Heerenveen... 29.500 inwoners... (gemeente 41.000 met wat kutdorpjes eromheen)quote:Op woensdag 5 april 2006 01:02 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon een dorpje.. die hebben in Nederland nieteens betaald voetbal
of zoiets als Volendam
100kmquote:Op woensdag 5 april 2006 01:34 schreef Erasmusch het volgende:
t ligt ook bij Valencia in de buurt?
Zo zo, wat een vertrouwen in vanavond zeg.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
Tijd om ze in de volgende ronde maar eens een stopteken te geven
awwwquote:Op woensdag 5 april 2006 10:10 schreef WeebI het volgende:
Van mij mogen ze hem winnen
alles beter dan Barça of Milan
quote:'Succes Villarreal is logisch, geen droom'
5/4/2006 10:19
Villarreal verkeerde lang in extase na het bereiken van de halve finale in de Champions League. Toch ziet coach Manuel Pellegrini de uitschakeling van Internazionale door zijn ploeg niet als een droom die uitkomt.
'Dit is geen wonder of droom, maar het resultaat van een goed beleid over meerdere jaren en van een uitstekende selectie vol toewijding en verantwoordelijkheidsgevoel', aldus de Chileense succescoach van Villarreal.
Pellegrini zag na de 2-1 nederlaag in Milaan al dat het goed zat met de instelling van zijn spelers. 'Niemand was tevreden met die score. We hebben het er steeds over gehad en vandaag volgde er een grandioze wedstrijd. We waren gewoon beter dan Inter.'
Voorzitter Fernando Roig (foto) meent eveneens dat er meer in het verschiet ligt. 'Het is geweldig dat Villarreal in de halve finale zit, maar dat hoeft nog niet het einde te zijn. We willen geschiedenis blijven schrijven en nog verder komen om te zien waar wat er dan gebeurt.'
Villarreal heeft een fraaie staat in Europa. In het seizoen 2003/04, toen het debuteerde, kwam het tot de halve finale van de UEFA Cup. Streekgenoot Valencia, dat de cup won, bleek toen te sterk. Vorig seizoen schakelde AZ de submarino amarillo uit in de kwartfinale van de UEFA Cup.
Uh...nee.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo zo, wat een vertrouwen in vanavond zeg..
Jongens,roep nou eens niet te hard,eerst vanavond nog en mochten we het halen moeten we eerst nog maar eens eerst afrekenen met Villar.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Arsenal finalist CL 2006.. en dan mogen ze hem van mij winnen ook.
Net zoals Inter toch al bij voorbaat in de halve finale zou staan?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Arsenal finalist CL 2006.. en dan mogen ze hem van mij winnen ook.
Verschil is dat ik riep dat ze de CL niet zouden winnen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:42 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Net zoals Inter toch al bij voorbaat in de halve finale zou staan?![]()
en dan winnen ze de CL zodat Valencia straks geen CL kan spelenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:28 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Het AZ van vorig jaar!
Villareal zit al een tijdje tegen de top aan te hikken, ze hebben er zeker de spelerts voor. Alleen jammer dat het in de competitie nu wat minder gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |