zo is wel de titel op z'n Duits....quote:Op woensdag 5 april 2006 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
....... in New York
je moet 'm dan wel gezien hebben...quote:Op woensdag 5 april 2006 23:07 schreef mamamiep het volgende:
Ik moet Serenity nog steeds zien, zou ik het dan nog wel kunnen weten of moet je de film ervoor gezien hebben?
Behalve Froukje de Both!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:50 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb veel tekenfilms gezien, maar de tekenfilmexpert is toch Patch. Daar kan niemand overheen.
The Gremlins take manhattan?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef Patch het volgende:
Een gremlin schreef de titel van deze film ook op een officiële poster
Ik vind het steeds vager wordenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef Patch het volgende:
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef Patch het volgende:
quote:
mr_anonimous + 1quote:Op woensdag 5 april 2006 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
King Ralph
The FLintstones
Barton Fink
The Big Lebowski
The Borrowers
Ik snap hem nietquote:
is me exquote:Op woensdag 5 april 2006 23:23 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.
En net nu er een makkelijke vraag is ben ik mijn tanden poetsen![]()
.
Wie die dame op de foto? Of dat kereltje met die propelor uit zijn nek?quote:
nee, dat zijn Keri & Jay Lenoquote:Op woensdag 5 april 2006 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie die dame op de foto? Of dat kereltje met die propelor uit zijn nek?
InTrePidIvity +1quote:
Boys will be boysquote:Op woensdag 5 april 2006 23:28 schreef mamamiep het volgende:
Mannen denken trouwens ook maar 1 richting op he, ook bij opmerkingen.
Die is wel goed jaquote:Op woensdag 5 april 2006 23:34 schreef mamamiep het volgende:
Serenity
Serendipity
Sin City
Dark City
Terminal Velocity
Fout gegokt.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:45 schreef mamamiep het volgende:
Van welke film zie je hier een Chinese (gok ik) poster?
Had niet specifiek naar de tekentjes gekeken, maar idd. Lijkt niet helemaal op Chineesquote:
Nee trouwens.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:46 schreef mr_anonimous het volgende:
80 days around the world?
Had net een andere mooie poster gevondenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
The Time Bandits?
Nee, het is veel makkelijker. Ze hebben iets gemeen maar eentje toch ook weer niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:58 schreef mamamiep het volgende:
2, want die is van serie naar film gegaan en 1 en 3 van film naar serie
Misschien ken haar zo?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:59 schreef mamamiep het volgende:
(oh ja, ik ken 1 en 2 niet, dat dat even duidelijk moge zijn)
Er is nog een andere reden waarom er eentje niet bij hoort maar die is ingewikkelder denk ik.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:01 schreef mamamiep het volgende:
2 spelen in een serie dat iets met een eiland heeft en de ander niet?
2 speelde in Coyote Ugly en 1 in Kiss Kiss Bang Bang en binnenkort in MI: 3quote:Op donderdag 6 april 2006 00:03 schreef mamamiep het volgende:
Ik herken 1 en 2 wel, maar wist niet waarvan.
nu weet ik trouwens nog niet of het 1 of 2 is die in Coyote Ugly meespeelt
Ze heten niet beide Dominic maar je wijst wel de juiste personen aan en de reden. Dus keur ik hem goed. Alle 3 heten ze Monaghan van hun achternaam maar bij 2 schrijf je Moynahan.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:05 schreef mamamiep het volgende:
1 en 3 heten Dominic? (al zal je het misschien anders schrijven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |