quote:
Ik ook achter het stuur vandaagquote:
Geen ongeluk gehad?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik ook achter het stuur vandaag![]()
Kan je misschien ook een keer neu....quote:Op woensdag 12 april 2006 00:02 schreef Douwe het volgende:
Serieus Jag, verhuis eens naar een plaats met iets minder tijdsverschil. Buenos Aires ofzo
Neuh.quote:Op woensdag 12 april 2006 00:02 schreef Douwe het volgende:
Serieus Jag, verhuis eens naar een plaats met iets minder tijdsverschil. Buenos Aires ofzo
Neequote:
Altijd leuk, Haarlem uitquote:Op woensdag 12 april 2006 00:06 schreef Douwe het volgende:
Haarlem heeft in ieder geval gelijk gespeeld. Volgend jaar speelt Haarlem in de eredivisie mee om de prijzen
Centraal gelegen he?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom zit de foking RDW in Veendam?
Ja best wel. Kost je maar een dag om een kenteken op te halen.quote:
Had ik hier ook, en ik ben erachter gekomen (nieuwe gekocht), maar moet er even over denken... Ik kom er nog op terugquote:Op woensdag 12 april 2006 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Engels lukt nog wel, Duits misschien ook maar Spaans echt in de verste verte niet
Denk je serieus dat je nu de Argentijnse staat gesponserd hebt?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:30 schreef flipsen het volgende:
Hela, ik ben er weer... 'Thuis' that is
Erg leuke 2 weekjes gehad, slechts 3500 km gereden, 1 lekke band (kut!) en 1 boete (!!! nog meer kut). Even kort over die boete, was echt op z'n Argentijns... Wij rijden vrolijk rond, vriendin rijdt (we wisselen iedere dag) en we komen de zoveelste politiepost tegen. Aangehouden, papieren laten zien en ja hoor... Eerst loopt ie moeilijk naar de lichten te kijken, onverstaanbaar te brabbelen en vervolgens moet de kofferbak open. Grrr, 2 koffers eruit en wat blijkt, wij hebben selchts één gevarendriehoek! Tuig! Levensgevaarlijke toeristen! Hoe halen we het in ons hoofd slechts 1 gevarendriehoek te voeren...
Wij mee het hokje in, andere kerels erbij en ik zei al tegen m'n vriendin "als het niet zwart op wit staat kunnen ze m'n rug op!". Mooi kut, hij pakt het grote wetboek (uit 1934 zo te zien) en daar stond het inderdaad. Maarrr... we hoefden geen boete te betalen voor de gevarendriehoek omdat ik zei dat ik dan wel in het volgende dorop een extra zou kopen, en als dat niet goed genoeg was, dat het dan Hertz' probleem was.
Goed, toen gooide hi het op de verlichting... We voerden het verkeerde licht. Euh, maar we hádden toch licht aan? Jaaaa, maar niet het goede (stadslicht ipv dimlicht). Grrrrrr... En ik kon praten als Brugman (in slecht Spaans en Brugman kenden ze volgens mij ook al niet), die boete werd uitgeschreven. Incusief een nette nota. Van maar liefst 287 peso! Ja ik weet het, we zijn genaaid, we hadden het vast anders aan moeten pakken, maar nee, het is me niet gelukt
Goed, verder dus een erg leuke vakantie gehad, Missiones is een fantastische provincie qua natuurschoon/landschap en Entre Rios en Santa Fé (prov) zijn ontiegelijk saaiVerder ook nog beetje ziekig geweest, maar ik zal jullie de grafische details onthouden
![]()
60 of zoquote:Op woensdag 12 april 2006 00:32 schreef Jaguarized het volgende:
287 peso is hoeveel euro?
quote:Op woensdag 12 april 2006 00:20 schreef Douwe het volgende:
Wie zegt dat ik geen MSN heb? Er is één inventieve HTL-er die mij op de een of andere vage manier heeft weten te localiseren op MSN
Gekochtquote:Op woensdag 12 april 2006 00:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Had ik hier ook, en ik ben erachter gekomen (nieuwe gekocht), maar moet er even over denken... Ik kom er nog op terug
287 peso zal zo'n 80 euro zijn denk ik...quote:Op woensdag 12 april 2006 00:32 schreef Jaguarized het volgende:
287 peso is hoeveel euro?
Lees ik daar overigens "m'n vriendin"?
Voor die 2 peso ga ik niet rommelen met een glas water of aan de concierge uitleggen dat ik een tapón nodig heb...quote:
Ciaoquote:Op woensdag 12 april 2006 00:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Voor die 2 peso ga ik niet rommelen met een glas water of aan de concierge uitleggen dat ik een tapón nodig heb...
Bueno, ik ben weer offline, er komt zo een vriend met z'n vrouw en kids langs om uit eten te gaan straks... Chau!
In de winkel pak je hem wel zo?quote:Op woensdag 12 april 2006 00:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Voor die 2 peso ga ik niet rommelen met een glas water of aan de concierge uitleggen dat ik een tapón nodig heb...
Bueno, ik ben weer offline, er komt zo een vriend met z'n vrouw en kids langs om uit eten te gaan straks... Chau!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |