* Tha_Erik eens is.quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef rena het volgende:
Ik vind dat mensen die het allemaal gezien hebben eigenlijk helemaal niks weg moeten geven over afleveringen, ook niet of het een mooie of zielige aflevering is. Want dat verpest het voor mij (en ik weet zeker, meerderen met mij) al een klein beetje![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 08:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik eens is.
Ik wil als een leeg blad de uitzending ingaan.
Ben ik toch niet de enigequote:Op zondag 9 april 2006 22:08 schreef Xurk het volgende:
Bedankt voor je inzet daarin
Ik heb juist alleen de eerste aflevering nooit gezienMoet ik eigenlijk toch een keer downloaden, straks is de serie over 7 jaar afgelopen en heb ik alles behalve de allereerste gezien
Ik schrok echt heel hard aangezien ik het vandaag leesquote:
quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef rena het volgende:
Ik vind dat mensen die het allemaal gezien hebben eigenlijk helemaal niks weg moeten geven over afleveringen, ook niet of het een mooie of zielige aflevering is. Want dat verpest het voor mij (en ik weet zeker, meerderen met mij) al een klein beetje![]()
Dit is het NL topicquote:Op maandag 10 april 2006 19:01 schreef EvilWasp het volgende:
Iemand S02E24 al gevonden?
mee eens. Ik heb de aflevering van morgen ook al bekeken (achteraf weer spijt van, dus nu ga ik niet meer downloaden), maar zeg er expres niks overquote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef rena het volgende:
Ja precies, dat vind ik ook. En eigenlijk vind ik ook niet dat het in spoilers moet staan, want daardoor raak je toch in de verleiding om te gaan kijken, terwijl je eigenlijk niet wilt of hier achteraf spijt van krijgt.quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef rena het volgende:
pas hadden ze Tegan and Sara als muziek erg mooi om te horenquote:Op maandag 10 april 2006 19:09 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik vind de muziek in Grey's Anatomy ook vaak mooi, zo heb ik een paar weken geleden Brandi Carlile ontdekt, geweldig!
De mijne ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:35 schreef nectarientje het volgende:
gheghe, mijn lief weet dat de tv op dinsdagavond 'all mine' is![]()
Ga je ook speciaal naar je ouders?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:39 schreef Koningin het volgende:
Ik ben er ook klaar voor.
Op tijd nog effe bij mijn ouders binnen wippen en dan om 20.30 uur op de bank!
welke is dat?quote:Op maandag 10 april 2006 21:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb vorige week de Soundtrack gedownload....echt heerlijk muziek...lekker relaxed. Ideaal voor autorijden enzo.
Nee, ik kijk gewoon thuis.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga je ook speciaal naar je ouders?Echt niks of niemand mag me storen op de dinsdagavond
Als mensen het wagen me te bellen krijgen ze snel te horen dat ik het niet grappig vind
Gelukkig kijken al mijn vriendinnen ernaar en bellen ze tijdens de reclame
![]()
En dat voor een koningin, het koningshuis is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:14 schreef Koningin het volgende:
Daarbij heb ik geen douche op het moment, dus moet ik daar douchen
dankquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:56 schreef Mike het volgende:
Posts over downloaden verwijderd.
Goed bezig, held!quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:56 schreef Mike het volgende:
Posts over downloaden verwijderd.
waarschijnlijk is de aflevering net even wat langer, dan knippen ze de leader wel vaker wegquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:16 schreef Vlindur het volgende:
Wel stom dat ze de stoere intro-film hebben weggehaald.
Ja en je zou maar moeten kiezen wie van de twee dood gaat en wie het overleefdquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:18 schreef rena het volgende:
Die gespietste mensenWat raar
![]()
ShepherdWat is hij heerlijk
![]()
Hoe maak je die keuzequote:Op dinsdag 11 april 2006 22:21 schreef Cystie het volgende:
[..]
Ja en je zou maar moeten kiezen wie van de twee dood gaat en wie het overleefd![]()
Ik denk door z'n houding of reactie ofzo? Omdat hij niks zei? Ik snap het ook niet helemaal!quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:46 schreef Christibel het volgende:
Ik heb waarschijnlijk iets gemist. Hoe wist Meredith nou ineens dat McDreamy voor Addison koos?? Als hij naar het café zou komen koos ie toch voor Meredith?
ik ook.quote:
Door de aspirine die hij aanboodquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:46 schreef Christibel het volgende:
Ik heb waarschijnlijk iets gemist. Hoe wist Meredith nou ineens dat McDreamy voor Addison koos?? Als hij naar het café zou komen koos ie toch voor Meredith?
Nee ik ook niet, dat was inderdaad een beetje vaag.quote:
quote:
Precies, tegen de "kater".quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Op de een of andere manier heb ik altijd een rotgevoel aan het eind van de aflevering.
Ik denk het laatste...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:55 schreef Xurk het volgende:
[..]
Huilde Shephard op het einde in de lift nou door de operatie / het nieuws wat hij net moest vertellen, of doordat hij het zo moeilijk vindt om tussen Addison en Meredith te kiezen?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, en Meredith die flipte omdat niemand die vrouw wilde helpen vond ik erg indrukwekkend.
Ja waar is hij mee bezig?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
George vind ik echt wel een toffe gozer. Alex die mag echt weggaan ofzo, met zijn achterbakse profiterende gedrag. Beetje dat been gaan brengen en Christina voor blok zetten.
ben jij even betoeterdquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Alex die mag echt weggaan ofzo,
hij had al het gevoel dat zijn carrière op het spel stond nu hij die ene test moet halen,quote:
Heb je wel gekeken? Wat een rottig ventje is hij, zeg, hij maakt fouten en is sociaal nog slechter dan een aardappel.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
George vind ik echt wel een toffe gozer. Alex die mag echt weggaan ofzo, met zijn achterbakse profiterende gedrag. Beetje dat been gaan brengen en Christina voor blok zetten.
Ik ook...quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Op de een of andere manier heb ik altijd een rotgevoel aan het eind van de aflevering.
Heb jij wel opgelet de afgelopen afleveringenquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Wat een rottig ventje is hij, zeg, hij maakt fouten en is sociaal nog slechter dan een aardappel.
Waarom zou hij moeten blijven? Omdat hij misschien een "knap" koppie heeft?
ik heb nou eenmaal een zwak voor Bad Boysquote:Op dinsdag 11 april 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je wel gekeken? Wat een rottig ventje is hij, zeg, hij maakt fouten
dat valt ook wel mee, gezien de vorige afleveringen....quote:en is sociaal nog slechter dan een aardappel.
lijkt mij een prima redenquote:Waarom zou hij moeten blijven? Omdat hij misschien een "knap" koppie heeft?
Ja, en toen vond ik die Alex ook al niks. Te arrogant, om zijn onzekerheid te maskeren. Maarja, elk programma heeft iemand waaraan je je ergert.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:06 schreef rena het volgende:
[..]
Heb jij wel opgelet de afgelopen afleveringen![]()
Nee hij is gewoon super onzeker !!! En hij heeft een beetje vreemde manier om de dingen te brengen. Ik denk dat er meer achter zit maar dat weten we nog niet. Daar komt vast nog eens een antwoord op .quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:05 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Alex het zo slecht bedoeld allemaal hoor.![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:06 schreef rena het volgende:
Heb jij wel opgelet de afgelopen afleveringen![]()
Nee, maar ieder mens heeft toch wel eens z'n minpunten? en momenten waarop het minder gaat?quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Wat een rottig ventje is hij, zeg, hij maakt fouten en is sociaal nog slechter dan een aardappel.
Waarom zou hij moeten blijven? Omdat hij misschien een "knap" koppie heeft?
Christina zou precies hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:05 schreef babette21 het volgende:
hij had al het gevoel dat zijn carrière op het spel stond nu hij die ene test moet halen,
nu ging die "patiënt" ook nog 's ineens dood, dus flipte hij...
dat been zag hij vervolgens als zijn "redding", weer pluspunten kunnen scoren bij de grote baas
Naja, hij is niet lelijk..quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:09 schreef lily het volgende:
[..]
Christina zou precies hetzelfde doen.
Ze zijn allemaal hartstikke bedreven. En dat knappe koppie (van Alex) valt ook wel mee (of tegen)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |