abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2433366
Bij het afscheid op het vliegveld drukte Huiz mij nog deze foto van Ethel op de bar in de hand, en die wil ik jullie niet onthouden! Wat ís ze mooi, hè!
En vast!
pi_2433373
En vast!
  maandag 10 december 2001 @ 00:56:41 #228
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2433496
Goede verhalen Scope en wat een aantrekkelijke foto van Ethel zeg!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_2433638
Ethel! mooie vrouw! En onder die string zit zeker een tattoo van Jip & Janneke?
...
  maandag 10 december 2001 @ 07:01:11 #230
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2434298
Wow!! Dat is lekker wakker worden, nou snap ik waarom ik vanacht zo'n nachtmerry had. Ik lag gewoon te stikken!!

Ook vanuit hier Karn en Apk alsnog een prettige vlucht toegewenst, op dit moment zullen jullie waarschijnlijk wel al lang en breed hoog in de lucht zitten

pi_2434850
Whoeaahaaaaaa! Meesterlijk Scoop! Ik lees het nu pas, en ik lig helemaal dubbel. Flap Flap FLap, hoe kom je er op...

Jappie mag ook wel blij zijn met femalehunter want zonder mijn duikmes, was hij nou kassiewijle geweest, zeg maar!

maandag 10 december 2001 @ 13:41:37 #232
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2436844
Claim (al weet ik bij god niet hoe ik al deze gebeurtenissen moet verwerken...
Nou doe je het weer!
  maandag 10 december 2001 @ 13:49:31 #233
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2436953
Prachtige verhalen like always! Applause!!

BB-king terug ok dan welcome back en een nieuweling Joob?? welcome!

If you cant beat'em join them
  maandag 10 december 2001 @ 14:27:02 #234
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2437547
Terug in Club Ibiza

Jappie is gered door Ethel. Jappie vliegt ethel helemaal om de oren: dank je schat je hebt me gered. Ethel heel stoer: oh het was niets, ik doe wel meer van dat soort dingen **proest**!
Jappie: Als beloning mag je een keertje strippen voor me dat wou je toch ethel? Ik huur heel de zaal in met al je vrienden erbij en dan mag jij op de bar gaan strippuh!
Ether heel bij ja jappie mag dat echt, ik ga gelijk een mooi outfit uitkiezen ik mag eindelijk weer gaan strippen Yes! Het verhaal gaat rond en later in de middag is alles gereed voor de denderende stripshow. Iedereen is er Femalehunter, Caronline, Scope enz Alleen Huiz mist want die zal nu wel in het vliegtuig zitten. Maar ondanks dat zit iedereen er vrolijk bij.
Femalehunter zit met Caronline in gesprek: Zal wat worden met die Ethel he Car?
Ja ik ben benieuwd wat ze nou weer gaat uithalen?
Plotseling gaan de spotlights aan en daar staat Ethel dan in een stoer legerpak. Iedereen begint te fluiten vooral Femalehunter kan der zelf niet in houden en gaat staan en begint keihard de schreeuwen: GO ETHEL GO ETHEL.
Ethel begint al de rits van haar jackie open te doen je ziet dat ze helemaal geniet van de aandacht van heel de zaal. Dan slaan opeens de klapdeuren open en Sabine16 staat briezend als een wilde stier in de deuropening iedereen kijk verschrikt achterom. Wat is hier nou weer aan de hand vraagt Jappie zich af? Sabine16 stapt luidruchtig door de menigt iedereen springt angstig opzij. Sabine16 springt met 1 grote sprong op het podium waar Ethel nu achter een gordijn verschuild. Ze loopt naar het gordijn en vraagt aan Ethel: Waar heb je dat pak vandaan dat wil ik een keertje van je lenen!! Iedereen begint te lachen en te applaudisseren. Scope staat op en roept KOM OP ALLEBEI STRIPPEN NU!! Sabine16 kijkt pissig om naar Scope en Scope duikt in elkaar. Sabine16 roept nu kwaad: maar dit is helemaal niet de bedoeling dat Ethel mijn baantje in gaat pikkuh! Ik wil dit nu en voor altijd afhandelen. Ze draait zich om naar Ethel pakt der bij der jackie en sleurt der mee achter het gordijn vandaan in de spotlights.
Femalehunter word pissig en roept Sabine16 dit kan je niet maken! Sabine16 pakt een Bacardi breezer uit haar zak en gooit die voor de voeten van Femalhunter. Femalehunter springt er op af en rent naar een tafeltje om haar bacardi op te drinken. Sabine16 : Zo en nu wij Ethel.
We gaan een stripcontest houden en dan zullen we eens zien wie hier de best is.
Iedereen hier in de zaal is de jury.. Scope en Jappie letten op dat alles fair gaat!!
Caronline: ok dan let the show begin!!

Hoe loopt dit af? Zal Sabine16 een blunder lopen ? Zal Ethel als de grote overwinnaar treden?
Zal Sabine16 haar strippercarriere ten einde lopen?

pi_2437669
Go Sabine! Go Sabine! !!!
En vast!
  maandag 10 december 2001 @ 15:02:58 #236
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2437991
(standaard disclaimer)

ondertussen 2.

Dr_Greene kijkt de man voor hem strak aan. De hand, die hij steels achter zijn rug verborgen had gehouden en die daar nu langzaam vandaan kwam, verdween weer langzaam een stukje achter de rug.
'Doet u geen moeite,' zei JooB, 'ik ben ongewapend.'
Een leugen, natuurlijk, maar voor het moment wel een handige opmerking.
'Begrijp ik u goed? zegt Dr_Greene, 'Het mysterie van Lantbouw wil een deal, met MIJ? lijkt me tamelijk onwaarschijnlijk.'
'Niet het mysterie, ik.' zegt JooB.
'Het mysterie weet niet eens dat ik hier ben. Zij hebben mij op de zaak gezet van de verdwenen 200 ton Columbiaanse merchandise. Het mysterie is wel gek, maar niet goed, Dr! We zijn een drietal huurlingen op het spoor die op dit moment bezig zijn de handel te traceren. Waarom zouden wij moeilijk doen als het harde werk voor ons gedaan wordt? Al wat het mysterie hoeft te doen is een trace op die drie zetten en hen in de gaten houden. Ze zijn verder zo achterdochtig onderling dat ze niet eens in de gaten zijn dat hun organisatie al is geïnfiltreerd!'
'Interessant' zegt Dr_Greene met een blik die beginnend ongeduld verraadt. 'Maar ik zie niet echt wat dat met mij of met mijn werk te maken heeft.'
'Natuurlijk niet.' JooB kan een milde glimlach niet onderdrukken. Via een optische sensor, geïmplanteerd op zijn netvlies ontvangt hij de informatie dat Huiz op het punt staat het vliegtuig naar Columbia te boarden, met aan zijn zij een bevallige, maar wel erg jonge schone dame. Natuurlijk. Natuurlijk moet er één worden opgeofferd. Sacha is te intelligent. En Scope....tja. Daar rekende hij later mee af.
'Luister.' zegt JooB, 'want ik heb niet veel tijd. De vermiste handel vertegenwoordigt een straatwaarde van miljarden dollars. Over Euro's hebben we 't nog even niet. Ik weet waar een deel verstopt is. Als u mij helpt met een...laten we zeggen, orde-handhavingsprobleempje, dan komt het mysterie u tegemoet met financiering voor uw dubieuze experimentjes.'
'Hoe bedoelt u: "orde-handhavingsprobleempjes'?" en wat is mijn rol daarin? mocht ik natuurlijk geïnteresseerd zijn?'
Maar Dr_Greene had zich al verraden.
'Deze...desperado's, om het zo maar eens te noemen, zijn nogal zwaar gewapend. Bovendien heeft het Mysterie er niets aan om er een straatgevecht van te maken, waarbij we elkaar met uzi's en Kalashnikov's te lijf gaan. Dat zou de naam van het mysterie niet ten goede komen. Als u nou...een paar van deze enhancede Clones zou afstaan. Ze zijn daar uitermate geschikt voor. Bijna onverwoestbare vecht-machines. Neem dit Frank-2 model....prachtig!' Hij liet een gehandschoende hand even over de schouder van het levenloze lichaam voor hem gaan.
'Hij is als een zoon voor mij,' fluistert Dr_Greene liefdevol. 'Dat zijn ze allemaal trouwens.'
'Behalve de dochters dan.' kan JooB niet nalaten.
'Maar goed, ik zie wat u bedoelt,' haast Dr__Greene zich te zeggen, 'in ruil voor een substantiële bijdrage...en wat basis-materiaal, natuurlijk.' De Doctor glimlacht koud.
Basismateriaal....JooB kan een lichte rilling langs zijn gemodificeerde rug niet onderdrukken. Hij mag dan zelf niet helemaal menselijk meer zijn, zijn gevoel nog helemaal dat van de oude JooB.
'Goed,' zegt de inspekteur uiteindelijk. Dat is onvermijdbaar. 'En Huiz zal een goede aanwinst zijn voor uw...verzameling.' Dan draait zijn hoofd plotseling opzij. Een geluid, op de gang? In de kamer hiernaast?
'Zijn wij alleen?' vraagt hij de Dr.
'Hiernaast is een koelruimte, maar daar is niemand...verdomd! BB King!'
'BB King? leeft die nog? (en maakt ie nog platen? denkt JooB terwijl hij bliksemsnel de paar meter naar de gang overbrugt). Op de gang lijkt alles rustig. Behalve dan dat luchtverversingsrooster dat loshangt....
'Verdomme! iemand heeft ons gehoord!'roept Dr_Greene.
'Geeft niet,' zegt JooB, 'we weten wie het is...en wat hij weet.'

Twee uur later duwt JooB voor het eerst van zijn leven de deur open van Club Daniëlle alwaar hij even met zijn ogen knippert om het taffereel voor hem goed te kunnen verwerken. Op de bar danst een duidelijk beschonken en half ontklede Ethel, terwijl aan haar voeten, met een dromerige blik in de ogen Lab6 tussen het kwijl en verschaalde bier met zijn hoofd op de bar leunt. In een hoek zit Cynix met een arm omhoog te headbangen op Judas Pries en naast hem zit een duidelijk ontstemde Jappie wat over zijn nek te wrijven. 'ik vindt het geen leuk geintje!'blijft hij maar herhalen. De hele vloer ligt bezaaid met ei-struif. In het midden van de bar danst Car-Online zachtjes heupwiegend, terwijl Scope nergens te bekennen is.
Argwanend loopt JooB naar de bar en neemt plaats naast zijn collega, Lab6. (hoewel hij dat zelf niet weet).
'Zo! en nu eerst een Bavaria!'roept hij. De rest van de aanwezigen juichen instemmend.

Wordt vervolgd.

(goeie reis, Karn!

Nou doe je het weer!
pi_2438453
Mooi verhaal Sabine 16, ik hoop echter wel dat we er zonder kleerscheuren vanaf komen! Het is een schot voor open doel voor de volgenden om ons onderuit te helpen.... maar we zullen zien. Ik wil je baantje niet afnemen hoor, strippen is nl nix voor mij, dus jij mag als winnaar uit de bus komen.
pi_2438469
Oei, spannend JooB! Ben wel benieuwd wie die bevallige schone aan Huiz' arm is, of heeft ie alweer een stewardesje te pakken!
En vast!
pi_2438483
Dank trouwens voor alle complimenten op mijn foto!!!
pfff, krijg het er zelf warm van!! (enne voor de mensen die mijn skifoto hebben gezien, dan is dit toch heel wat anders ofniet??! )
  maandag 10 december 2001 @ 15:39:08 #240
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2438514
quote:
Op maandag 10 december 2001 15:35 schreef Ethel het volgende:
Mooi verhaal Sabine 16, ik hoop echter wel dat we er zonder kleerscheuren vanaf komen! Het is een schot voor open doel voor de volgenden om ons onderuit te helpen.... maar we zullen zien. Ik wil je baantje niet afnemen hoor, strippen is nl nix voor mij, dus jij mag als winnaar uit de bus komen.
Hehe, was niet de bedoeling om je te beledingen ofzo hoor maar wou gewoon een verhaal schrijven Lol en toevallig stripje jij ook een tijdje dus kon ik jouw er voor nemen
pi_2438519
En Sabine16 stuurde mij nog dit leuke streamshot!

En vast!
pi_2438701
*geniet van Breezer*
  maandag 10 december 2001 @ 15:53:41 #243
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_2438736
quote:
Op maandag 10 december 2001 15:51 schreef femalehunter het volgende:
*geniet van Breezer*
Als tie op zeg het maar ik trakteer je op een nieuwe
pi_2439358
Dan slaan opeens de klapdeuren open en Sabine16 staat briezend als een wilde stier in de deuropening iedereen kijk verschrikt achterom. Wat is hier nou weer aan de hand vraagt Jappie zich af? Sabine16 stapt luidruchtig door de menigt iedereen springt angstig opzij. Sabine16 springt met 1 grote sprong op het podium waar Ethel nu achter een gordijn verschuild. Ze loopt naar het gordijn en vraagt aan Ethel: Waar heb je dat pak vandaan dat wil ik een keertje van je lenen!! Iedereen begint te lachen en te applaudisseren.

Sabine16, van wie heb je dat boek; "Een succesvol auteur in 21 eenvoudige lessen", geleend?
Ja en nu niet gaan stamelen dat je al 16 jaar schrijverservaring hebt.

Of heb je een Ghostwriter Ik ga dit tot op de bodem uitzoeken. Ff Bill Gates om een MSN account vragen. Eerst dat gemanipuleer van Yorin en dan ook nog echte broodschrijvers aan C'D laten meewerken.

Edit:

Ik was Joob niet vergeten. Was wel moeilijk voor mij met al die moderne hightech gadgets. Ik heb "De Boeken der kleine zielen" van Couperus nog steeds niet uit en mijn tentamen was eigenlijk gepland voor jaren geleden. En daar zit nog geeneens hightech in, kun je nagaan.

Via een optische sensor, geïmplanteerd op zijn netvlies ontvangt hij de informatie..

Zit ik het verhaal hier vanaf zo'n ouderwets LCD scherm te lezen, terwijl het ook rechtstreeks op mijn retina geprojecteerd kan worden. Het wordt een echt spionage verhaal. Krijgen we straks alle spionage geheimen te weten. Zoals "deaddrops" en "steganographic communication". hint

[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 10-12-2001 18:22]

No more streams, so now I'm listening to http://www.smoothjazz.com
  maandag 10 december 2001 @ 17:34:45 #245
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2440322
Allemachtig!!!, wat een schrijversgeweld ineens!!!!!
Sabine16 en Joob mooi gedaan allebei!!!
pi_2440518
You made my day! Krijg het eindelijk weer een beetje warm... Ik ben te dicht in buurt van Cynix geweest, we hebben nu de griep... Of ben ik te dicht in buurt van CarOnline geweest? Wie weet.... Etheltje, pas maar op, als je weer eens wat kleren van mij leent, misschien zit het virus nog wel in mijn leger outfit!
...
pi_2440759
Claim! Claim! Claim!

Hierbij claim ik, Scope, alles en iedereen om een nieuw verhaal in elkaar te knutselen!

En vast!
pi_2440765
Prachtig weer al die verhalen! Alleen mijn rol.....
  maandag 10 december 2001 @ 18:20:27 #249
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_2440896
quote:
Op maandag 10 december 2001 18:08 schreef Lab-6 het volgende:
Prachtig weer al die verhalen! Alleen mijn rol.....
Komt goed Lab6! you'll be a hero yet!
Nou doe je het weer!
pi_2440906
quote:
Op maandag 10 december 2001 18:20 schreef JooB het volgende:
Komt goed Lab6! you'll be a hero yet!
Niet als het aan mij ligt
En vast!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: