bronquote:autorijden?
De eerste dagen dat u propranolol gebruikt, kunt u wat duizelig zijn. Dit komt doordat uw lichaam zich nog moet instellen op de lagere bloeddruk. Na enkele dagen is dat meestal weer over en is autorijden geen probleem.
Wordt volgens mij vaak voorgeschreven door huisartsen bij zenuwen voor het rijexamen. Het CBR zal het daar wel niet mee eens zijn, dus kan jouw zusje beter het gebruik van het middel verzwijgen tegenover het CBR.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef fleur22 het volgende:
Ik heb een vraag....Mijn zusje kreeg van de huisarts het middel propranolol voorgeschreven, ivm zenuwen voor het rij-examen. Laat nou in de bijsluiter staan dat op grond van de bijwerkingen -moeheid/duizelig- invloed kon hebben op de rijvaardigheid denkbaar kon zijn.![]()
![]()
Heeft zij wel het juiste middel gekregen dan??
Ben je van je zenuwen verlost, maar mag je niet meer achter het stuur.![]()
Hoe is dit te verklaren? De huisarts schrijft haar toch geen verkeerd middel voor?!
Misschien van die Valeriaandruppels? Zo'n flesje kost maar een paar euro bij bijvoorbeeld de Tuinenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:40 schreef Shirley het volgende:
Hm..ik moet maandag afrijden en wil op zich ook wel een middeltje tegen de zenuwen, aangezien ik daar best last van heb. Maar propranolol klinkt nou niet echt fijn. Ik hou het wel bij Valdisper rust.
Gefeliciteerd! Weet je misschien ook of dit middel via de apotheek zonder recept kan krijgen?quote:
Alleen op doktersrecept.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef Phraze het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Weet je misschien ook of dit middel via de apotheek zonder recept kan krijgen?
Valdispert helpt inderdaad niks!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:00 schreef fleur22 het volgende:
Ik dacht dat het alleen op recept te verkrijgen is.
Overigens vertelde mijn rij-instructeur weer dat Valdispert echt niet helpt...![]()
In Valdispert zitten natuurlijk verschillende ingredienten en van alles net niet genoeg denk ik. Die druppels Valeriaan is gewoon een enkel ingredient wat bij mij wel goed werkt. En als het niet goed genoeg werkt kan je een paar druppels extra nemen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:00 schreef fleur22 het volgende:
Ik dacht dat het alleen op recept te verkrijgen is.
Overigens vertelde mijn rij-instructeur weer dat Valdispert echt niet helpt...![]()
Je zou eens kunnen kijken wat voor effect die valeriaandruppels hebbenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:18 schreef Shirley het volgende:
Hm..terwijl ik weer andere ervaringen heb gehoord over Valdispert.
Hm...ik wil toch echt iets voor de zenuwen, en wil niet enkel daardoor zakken.
Mwa, paar daagjes gebruiken zal geen kwaad kunnen hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:40 schreef Shirley het volgende:
Maar propranolol klinkt nou niet echt fijn. Ik hou het wel bij Valdisper rust.
Whhehe...moet ik dat allemaal gaan uittesten binnen 5 dagenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:20 schreef Vava het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen kijken wat voor effect die valeriaandruppels hebbenals het werkt is het natuurlijk wel beter dan die chemische dingen van de huisarts
Ehm... jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whhehe...moet ik dat allemaal gaan uittesten binnen 5 dagen
Dan zit er geen examinator naast jequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:24 schreef Repeat het volgende:
Ik vind sowieso dat artsen geen medicijnen moeten voorschrijven voor dingen als een rijexamen. Dat is zoiets makkelijks, lekker als je dat alleen kan halen door medicijnen te gebruiken, hoe zit het dan als je zelf gaat rijden?
Pffff..... als die medicijnen toch bestaan en je ze maar voor een enkele keer nodig hebt, wat is daar nou mis meequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:24 schreef Repeat het volgende:
Ik vind sowieso dat artsen geen medicijnen moeten voorschrijven voor dingen als een rijexamen. Dat is zoiets makkelijks, lekker als je dat alleen kan halen door medicijnen te gebruiken, hoe zit het dan als je zelf gaat rijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |