OMGquote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
hehe ik fast travel echt teeeering veel
Sta ik in de imperial city bij de arena en ik moet naar de market place dan fast travel ik al
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Sta ik in de imperial city bij de arena en ik moet naar de market place dan fast travel ik al
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
OMGIk fast-travel echt nauwelijks, ik wander tering veel... Staan echt veel dungeons en shit al op m'n map
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Wordt nog leuk voor je als je de mage guild quest line gaat doen, moet je sowieso naar elke stad gaan voor een recommendation questquote:
Same.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
Kan ik ook ergens zien welke ik nog moet. Ik heb geen ideequote:Op donderdag 6 april 2006 12:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Wordt nog leuk voor je als je de mage guild quest line gaat doen, moet je sowieso naar elke stad gaan voor een recommendation quest
Al gedaan... zit bij mijn laatste recommendationquote:Op donderdag 6 april 2006 12:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Wordt nog leuk voor je als je de mage guild quest line gaat doen, moet je sowieso naar elke stad gaan voor een recommendation quest
Ja,... en ik fluit er ook bij !quote:Op donderdag 6 april 2006 12:30 schreef piet_pelle het volgende:
Ik ben ff lid geworden van de mages guild. No way dat ik al die recomendations wandelend ga halen.
zoiezo is het ook gunstig wat laadtijden betreft, want die zijn soms echt niet te doen, moet je zeg maar 2 keer een nieuw gebied in, 2x 15 seconde wachten ofzo, dan maar fast travellen, 1 keer 15 seconde + de tijd die ik wandel besparenquote:
Damm, ik wil eigenlijk wel eens een keer beginnen op de 360.quote:Beste Heintje!,
De volgende producten zijn nog niet leverbaar:
Naam Aantal
The Elder Scrolls 4, Oblivion 360 1
Automatisch wordt de leverdatum van je bestelling verplaatst naar: 12-04-2006
Met vriendelijke groet,
Het Skiq-team.
Kijk in je quest log bij completed questsquote:Op donderdag 6 april 2006 12:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kan ik ook ergens zien welke ik nog moet. Ik heb geen idee
10quote:Op donderdag 6 april 2006 12:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Damm, ik wil eigenlijk wel eens een keer beginnen op de 360.
Het uiterlijk van mijjn mannetje opnieuw doen. En gestructureerder levelen.
Weet iemand eigenlijk hoeveel major skill upgrades je nodig hebt voordat je een level up gaat?
Bij je active quest de quest van joining de mage quild kiezen. dan kun je op de map zijn welke plaatsten je nog moet.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Kan ik ook ergens zien welke ik nog moet. Ik heb geen idee
Oh ja ok.. net ff geprobeerd.. eerst Kvatch ingegaan.. kapel ingegaan, priest gesproken.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja niet door de poort lopen maar er echt in staan (dat brandende ding) en dan a drukken... dus niet de stad ingaan
Als je alleen erop moest drukken om hem te sluiten zou het wel erg makkelijk worden allemaalquote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja ok.. net ff geprobeerd.. eerst Kvatch ingegaan.. kapel ingegaan, priest gesproken.
Daarna terug naar buiten.. A gedrukt in de portal.. gaat niet dicht.. ik kom dan in een andere wereld.. Oblivion. Dat zal dan meteen wel het misverstand zijn... ik dacht dat ie meteen dicht ging als ik A drukte, maar moet in Oblivion dan dingen doen
JOH!quote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja ok.. net ff geprobeerd.. eerst Kvatch ingegaan.. kapel ingegaan, priest gesproken.
Daarna terug naar buiten.. A gedrukt in de portal.. gaat niet dicht.. ik kom dan in een andere wereld.. Oblivion. Dat zal dan meteen wel het misverstand zijn... ik dacht dat ie meteen dicht ging als ik A drukte, maar moet in Oblivion dan dingen doen
Na FF7 en Fable nooit RPG gespeeldquote:Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
Bastard speelt niet zoveel spelletjes of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |