Ik haal het gewoon bij de etos. Daar hebben ze de tandpasta, mondwater en een pakketje om je tanden mee te bleken van Vitint. Ik gebruik alleen de tandpasta en het mondwater en die bevallen mij erg goed.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil dat Vitint ook weleens gebruiken, aangezien dit het enige middel is op de markt waarin geen peroxide zit.
Maar wie weet waar het te koop is? Bestellen doe ik liever niet, want ik ben toch nooit thuis.
Vergeet niet dat de "goedkopere" whitening tandpasta's vaak schuurmiddelen gebruiken om het gewenste effect te krijgen. Zelfs sommige duurdere merken gebruiken vormen van schuurmiddelen... Je zal er zelf niks van voelen als je gewoon poetst maar doe maar eens met je tong een goed voelen aan de pasta dan merk je snel genoeg welke tandpasta's hoge concentraties "gruis" gebruiken.... Je zult ervan opkijken als je je dan bedenkt dat je hier je tandjes mee "schuurt"... Als je dan toch voor zo'n soort tandpasta kiest neem dan een SOFT tandenborstel anders is het dubbelopquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:47 schreef Bluenet het volgende:
Ik gebruik hier Whitener tandpasta van 'Super', eigen merk dus. Wel geweldig spul, binnen een week waren mijn tanden wit. Nooit gelukt met prodent of andere troep.
Misschien een ideetje in plaats van die troep van 40 euro.
Als je dat al duur vindt, moet je niet hier wonenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:40 schreef Furia het volgende:
[..]
Die is nu 1,99 bij het kruidvat! Normaal volgens mij iets van 2,69... best prijzig voor een tandpasta
Kostte mij 170,- EURquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:18 schreef M1RR1E het volgende:
Dat bleken bij de tandarts duur is is bekend.. maar hoe duur is duur? heeft iemand ervaring?
Heb je genoeg aan 1 keer of moet je vaker terugkomen?
Er is een verschil tussen natriumcarbonaat en natriumbicarbonaat. Natriumcarbonaat is huishoudsoda, terwijl natriumbicarbonaat zuiveringszout (ook wel baking soda genoemd) is. Wat er er in tandpasta zit is meestal dat laatste en is een stuk vriendelijker qua pH voor in je mond dan natriumcarbonaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:35 schreef Remcorky het volgende:
best grappig hoe snel mensen met andere mee praten. Over soda. Tis puur vast niet heel goed voor je gebit... maar kijk eens bij de ingredienten van je tandpasta... in heel veel pasta`s zit soda.
goed opgelet bij scheikundequote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:11 schreef Mexoryl het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen natriumcarbonaat en natriumbicarbonaat. Natriumcarbonaat is huishoudsoda, terwijl natriumbicarbonaat zuiveringszout (ook wel baking soda genoemd) is. Wat er er in tandpasta zit is meestal dat laatste en is een stuk vriendelijker qua pH voor in je mond dan natriumcarbonaat.
Rembrandt is overgenomen door Oral-B, dus je moet op zoek naar Oral-B Rembrandt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:44 schreef flashermx het volgende:
wat bedoelen jullie met "Aquafresh Rembrandt"?? kan dat namelijk niet vinden op de website van Aquafresh
en hoelang blijft t wit?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:21 schreef exec het volgende:
[..]
Kostte mij 170,- EUR
Moest een afdruk maken van me gebit en paar dagen later kreeg een gebitje met 4 spuitjes met bleekspul erin, en dat moest ik voor ongeveer 2 á 3 weken gebruiken. Gaf binnen een week al resultaat en heb er ook veel complimentjes voor gekregen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |