Op kantoor een heel weekend lang is wel ietwat twijfelachtig.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
om te gaan gamen heb je geen excuus nodig
Nope, een voormalig vriend van mij had geld te veel en had allemaal analoge synths en drumcomputers thuis staan, puur voor de heb.quote:
Zelfde hier... ik produce ook niet. Vrienden van me overigens wel... de een met meer succes dan de anderquote:Op woensdag 5 april 2006 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, een voormalig vriend van mij had geld te veel en had allemaal analoge synths en drumcomputers thuis staan, puur voor de heb.
Daar heb ik weekenden lang zitten spelen met dat spul. Met de nadruk op spelen overigens, lekker spelen en draaien met die knoppen etc. Ik heb echter niet de creativiteit om echt leuke, originele dingen te maken dus ik heb er nooit moeite in gestoken om er meer mee te gaan doen.
Ik stem voor!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:59 schreef Madski het volgende:
Ik stem tegen!
Een vriend van me verdient er zijn brood mee. Als je daar dan weer eens langs gaat, dan gaat het toch wel weer kriebelen als je in die studio zit...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde hier... ik produce ook niet. Vrienden van me overigens wel... de een met meer succes dan de ander
En een slowchat kun je doorgaans niet in de AT vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
tvp voor later als ik van het schijthuis kom
Zeg, waarom ga jij niet mee?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Chowi het volgende:
Ik speel nooit computergames!
*Zweet van voorhoofd veegt.
Mag ik vragen wie dat is... (en geef je ook antwoordquote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vriend van me verdient er zijn brood mee. Als je daar dan weer eens langs gaat, dan gaat het toch wel weer kriebelen als je in die studio zit...
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
tvp voor later als ik van het schijthuis kom
Vertel... onder welke naam en welk genre ?!quote:
Games zijn vet man!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Chowi het volgende:
Ik speel nooit computergames!
*Zweet van voorhoofd veegt.
Ik zal binnenkort eens wat foto's van mijn/onze studio plaatsen..quote:Op woensdag 5 april 2006 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik echt genoeg, lees teveel, geld heb, dan wil ik de hele SH, TB, TR serie van Roland nog wel eens aanschaffen... Met name de SH-101, SH-202, TB-303, TR-606, TR-808 en TR-909 dan...
Linkjequote:Op woensdag 5 april 2006 15:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie dat is... (en geef je ook antwoord)
Dat je het probeert.... respect enzoquote:Op woensdag 5 april 2006 15:04 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb een tijd EVE gespeeld. Wat een bagger is dat!
Donderdag, bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |