Dat was overigens gisteravond. Vandaag ging iets anders.
Wegens grote drukte op het werk (klant kwam op bezoek, DFI... daar wil je even de tijd voor nemen) wilde ik niet al te vroeg weg. Ik heb dus 12 kilometer afgelegd in 17 minuten op de fiets, dat is een verdomd teringtempo wat je moet rijden om optijd te zijn.
Ik reed namelijk zo hard om haar op te halen uit taekwondo, ze had namelijk een spartraining en over het algemeen moet ik mijn EHBO kennis erop los laten omdat ze bont en blauw getrapt is en ik dat graag wil verzorgen (is niet leuk af en toe; gaan we naar het zwembad, is de gehele zijkant van mn vriendin blauw... en iedereen; hij slaat zn vriendin
![]()
....
![]()
).
Maargoed, het viel allemaal wel mee, twee blauwe plekken maar geen bloeduitstortingen, kneuzingen of weet ik het. Gelukkig.
Samen fietsten we richting huis, en ineens ben ik mijn vriendin kwijt. Had ze blijkbaar onderweg gezegd dat we naar de albert heijn zouden gaan (die is tot 21:00 open), om vervolgens naar huis te rijden. Niet opgevallen, dus ik bellen waar ze was. Dat vroeg zij zich ook af over mij. Elkaar tegengekomen bij het shell pompstation en we reden weer verder. Natuurlijk kwam er weer de vraag; 'waar was je nou?', waarop ik antwoordde; 'we waren zo gezellig aan het praten dat ik me niet meer realiseerde dat we linksaf moesten in plaats van rechtsaf zoals normaal'
![]()
....
![]()
.
Goed, dus boodschappen bij de AH gedaan, zie ik ineens ben & jerry's ijs in het wagentje. Ik: "He, dat is net zoals die vrouwen die gedeprimeerd zijn vanwege hun seksleven of hun relatie en daarom maar de chocolade variant van ben & jerry's gaan eten zodat ze zich beter voelen'
![]()
.
Vond ze óók al geen leuk geintje. Oké, hij was niet grappig
![]()
, maar je hoeft er ook niet vreemd om te doen.
Ze was echter al snel weer vrolijk toen ik een bruinbrood in het wagentje gooide.
Ze was echter weer snel chagerijnig, toen ik Kinder eieren in het winkelwagentje legde en zei; 'ik ben kinderachtig en ik zal het je laten weten ook'
![]()
. Ik weet niet waarom ik dat zei, want het was net zo gezellig!
Blijkbaar heb ik van die chandler (friends) buien.
![]()
. Ze noemde me ook wel eens zo.
Tot noch toe is het heerlijk gezellig en we gaan dalijk nog een filmpje kijken. Wat niet slim is, want morgen moet ik 06:00 op en ben ik tot 21:00 aan het werk. Maargoed, alles voor de lieve vrede
![]()
.
Vanzelf zal er weer wat gebeuren, ik laat het jullie wel weten. Nu eerst een cup a soup
![]()
.