abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36657760
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:52 schreef MPG het volgende:

[..]

of ze is onder de indruk van je achtponder , of ze wilt gewoon nuecken
, misschien moet ik nu de boot afhouden... Buiten het feit dat ik dat nooit vol zou houden zou de blik in haar gezicht priceless zijn denk ik. .
Kutkloon.
pi_36669162
Prachtig topic met geweldige verhalen van de TS!
Ik roep: meer, meer, meer!

Voor de rest niet sensatiebelust ofzo hoor...
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  woensdag 5 april 2006 @ 13:53:09 #78
111861 Hayley
Get what you can!!
pi_36672147
Word homo
  woensdag 5 april 2006 @ 14:09:22 #79
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_36672799
Waarschijnlijk ligt ze gewoon in de knoop met zichzelf en wil ze jou de schuld ervan geven!

Ik zou die 8 pond vlees van jou gewoon naar binnen stouwen en dan vragen of ze er fruit bij moet hebbe!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 5 april 2006 @ 14:18:43 #80
69092 SeNTiNeL0
THE SeNTiNeL
pi_36673141
TVP!

Ik zou haar er allang uitgeschopt hebben. Jullie passen totaal niet meer bij elkaar.
Haar uni-vriendjes hebben zeker een slechte invloed op haar uitgeoefend.

Kom op! Verman jezelf! Je wordt onder de duim gehouden.
pi_36673455
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef BiMeWet het volgende:
Ik kreeg een zoen op mn wang en een bakje chips. Toen ik vroeg of ik niet beter een stuk fruit kon nemen, kreeg ik een restje water uit een flesje water over me heen gekiept.

Ze heeft spijt denk ik. .

Ze komt even haar geweten sussen omdat ze buiten de deur geneukt heeft met een of andere corps-bal.

Maar ga vooral door, meesterlijk topic.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 5 april 2006 @ 14:50:51 #82
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_36674418
Vet topic.
Ik zou haar met mijn achtponder eens even goed duidelijk maken dat ze niet zo moest zeiken als ik jou was.
Guanine en Cytosine! *O*
  woensdag 5 april 2006 @ 14:58:13 #83
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_36674717
Ik snap haar ook nie. Waarom gaat ze niet lekker op de faculteith fruit eten en water over haar heen gooien en denken dat ze cool en slim is. Als ze jou toch niet leuk vindt.

Ik zeg Zwaffelen die teef en de deur uitgooien.
"Damn you, vile woman!"
pi_36674755
Ik zou haar nu nog maar even flink neuken als ik jou was, over niet al te lange tijd doet ze dat namelijk met een Scapa-dragende mat-in-de-nek, en niet meer met jou.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  woensdag 5 april 2006 @ 15:03:27 #85
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_36674945
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 21:47 schreef BiMeWet het volgende:
Krijg ik te horen van mn vriendin dat ik 'kinderachtig en immature' ben.
(Dat betekent droogstaan vanavond trouwens, . Stom mens. )
bekend
laaste keer was toen ze in de c1000 die rode voetafdrukken die naar de grootste slager van nl leide enzo. dus ik echt zo met vriendin aan het handje springen om alleen op die dingen te komen enzo
en dan ben ik kinderachtig,
hallo wie was er zo kinderachtig om te zeggen "doehoe nou niet

nou!?

tog wel lief leuk meisje hoor
pi_36675019
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:03 schreef luciferist het volgende:

[..]

bekend
laaste keer was toen ze in de c1000 die rode voetafdrukken die naar de grootste slager van nl leide enzo. dus ik echt zo met vriendin aan het handje springen om alleen op die dingen te komen enzo
en dan ben ik kinderachtig,
hallo wie was er zo kinderachtig om te zeggen "doehoe nou niet

nou!?

tog wel lief leuk meisje hoor
Da's niet kinderachtig, dat is geestelijk gehandicapt gedrag.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  woensdag 5 april 2006 @ 15:07:14 #87
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_36675097
From feudal serf to spender.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:14:05 #88
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_36675368
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:05 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Da's niet kinderachtig, dat is geestelijk gehandicapt gedrag.
maar wel leuk
pi_36675469
Dude, niet ŕlle vrouwen zeiken zo als de jouwe hoor .
pi_36675479
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef luciferist het volgende:

[..]

maar wel leuk
Nou.
pi_36675848
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef BiMeWet het volgende:
Ik kreeg een zoen op mn wang en een bakje chips. Toen ik vroeg of ik niet beter een stuk fruit kon nemen, kreeg ik een restje water uit een flesje water over me heen gekiept.

Ze heeft spijt denk ik. .
Tis ook nooit goed bij die vrouwen......
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:26:28 #92
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_36675932
Vrouwen. Kuthoeren.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_36676200
Toen ik las dat zij nu op de universiteit zit, dacht ik even dat er argumenten zouden komen die hout snijden.

Mooi topic, dat wel, maar de conclusie is wel dat jullie uitelkaar gegroeid zijn, en hoe meer voorvalletjes ik lees, hoe minder ik er aan twijfel dat dat slecht is.
pi_36676580
Ik ga eens aan mn vriendin vragen of ze uitlegt hoe voruwen in elkaar steken. I'm confused.
pi_36677103
GroenLinks???

Dumpen gast meteen
pi_36679947
Updateje.

Vandaag kwam ik thuis uit school, examens gemaakt, gingen opvallend goed deze week, was wel ontzettend blij dat wiskunde echt HEEL goed gegaan is want ik had niets voorbereid en heb alles goed beantwoord...

Toen ik dat liet weten kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd; 'ja, maar als je had geleerd dan had je uberhaupt niet in de stress hoeven zitten ".

Zuchtend maak ik een broodje klaar, en in plaats van het open te snijiden, 'scheur' ik het en plaats ik er beleg tussen. Krijg ik te horen dat we met een reden messen hebben aangeschaft.
Toen ik liet weten dat ik zelf wel weet hoe ik mijn brood het liefst klaarmaak, kreeg ik driftig een mes in mn handen gedrukt. .

Ze vroeg me om even te stofzuigen, wat ik zonder mopperen deed, en tegelijkertijd ging zij strijken. Tot zover geen problemen.

Ik was klaar met zuigen (stofzuigen smeerlappen, stofzuigen. ), liep op vriendinlief af, gaf haar een zoen en tilde haar op om haar op de bank te postitioneren en het strijkwerk over te nemen. Dat werd met veel liefde ( ) ontvangen.

Ze kijkt nu trouwens dr. phil. Een programma wat me altijd ergert.
Maar niet eropingaande bedacht ik me dat ik in de avond dan maar even de F1 van australië kon gaan kijken, die ik op de zondag niet gezien had omdat vriendinlief wat anders wilde doen (waar ik geen probleem mee had ).

Ik zei dus dat ik deze race wilde zien, kreeg ik te horen dat dat geen mogelijkheid is omdat ze huiswerk moet maken en die 'auto'tjes zo'n irritant jengelgeluid maken'. Hoe kan je dat nou zeggen over zo'n prachtsport , was mijn gedachte, en ik liet dus weten dat ik het niet te hard zou zetten dan. Voor haar was dat niet voldoende en moest ik het kijken van de F1 maar uitstellen . Ik dacht het even niet he. Toen ik haar dat zei bromde ze wat en keek ze verder naar doctor phill, waar nu een huppelkut een belspel met:

".... room"
"hagel...."
"....boom"

Heeft.

Hierdoor dacht ik; 'hmm, hagelslag', en ik maakte een boterham met hagelslag klaar. Toen vroeg ze wanneer ik een stuk fruit ging eten en zei ze dat we over een uur gaan eten, dus dat ik niet teveel mocht eten. Waarop de gebruikelijke discussie volgde van 'ik eet mn bord toch wel leeg.'

Ik speelde het echter strategisch, en zei; 'alsof ik dat lekkere eten van jou zou kunnen laten staan! '. Dit verbaasde haar zo erg dat ze nu de kluts kwijt is, me een knuffel en zoen gaf, zei dat ik lief was en nu rustig en totaal verdwaasd op de bank zit. .

To be continued. .
Kutkloon.
pi_36680313
quote:
Ik zei dus dat ik deze race wilde zien, kreeg ik te horen dat dat geen mogelijkheid is omdat ze huiswerk moet maken en die 'auto'tjes zo'n irritant jengelgeluid maken'.

zeg volgende keer ff dat haar ademhaling zo'n irritant geluid maakt.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36680516
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

zeg volgende keer ff dat haar ademhaling zo'n irritant geluid maakt.
Ach, die opmerking was ik wel gewend uit 18 jaar lang thuis wonen en een moeder hebben die er een hekel aan heeft. .

Ze is nog steeds redelijk verbaasd om wat ik zei, geloof ik. Dat je met iets positiefs iemand zo van haar stuk kunt slaan, .

Toen ik vroeg wat we aten, zei ze; 'aardappelen, biefstuk en mais." Beter dan dat kan sowieso niet!
was mijn eerste gedachte, maar toen dacht ik; 'ik kan de aardappels natuurlijk ook bakken...'

'He schat, zal ik de aardappels bakken?'
"Nee daar worden ze zo vettig van"
'Dat is de biefstuk toch ook al? '
"Ja dat is waar, nou ga je gang zou ik zeggen."

, dat is de eerste keer waarin ík een discussie om het eten win. .
Kutkloon.
pi_36681482
Je OP was nog leuk, maar nu begint het wat gezapig te worden.
pi_36681519
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef Metal_Mart het volgende:
Je OP was nog leuk, maar nu begint het wat gezapig te worden.
Er gebeurt ook niet veel nieuws op 1 dag, die OP was een verzameling van ergernissen.
Kutkloon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')