Ooit aan kamperen gedacht, k_manquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:19 schreef k_man het volgende:
Je moet beschikbaar zijn van 1 t/m 16 juni? Gaan ze ervan uit dat je voor die 800 euro twee weken vakantie kunt vieren?
Zo duur hoeft Bremen niet te zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:19 schreef k_man het volgende:
Je moet beschikbaar zijn van 1 t/m 16 juni? Gaan ze ervan uit dat je voor die 800 euro twee weken vakantie kunt vieren?
Om het in Bremen uit te houden heb je wel een hotel van 150 euro per nacht nodig, schat ik.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo duur hoeft Bremen niet te zijn.![]()
CMT werk in het bankwezen en dan doormiddel van een opleiding van 2-3 jaar naar de Caribbean om te werken. Zijn vriendin komt in mei/juni over en leert nu woorden Nederland via een prive-leraar. Sommige uitspraken zijn nog niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Mits er dan nog wel een samenvatting wordt gegeven van wat hierboven allemaal staat
~*~*K_MaN~*~ lijkt me niet zo'n MSN-type.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
~*~*K_MaN~*~ lijkt me niet zo'n MSN-type.
Waar denk je datquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:44 schreef Jaguarized het volgende:
k_man leek me ook niet iemand die MSN heeft idd.
![]()
naast je naam voor staat ?
Vertel het eens, Einstein.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waar denk je dat [afbeelding] naast je naam voor staat ?
Op die leeftijd nog!quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waar denk je dat [afbeelding] naast je naam voor staat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |