Langzaam beweegt Dr_Greene zich achter de operatie-tafel vandaan, zijn linkerhand iets achter zijn rug.
'Van der Elst? die mislukte Commando? Nee, Doctor, wij van het Mistery houden zich met serieuzere zaken bezig. Zoals....dit.'
'Als u komt om mij te arresteren, bent u wel erg zelfverzekerd door alleen te komen.' glimlacht Dr_Greene koud. 'Vindt u niet?' De linkerhand komt langzaam achter zijn rug vandaan. Langzaam, maar nog niet helemaal.
'Wie zegt dat ik alleen ben?' zegt inspekteur JooB. 'En wie zegt dat ik hier ben om u te arresteren?'
'Niet? waarom bent u dan hier?'
De man in het zwart glimlachte een tiende van een seconde. Hij stak de legitmatie weer terug in zijn binnenzak.
'Wij van het Mistery zouden wel gek zijn om geen gebruik te maken van al deze know-how.' zei hij kalm.
'Nee, Dr_Greene, ik ben hier gekomen om een deal met u te sluiten!'

Nou doe je het weer!
pi_2426340
Dit is serieus goed werk, JooB! Spannend

Hoop alleen dat Jappie niet in de knel komt met zijn verhaal, hij had min of meer geclaimd...

En vast!
  zondag 9 december 2001 @ 14:47:02 #181
15985 huiz
Man in Black
pi_2426352
Inderdaad spannend! Dit werpt weer een geheel nieuw licht op de bezigheden van Dr_Greene nu hij min of meer ingelijfd wordt bij de duistere praktijken van de Belgische regering...
Scope Pure Colombia BV
  zondag 9 december 2001 @ 14:47:07 #182
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2426355
Wow.....mooi hoofdstuk Joob weer een schrijver erbij......

p.s. claim volgende keer wel even.....anders loopt alles door elkaar.....gelukkig in dit geval niet!!

zondag 9 december 2001 @ 14:48:40 #183
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2426365
eh, aanclaimen? hoe doe je dat?
Nou doe je het weer!
  zondag 9 december 2001 @ 14:49:25 #184
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2426369
Als Jappie klaar is met zijn verhaal dan wil ik alvast een verhaal claimen!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_2426373
Als we zo gaan beginnen, dan wil ik claimen na BB-King!
En vast!
  zondag 9 december 2001 @ 14:51:15 #186
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2426379
Shit! 'steekt' ipv 'stak' natuurlijk, klote tijdsfouten!
Nou doe je het weer!
  zondag 9 december 2001 @ 14:51:25 #187
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2426380
quote:
Op zondag 09 december 2001 14:48 schreef JooB het volgende:
eh, aanclaimen? hoe doe je dat?
Als iemand een verhaal gepost heeft, dan is de eerste die daarna in zijn commentaar op dat verhaal hier "claimd" degene die verder schrijft de anderen blijven dan wachten.

p.s. wordt een beetje lang om hier verder uit te leggen voor vragen kunnen we beter hier verder gaan Commentaar op Club Daniëlle

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 09-12-2001 14:55]

Moderator zondag 9 december 2001 @ 14:54:09 #188
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2426404
Ik wil JooB ook graag complimenteren met deze laatste episode. Mooie suspense van professioneel niveau!
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_2426425
Mag van mij (ben toch de vice-moderator) wel even hier, maar check mijn geweldige nieuwe signature...mét ingebouwde link naar de commentaren van Club D! Speciaal voor Ethel omdat zij het zo moeilijk vond om te switchen tussen de diverse fora!
En vast!
pi_2426552
ff voor de goede orde...

Na Jappie is BB-King aan de beurt.
Na BB-King is Scope aan de beurt.
Na Scope is de volgende aan de beurt.

Alle nieuwe auteurs, denk ook nog even aan de (standaard disclaimer) boven het verhaal! Voor uitleg, check Commentaar op Club D (zie mijn sig)!

En vast!
  zondag 9 december 2001 @ 15:20:43 #191
16245 CarOnline
met lange O
pi_2426614
JooB! Hartstikke goed verhaal!
Lekker spannend...
Screw them.
We're going home.
pi_2426708
Complimenten voor de organisatie Scope! En hulde aan een nieuw talent! Zie dat er alweer wat claims liggen, das fijn want dat geeft mij even de tijd om goed uit te zieken en toe te kijken... maar bedenk wel, ik ben er wel maar je ziet me niet!
...
  zondag 9 december 2001 @ 17:06:59 #193
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2427338
(standaard disclaimer)

In de haven van Antwerpen in de loods waar kortgeleden Jappie nog door de Jakuza werd gegijzeld is het een en al bedrijvigheid, Huiz, Scope en Sacha zijn druk bezig de dope in opslag te zetten, daar de boerderij geen veilge plaats meer is. Normaal gesproken heeft Huiz hier altijd wel een paar mannetjes voor, maar sinds het debacle met Cynix en het verlies op de boerderij vertrouwt hij niemand meer behalve Scope en Sacha. Verbeten werken de drie door tot ook de laatste kist op zijn plaats staat. Huiz wist het zweet van zijn voorhoofd, kijkt naar zijn partners en zegt "Zo, das de laatste, alleen wij drieen weten er van dus waarschuwingen aan jullie adres lijken me verder overbodig, en voor het geval jullie niet begrijpen hoe hoog het me zit een columbiaanse stropdas misstaat niemand begerepen!!!" Enigzins geintimideerd door deze harde woorden staart Scope naar het puntje van zijn eigen laarzen en zegt niets. Ook Sacha houdt zich stil, maar haar blik is ijzig kalm. Inwendig moet ze echter wel een beetje lachen "pfff, columbiaanse stropdas, het zou wat! Huiz moest een weten, de enige reden dat ik ze op de hoogte heb gebracht is omdat ik ze achter tralies wil zien, wat hebben we tenslotte aan de dope als we geen daders bij het spulletje mee op kunnen bergen." Nu nog kan ze zich irriteren aan het domme gedrag van het belgisch ministerie , bijna was haar hele operatie de mist in gegaan, maar gelukkig wist ze de boel net op tijd te redden, nu eerst maar eens kijken hoe het met Caronline is een partner kan ze tenslotte wel gebruiken.

Ook op het vliegveld is het een drukte van belang. Apk heeft al ingeboekt maar heeft de grootste problemen om door de douane te komen. Elke keer is het weer raak, hoe kortzichtig sommige ambtenaren ook kunnen zijn. Alleen omdat er "kunstenaar" in zijn paspoort staat in combinatie met zijn onguur uitziende tronie duurt voor hem het inchecken standaard altijd 7 uur langer als bij ieder ander. Gelukkig is hij het nu ondertussen wel gewend en houdt hij er rekening mee, maar leuk is anders in het verhoorkamertje zonder drank, sigaretten en het uitzicht op vrouwenvlees. Door het raampje kijkt hij naar de vertrekhal waar hij achtereenvolgens Tante Beppie, Female hunter en Ethel voorbij ziet schuiven. Deze laatste ziet er weer potsierlijk uit met haar elandenmutsje op. "Ut is echt een wereld van verschil" denkt APK "of zij in der toppie staat te strippen in de club of hier in dikke winteroutfit met skies al aan door de douane probeert te langlaufen. Allemaal fotografen en camera's op haar gericht, ze geniet zichtbaar van alle belangstelling. Ook hovfoetograaf MMXMMX ontbreekt niet en geeft haar bij het afscheid nog een dikke kus.

In club Ibiza zijn de stamgasten getuige van een waanzinnig geworden Diane, eindelijk heeft ze de plannetjes van Andries doorgrond en krijsend als een baviaan loopt ze boos naar boven. In een dronken bui heeft Andries zich laten ontvallen dat er een reorganisatie op komst is.....Sabine16 wil hij nadat die zich weer had beter gemeld een vast contract geven en nu die nieuwe Travo die een beetje weg heeft van Nicky Nicole (Pattydrab) er ook nog bij is gekomen wil hij van het oude stoffige imago van de club weer een levend geheel maken en heeft besloten dat er nog deze week een fusie tussen beide clubs aan zit te komen. Diane heeft haar eigen conclusies getrokken en weet dat na Danielle ook zij het veld zal moeten ruimen. Woedend is zij ook op zichzelf dat zij elke keer weer voor de charmes van deze Friese stamboekstier valt. Ook is haar een gedeelte van haar gage ontnomen te weten 3500 piekies en met de weinige klanten die ze de laatste paar weken aan hun gerief heeft geholpen betekent dit dat ze nu helemaal voor nop heeft gepeesd.

De deuren van de club zwaaien open en in de deuropening staat voor iedereen een grote onbekende. Danielle heet de nieuwe bezoeker van harte welkom en alle stamgasten kijken als gebiologeerd naar deze nieuwkomer, het ziet er dan ook komisch uit hoe Lab6 probeert zijn werk bij het ministerie te verhullen doordat hij over zijn labaratoriumjas heen een vlot leren jasje heeft aangetrokken, zijn brilletje rechtzettend schuifelt ie verlegen achter Danielle aan naar de bar waar iedereen hem ongegeneerd zit aan te gapen. Eigenlijk wilde hij deze opdracht helemaal niet accepteren daar hij een brave oplettende belgisch burger is, maar omdat hij door zijn connectie met Dr Greene de ontruiming op de boerderij in touw had gezet is hij aangewezen om uit te zoeken waar de twee vrachtwagens gebleven zijn. Een collega van hem "JOOB" is ook al op de zaak gezet, maar dan van uit een ander departement. Beide heren zijn zoals wel vaker op ministeries niet van elkaars onderzoek op de hoogte gebracht, sterker nog beide heren hebben elkaar nog nooit gezien. In de club voelt Lab6 zich echter slecht op zijn gemak, zeker als tot overmaat van ramp Sabine16 ook nog eens op de bar pal voor zijn neus gaat strippen. Snel neemt hij een teug van de voor hem klaar gezette Ranja met een rietje en probeert net te doen alsof hij haar niet in de gaten heeft. De stamgasten zelf zijn al weer snel over zijn aparte entree heen en sporen Sabine16 onder luid gejoel aan om de nieuwe bezoeker haar broekje naar beneden te laten trekken....

Via de keukendeur komen Huiz en Scope ook de club weer binnen, Marky laat van schrik een kom soep uit zijn handen vallen, maar de twee zijn alweer voorbij op naar het kantoor van Coos om te bepraten hoe ze nu de coke verder moeten distribueren nu de bakkerij geen optie meer is. En nadat Gert Marky een standje heeft gegeven over diens onhandigheid buigt hij zich weer over zijn potten en pannen. Marky zucht nog maar eens diep en staart nietsziend voor zich uit, het valt tenslotte niet mee om te werken voor je geld.

In het ziekenhuis heeft Sacha inmiddels Caronline volledig op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen en legt haar terwijl Caronline snel haar nachthemd ruilt voor wat normale kleren uit wat haar plannetjes zijn om de cokewereld een gevoelige klap toe te brengen. Caronline slaat bijna stijl achterover van ontzetting als ze hoort welke rol Scope in het geheel speelt. Dat had ze niet verwacht, kennelijk is ook hij bezweken voor het grote geld. Karn laten ze nog meer even liggen, daar deze nog lichte stuiterbewegingen maakt, maar ook deze zal zoals het er nu naar uitziet met 24 uur wel ontslagen worden uit het ziekenhuis. Snel gaan ze op weg naar de club waar Sacha met Huiz en Scope heeft afgesproken. Een kilometer voor de club stapt Caronline uit de taxi, het lijkt beter voorlopig niet samen gezien te worden met het oog op Huiz zijn dreigementen. Aangekomen bij de club is het eerste wat Sacha doet alle in en uitgangen van de club eens goed te inspecteren, haar jarenlange ervaring heeft haar geleerd dat een goede kennis van zaken een absolute must is om te overleven. Het raam van de tweede verdieping staat open en vaag herkent ze de stemmen van Huiz en Scope. Snel klautert ze langs de regenpijp omhoog en wat zei te horen krijgt doet haar de haren te berge rijzen. "Hmmm, toch maar een beetje oppassen dan, dit zijn toch zwaardere jongens als ik verwacht had." En net zo snel als ze naar boven is geklauterd klimt ze weer naar beneden, per ongeluk een lostzittend moertje van de regenpijp af trappend. "Shiitt!!", mompelt ze binnenmonds en hoopt dat het lawaai door de heren niet opgemerkt is. Heel even blijft ze stil tegen de gevel aan zitten wachtend op wat er komen gaat. Als ze na 5 minuten nog niets heeft gehoord sluipt ze snel weer langs de gevel naar het keukentje en glipt naar binnen. Caronline is inmiddels ook al gearriveerd en gaat naast Jappie aan de bar zitten die direct een drankje voor haar besteld.

In club Danielle heeft Kelly inmiddels begrepen welke gevaren er voor haar op de loer liggen, enn besluit dan ook om voorlopig maar niet in Gertjans vaarwater te gaan zitten. Deze laatste is uitertst goed gemutst de dag begonnen en voor de vrouwelijk lezertjes is het mischien wel aardig om te weten dat hij zich poedelnaakt heeft vertoond in het kleine barretje van de club. Na eerst trots met zijn afgeslankte torso door de bar te hebben geparadeerd ging ook de handoek pardoes van zijn kont en konden de aanwezige bezoekers volop genieten van zijn derriere. Gelukkig voor het mannelijk gedeelte van de lezers was hierbij geen hovfoetograf aanwezig en worden ons de twee topics met commentaren hierop bespaard.

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 09-12-2001 17:25]

zondag 9 december 2001 @ 17:09:19 #194
16245 CarOnline
met lange O
pi_2427367
Standaard Disclaimer

Ethel staat te wankelen op dr ski's. Mooie fel rooie gesponsorde ski's met grote stickers van Discovery Channel erop. De muts vond ze helemaal te gek, en sinds ze dat ding op heeft staat iedereen naar haar te lachen! Jammer dat ze door haar met Sancerre benevelde geest niet inziet dat iedereen om haar moet lachen. Klein verschilletje. Ethel is helemaal in haar nopjes. Gratis skieën, betaald krijgen en nog op de Zuidpool ook! Oh, daar waar geen mens ooit heeft gelopen, waar geen moonboot ooit voet op het ijs heeft gezet, zal zij skieën! Zal zij sierlijk naar beneden sjoeven, voor het oog van de camera's van Discovery Channel.
Ze had eerder die week een aanbieding gehad van V8, voor opnames in Val Thorens, maar de Zuidpool is toch aantrekkelijker...
Kippevel bij het idee alleen al. Maar nu staat ze nog in de vertrekhal ongeduldig te wachten tot ze kan inchecken.
"De vlucht KL204 heeft een half uur vertraging" wordt er omgeroepen. Ethel kijkt op haar papieren. Het duurt even voor ze het gevonden heeft, en inderdaad: "KL204". "He getsie" denkt Ethel en laat de lip hangen. Tante Bep neemt afscheid van Ethel en FemaleHunter, zwaar ziek als ze is. Haar vliegtuig vertrekt wel zo, en ze moet inchecken. Ehtel slikt een brok weg, arme Tante Bep, ze ziet er erg slecht uit, hopelijk geneest ze in Australië. Tante Bep verdwijnt in de mensenmassa, na gezwaaid door Ethel en FemaleHunter...Dat was Tante Bep, zuchten ze. En denken terug aan de zorgzame gezellige stevige Tante Bep, met wie ze zoveel plezier hebben gehad. "Nou, zullen we dan nog maar even wat gaan drinken?" vraagt FH aan Ethel. Ethel knikt, ze heeft het moeilijk, en dat komt niet alleen door het vertrek van Tante Bep. Ze slikt nog eens, poeh, haar maag doet wel raar zeg....

FH loopt met haar koffer vol bikini's onder de arm, en Ethel langlauft er naast, op zoek naar een koffiecorner. In de grote hal vinden ze al snel wat. Ethel kan haar voeten met ski's niet onder het kleine tafeltje kwijt en klikt ze behendig los, door met de skistok achterop het palletje te drukken. Ooit eens van Jappie geleerd. FH loopt naar binnen en besteld 2 koppen zwarte koffie, die kunnen ze wel gebruiken. Als haar oog op de grote puntzakken friet met lekkere vette goud gele mayonaise valt, loopt haar het water in de mond. "Dat zal nog wel even duren voor dat ik weer wat te eten krijg" denkt ze, ze moet nog een paar uur wachten. En dan nog eens een paar uur in het vliegtuig zitten.
Snel besteld ze nog 2 grote puntzakken friet, waar het vet vanaf druipt en krijgt er 2 dikke klodders goudgele mayonaise boven op. Met een dienblaadje vol loopt ze naar Ethel.
Ethel die het gevecht met haar maag gewonnen denkt te hebben, gaat opgelucht verzitten. Krampachtig heeft ze stil gezeten om haar maag alle rust te gunnen. Ze slikt nog eens, gelukkig, het is over en ziet FH al aankomen met de koffie. En de patat. Ethel krijgt het warm, koud, zwetende oksels, en slikt. En slikt nog eens. Houd de tafel vast en kijkt met grote ogen wanhopig, verbaasd en geschrokken naar FH. De patat! De geur! De mayonaise. Ethel slikt met alle macht nog eens, maar het is onvermijdelijk. Met een noodgang zoekt haar maaginhoud een weg naar buiten via haar slokdarm, neus en mond. Klettert over haar open jas, trui en ski broek op de tafel waar FH net de koffie en patat heeft neer gezet. Geen houden aan, en gaat nog 3x door. FH staat als aan de grond genageld stokstijf stil. "Gadverdamme!!" roept ze, en de klanten van het koffiecornertje draaien zich gruwelend om.
Ethel, blij dat ze het kwijt is, maar huilend om de misère die haar overkomt, roept dat ze het niet kan helpen. FH die direkt medelijden krijgt, haalt een paar natte doeken en een emmer met een sopje. Ethel staat naast de tafel, snikkend, als door de speaker : "willen alle passagiers van de KL204 naar de uitgang gaan" klinkt.
"Zo kan ik toch niet weheheeg!" huilt ze hard. FH kijkt, "nee, zo kom je het vliegtuig niet in!"
Ze gaan opzoek naar een grondstewardess en vertellen het verhaal. De stewardess zegt dat mensen onder invloed van alcohol niet mee mogen, en helemaal niet als ze zo gespuugd hebben! Ze adviseerd Ethel een andere vlucht te nemen. Ethel laat de waterlanders stromen.
Nog een keer klinkt: "willen alle passagiers van de KL204 naar de uitgang gaan!"
FH die het arme kind graag wil helpen, weet ook niet wat ze moet doen. Ze vreest dat voor Ethel het Zuidpool verhaal is afgelopen...Ethel zoekt haar telefoontje en belt al huilend naar de filmploeg. "Ik heb vertraging" snikt ze. "Ik heb gespuugd en nou zit ik er onder en nou moet ik eerst naar huis want ik had alles al aahaaan!!" "Alles is viehies" gaat ze door. De ploeg is niet van het vriendelijkste soort en beveelt haar nu in het vliegtuig te stappen, of het is over. Ethel huilt dat ze niet mag, en hoort de allerlaatste oproep voor haar vlucht.
De man aan de telefoon is bikkelhard. "Dan is het over Ethel" zegt hij. "Hier kan ik niet aan beginnen, de opnames beginnen morgen!" Ethel hangt huilend op, en gaat zwaar verdrietig op een bankje zitten duimen. FH die zo'n medelijden heeft, zoekt in Ethel haar telefoontje het nummer op van V8. Na een paar zinnen is duidelijk dat ze Ethel nog willen hebben, en dat ze haar graag zien op 4 Januari in Val Thorens. FH verteld snel Ethel het goede nieuws, en Ethel begint te stralen! "FH wat goed van je! En laten ze bij Discovery maar door het ijs zakken" roept ze blij. "En nu?" vraagt ze. "En nu bel ik Mr Dre of hij je op wil halen, en ik stap strax in mn vliegtuig!" zegt FH. "Zo komt alles op zn pootjes terecht gelukkig" zegt Ethel. "Bedankt FH, voor je hulp"zegt Ethel een beetje beschaamd. FH moet lachen, en adviseerd Ethel niet zo veel meer te drinken. Ze nemen afscheid als Mr Dre voor hun neus staat, om Ethel weer mee te nemen naar Brasschaat.

-------------------------------
Zal Ethel nog strippen in Club Ibiza nu ze nog bijna een maand in Brasschaat zit?
Kunnen de vlekken uit haar skipak gewassen worden?
Haalt FemaleHunter haar vliegtuig? En dat zonder verdere problemen?
Hebben Scope en Huiz nog een glimp op kunnen vangen van de wegsluipende Sacha?
-------------------------------

[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 09-12-2001 17:14]

Screw them.
We're going home.
  zondag 9 december 2001 @ 17:47:21 #195
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2427746
(standaard disclaimer)

Dwalend zweefde de ziel van BB-King door een lange, zwarte tunnel heen. Het laatste wat hij zich nog kon herinneren was dat hij met zijn volle gewicht op het prille lijfje van Sabine16 bezig was met iets was door God niet op prijs zou worden gesteld. BB-King zag in de verte van de tunnel een lichtpuntje dat alsmaar groter werd. Even verblind door het licht dat stralend naar hem toetrad kwam hij op een prachtige plek terecht...het hemelse paradijs. Opeens kwamen er witte schimmen op hem afgevlogen en brachten hem naar een troon met daarop een enorm figuur omringt door fel licht. BB-King kon nog met enige moeite zien hoe het lichtgevende wezen tot hem begon te spreken.

"Potverdikke, wie mag jij dan wel weze?", vroeg het wezen aan BB-King met een bulderende echo. "Uh nou ik ben...nou het zit zo...ik ben BB-King, pastoor van beroep en tja volgens mij ben ik tijdens de daad gestorven!", antwoordde de pastoor met enige schaamte in zijn stem aangezien het nou niet zo taktisch was om met zijn beroep zo'n dood tegemoet te gaan. "Tjongejongejonge hihi...", grinnikte de figuur, "..dat heb je goed voor elkaar gekrege maatje!" BB-King keek verbaasd op en snapte er niet veel van. Het wezen omgeven door licht vervolgde: "Het is echt goed om 2 uur per dag eventjes.. hupakee te doen met iemand weet-je-wel?" BB-King vroeg met een trillerig stemmetje: "Maar kijk, ik ben pastoor en die mogen toch niet de verleiding weerstaan om met iemand het bed te delen?" Het wezen keek hem met dichtgeknepen oogjes aan en riep met verheven stem: "Je moet juist van het leve geniete weet-je-wel en omdat jij dat gedaan heb stuur ik jou gewoon weer terug naar aarde om het in je kerkje te gaan predike weet-je-wel en gewoon effe te knuffele met alle lekkere wijven die je maar tegenkomt joh!" BB-King kon nog net zien hoe de figuur met zijn vingers knipte en kreeg het gevoel dat hij viel, alsmaar dieper en dieper! Het laatste wat hij nog kon horen waren de in geluid afnemende woorden, "Ouwe gabber, laat je nie gek makeee!!!". Ze bleven nog een tijdje in zijn hoofd doordreunen!

BB-King schrok op en schoot in liggende toestand overeind. 'BOING'! Hij stootte zijn hoofd en merkte dat hij in één of andere koelmachine lag. Hij keek langzaam om zich heen door het glazen omhulsel en zag dat hij zich in één of ander duister lab bevond. Hij hoefde niet lang na te denken om te beseffen dat dit het lab van Dr_Greene moest zijn en dat hij tijdelijk ingevroren was geweest. Bevend dacht hij terug aan zijn bijna-doodervaring. Hij probeerde uit de koelmachine te komen en het lukte aangezien het niet op slot zat. Hij stapte eruit en hoorde stemmen van 2 mannen die met elkaar aan het praten waren in de kamer ernaast. Hij liep naar de deur die op een kleine kier stond. Hij zag Dr_Greene en een geheimzinnige man naast een tafel staan met één of ander lichaam erop! Wat hij daar te horen kreeg deed hem verschrikken en hij wilde het lab onmiddelijk verlaten op wat voor manier dan ook. Opeens kreeg hij een metalen rooster aan de muur bedoeld voor de air-conditioning in de gaten. Door met zijn volle gewicht er tegen aan te rammen, sprong het rooster open. Zonder erbij na te denken kroop hij er door en liep op handen en voeten het lange gangenstelsel door, niet wetende waar hij terecht zou komen. Hij had in ieder geval erg veel behoefte aan ontspanning en al denkend aan het lichtgevende wezen in zijn bijna-dood ervaring die hem had aangespoord voortaan van de vrouwen te gaan genieten, kroop hij alsof zijn leven er vanaf hing! Hij zou het voortaan anders gaan aanpakken!

[Dit bericht is gewijzigd door BB-King op 09-12-2001 18:01]

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 9 december 2001 @ 17:50:04 #196
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2427773
CarOnline! Super!! Gelukkig is het met Ethel allemaal weer goed gekomen. Het vliegtuig van femalehunter heeft enkele dagen vertraging wegens tornado's etc. Donderdag zal haar vliegtuig richting carribean daadwerkelijk vertrekken.
pi_2427779
Wát een verhalen weer ! CarOnline & Jappie!

Maar als ik het goed begrijp is Tante Bep nu definitief vertrokken naar Australië en staat FH op het punt het vliegtuig naar de Caribbean te pakken!

En vast!
  zondag 9 december 2001 @ 17:54:45 #198
16245 CarOnline
met lange O
pi_2427818
Ja en Ethel blijft onverwachts nog in Brasschaat maar die was al halverwege Zuidpool, dus die moest ff terug gehaald worden tot 4 Jan

Sorry Ethel

Screw them.
We're going home.
pi_2429390
WAUW, 4 verhalen!!! . Stuk voor stuk een meesterwerk!!!!! Echt fantastisch, geweldig!!!

Voor de nieuwkomer JooB :

Voor Jappie :

Voor CarOnline :

Voor BB-King :

zondag 9 december 2001 @ 20:49:12 #200
16245 CarOnline
met lange O
pi_2430156
BB King! Haha humor!!
Je hebt een tweede kans gekregen!
Screw them.
We're going home.