Je zegt daar dat jullie 2,5 jaar bij elkaar zijn en hier dat jullie 8 jaar bij elkaar zijn haha domm. Jij bent betrapt door Yannickequote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:15 schreef BiMeWet het volgende:
Hallo,
Mijn vriendin heeft sinds augustus vorig jaar al pijn bij het vrijen. We zijn al 2,5 jaar bij elkaar en dat is min of meer ook de tijd dat we vrijen, maar sinds augustus het afgelopen jaar kreeg ze pijn bij penetratie. Deze pijn zit bij de 'ingang' van de vagina, en het gaat ontzettend branden op het moment dat we klaar zijn met vrijen. Ook onder de seks heeft ze pijn, en bij de penetratie.
Ze kan nauwelijks op dr reet zitten zo'n pijn doet haar vagina, en alles in de vagina zwelt ook op.

Ze zeurt zelfs al onder de seks.quote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef YanniiCke het volgende:
Hey BiMeWit,
Ik ben YanniiCke en jij liegt want ik kwam eerst dit topic van jou tegen
[..]
Je zegt daar dat jullie 2,5 jaar bij elkaar zijn en hier dat jullie 8 jaar bij elkaar zijn haha domm. Jij bent betrapt door Yannicke

Sherlock.quote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef YanniiCke het volgende:
Hey BiMeWit,
[..]
Je zegt daar dat jullie 2,5 jaar bij elkaar zijn en hier dat jullie 8 jaar bij elkaar zijn haha domm. Jij bent betrapt door Yannicke

We zijn een tijdje (4 maanden) uit elkaar geweest en toen weer bij elkaar gekomen. Ik ben gaan tellen vanaf dat moment, zij vond dat onzin want 'we hebben toch niemand anders tussendoor gehad'.quote:Op maandag 10 april 2006 23:03 schreef YanniiCke het volgende:
Hey BiMeWit,
[..]

Yeah right.quote:Op maandag 10 april 2006 23:45 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
We zijn een tijdje (4 maanden) uit elkaar geweest en toen weer bij elkaar gekomen. Ik ben gaan tellen vanaf dat moment, zij vond dat onzin want 'we hebben toch niemand anders tussendoor gehad'.
Daarvoor geen seksueel contact gehad en we zijn bij elkaar gekomen omdat er toch nog een merkbare aantrekking was en we ook seksueel aangetrokken waren tot elkaar. Daarom is sinds dat moment ook min of meer onze seksuele relatie gestart, zoals er staat.
Waarom zou ik liegen, waarom denkt iedereen dat toch.

Wat jij wilt. Succes met je overwinning, ofzo, koppig vrouwmensch. Ga nu maar weer mensen op het breiclubje lastiigvallen, ok?quote:Op maandag 10 april 2006 23:56 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Yeah right.Yannicke heeft jou betrapt!

Je bent beus!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:28 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Succes met je overwinning, ofzo, koppig vrouwmensch. Ga nu maar weer mensen op het breiclubje lastiigvallen, ok?![]()
Dan kunnen ik en mijn topic weer verder.![]()

Agreequote:Op dinsdag 11 april 2006 08:44 schreef Lemming22 het volgende:
Ach ja of het nou verzonnen is of niet, het blijft lachen, dus blijven posten!![]()

Is idd wel erg laatquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:21 schreef jaha het volgende:
Nja, op je 13e met neuken beginnen is ook zoooo geloofwaardig...

ja idd popcorn raakt opquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
* wacht op nieuwe update

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |