Ik heb wel eens een steek in mijn borst... Alsof er iets in wordt gestoken...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef Skinkie het volgende:
Ik heb nu een tijdje op willekeurige momenten enorme steken in mijn scheenbeen. Of het nu is tijdens college, in de metro, tijdens het slapen. Het voelt alsof iemand keihard tegen m'n been schopt.
Heeft iemand een idee waar ik dit moet gaan zoeken?
Gewoon terug stekenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef Skinkie het volgende:
Ik heb nu een tijdje op willekeurige momenten enorme steken in mijn scheenbeen. Of het nu is tijdens college, in de metro, tijdens het slapen. Het voelt alsof iemand keihard tegen m'n been schopt.
Helaas hebben mijn 'imaginaire' vriendjes zich nog nooit voorgesteld.quote:
Ben je de laatste tijd zwaarder geworden? Draag je ander schoeisel dan normaal?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef Skinkie het volgende:
Spierkramp? Krijg je voldoende vitamines binnen? Vooral uit volkoren producten en groente? Zo niet kan je nog wel eens spierkramp krijgen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef Skinkie het volgende:
Ach, shit happensquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:57 schreef TC03 het volgende:
Ik gok kanker. Scheenbeenkanker.
Sterkte alvast.
Inderdaad... Ik ben ervaringsdeskundig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:21 schreef meami het volgende:
Shin splints?
Wat is het?
Scheenbeenirritatie ook wel 'shinsplints', 'beenvliesontsteking', 'springschenen' of 'tibiaal stress syndroom' genoemd, is een veel voorkomende overbelastingsblessure aan de binnenzijde van het scheenbeen.
De pijnklachten kunnen worden ingedeeld, naar toenemende ernst, in 5 stadia:
1. Lichte pijn en stijfheid na sportbelasting.
2. Startpijn bij sportbelasting, verdwijnt tijdens de warming-up, na het sporten keren pijn en stijfheid weer terug en blijven langduriger aanwezig. Ook de volgende ochtend nog last van ochtendstijfheid.
3. Pijn gedurende de sportbelasting maar ook erna en 's nachts. Pas na langdurige rust verdwijnt de pijn.
4. Dezelfde pijn als in stadium 3, maar de pijn heeft in dit stadium een negatieve invloed op de prestatie.
5. Continue pijn, deze pijn verdwijnt niet, ook niet na langdurige rust.
Bron: http://www.sport.nl/boek.php3?hfdid=76
Daar staat nog meer
Nog nooit wat gebroken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:48 schreef Alicey het volgende:
Heb je ooit wel eens iets gebroken in die buurt?
ga idd maar ff naar de arts, hoe eerder hoe beter.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:29 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Nog nooit wat gebroken.
Ik voel het ongeveer een centimeter rechts (linker been) van het 'heuveltje', dat je onder het midden van je scheenbeen hebt zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |