Nee, maar mensen boven de 30 moeten ook gewoon stoppen met reizen. En met leven for that matter.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij bent toch geen 30+-er. Dus wat zeur je nou.
Zodra de balans omslaat van producerend naar consumerend afschieten. Zeg ik dan.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:43 schreef Hik het volgende:
Nee, maar mensen boven de 30 moeten ook gewoon stoppen met reizen. En met leven for that matter.
Ouwe lullen.![]()
Lijkt me duidelijk!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zodra de balans omslaat van producerend naar consumerend afschieten. Zeg ik dan.
Is die er?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waar is het bungyjump-review topic?
Ohja op zich wel.quote:
Er rijden ook treinen vanaf Schipholquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
Beetje jammer dat het persé vanaf Schiphol moet.
Voor jou wel jammer, maar voor die 800 euro kom je toch wel even langs?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
Beetje jammer dat het persé vanaf Schiphol moet.
Ohja daar ga ik 4 dagen voor reizen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor jou wel jammer, maar voor die 800 euro kom je toch wel even langs?
Wat een losers. Ze hebben 800 euro ter beschikking, maar je moet wel je eigen camera meenemen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:49 schreef DutchTrain het volgende:
Nog iemand die mee wil doen
Reizen Budgetrace
Morgenavond komt de familie langs. Die zal ik verwennen met allerlei tapas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |