Heel erg bedankt voor je reactie, juist omdat je het ongeveer hetzelfde hebt meegemaakt, ik probeer mijn geest al aardig te verzetten steeds, boekje lezen enzo, ff fokken,quote:Op woensdag 5 april 2006 22:28 schreef MissBliss het volgende:
Hmmm, mijn moeder is ook (ooit) eens ineens er vandoor gegaan met een ander... voor ons totaal onverwacht. En idd, je gaat door een hel! Ze heeft ook geen contact gezocht toen met ons. Maar na een week stond ze ineens weer op de stoep.
Ze miste ons en wou het weer proberen met mn pa. Ik denk dat als je haar wat rust geeft (wat kan je anders?) dat ze wel weer terugkomt! En dat ze sowieso wel weer contact met jou opzoekt. Zij is nu ook helemaal in de war waarschijnlijk. Dat het misschien met je vader niet werkt, heeft niks te maken met jou. En ik denk dat ze dat na een tijdje wel inziet... De moeder-kind-relatie is heel sterk!!
Ik hoop iig voor je dat je snel wat van haar hoort! Tot die tijd: sterkte
ze was ziekgemeld, nummer niet genoteerd waarmee ze gebeld had...quote:Op woensdag 5 april 2006 22:28 schreef mazaru het volgende:
Wisten ze op haar werk ook niet waar ze uit hing?
Als ze vandaag had moeten werken, dan zal ze toch wel naar hun gebeld hebben?
Ja afleiding is heel belangrijk! Hoewel het vrijwel onmogelijk lijkt natuurlijk, maar probeer ook bij vrienden langs te gaan ofzo. Huilen helpt ookquote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heel erg bedankt voor je reactie, juist omdat je het ongeveer hetzelfde hebt meegemaakt, ik probeer mijn geest al aardig te verzetten steeds, boekje lezen enzo, ff fokken,
Maar ik blijf hopen, bedankt.
helaas ben ik een italiaan dus met dat geduld ligt het nogal gevoelig,quote:Op woensdag 5 april 2006 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja afleiding is heel belangrijk! Hoewel het vrijwel onmogelijk lijkt natuurlijk, maar probeer ook bij vrienden langs te gaan ofzo. Huilen helpt ook
En geduld hebben dus, is alles wat je kan doen
Goed zo! Ja, ik ben ook zo ongeduldig als het maar kan hoor, maar je kán verder toch niks doen... Laat je het hier weten als je wat hoort?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
helaas ben ik een italiaan dus met dat geduld ligt het nogal gevoelig,
Nee maar het klopt, k ben vooral veel bezig met vrienden enzo, vooral veel weg zijn enzo.
Ja ze het is een getrouwd stel, en ze hebben dus beide ook een aardige slag te verwerken, ik moet zeggen dat ik me tegenover dat gezin enorm schuldig voel want mijn moeder was gewoon aan het stoken in een goed functionerend gezin...quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:53 schreef L-IS het volgende:
Zo! Je moeder is "lekker" bezig, ik hoop dat ze over een tijdje weer normaal contact kan onderhouden met jou en je vader. Stiekem gedoe, echt sterkte man! Kan me voorstellen dat dit hard aankomt.
misschien vreemde vraag maar heeft de vader van je zwager ook (nog) een vrouw?![]()
kan je misschien daar op wat steun rekenen
Je hebt gelijk, maar in deze kies ik toch voor mijn vader. misschien hard maar zoals mijn moeder ons behandeld heeft en behandeld op dit moment getuigd dat van geen enkel greintje respect oid...quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:15 schreef MissBliss het volgende:
Jeetje
Lekker ook dat jullie ongeveer de laatste zijn die het horen ook...
Toch denk ik dat ze wel weer contact opneemt, ze kan het toch niet maken ineens jou helemaal uit haar leven te gooien? Ik zou haar dan idd zeggen hoe je je erover voelt, dat mag ze best weten, maar bedenk wel dat jij haar zoon bent en niet haar man en dat het dus helemaal niks met jou te maken heeft!
Wéét je ex überhaupt wel van jouw recente problemen? Ze wordt meerdere keren betiteld als egoïstisch, maar ik lees nergens dat ze je ook daadwerkelijk heeft laten stikken. Kan best zijn dat als je haar steun vraagt, ze zich van haar positieve kant zal laten zien. Niet als je vriendin, maar als een vriendin.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik zit erdoorheen,
kleine maand geleden gedumpt door mijn vriendin totaal onverwachts en het deed gigantisch veel pijn, lief en leed doorgemaakt met haar, de scheiding van haar ouders, erachter komen dat haar moeder al vreemdging met een ander maar dat niet aan haar vader kunnen vertellen.
Ik heb haar met alles gesteund en nu het weer beter met haar gaat is het dus uitgegaan...
Dit alles kan ik begrijpen, liefde verwaterd en kan doodbloeien daar heb ik mij bij neergelegd.
Voor zover ik het kan beoordelen, is dat een goede keuze.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar in deze kies ik toch voor mijn vader. misschien hard maar zoals mijn moeder ons behandeld heeft en behandeld op dit moment getuigd dat van geen enkel greintje respect oid...
Bedankt voor je reactie, ik kan met elke reactie iets, alles helptquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:17 schreef Aurora38 het volgende:
Ik wens je erg veel sterkte TS, wat een drama maak je mee zeg.
Hoop dat je vader en jij elkaar tot steun kunnen zijn, probeer iig wel met elkaar te blijven praten omdat jullie anders de kans lopen ook nog eens van elkaar verwijderd te worden door toedoen van je moeder. kWeetnie waarom ik dit zeg, maar hoop dat je er wat mee kunt.
Dat is niet handig nee...quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie, ik kan met elke reactie iets, alles helpt![]()
Update:
ik heb zojuist een smsje ontvangen van mijn moeder dat ze maandag komt praten, maar geen tijd helemaal niks, terwijl ik van 8 tot half zes niet thuis ben, dus weer een onnadenkende actie van haar!
Ja ik heb voor mezelf al besloten dat ik geen contact met mijn moeder wil onderhouden als ze niet bereid is te vechten voor ons als gezin en voor mijn vader.quote:Op zondag 9 april 2006 18:19 schreef CartWOman het volgende:
Probeer rustig te blijven. Ik snap dat het heel snel gaat opeens, maar probeer voor jezelf te bedenken wat je wil vragen en zeggen. Als je moeder verliefd is geworden op een ander is dat zwaar kut, maar die dingen gebeuren... ik weet niet precies hoe het tussen je ouders zat; als alles koek en ei leek is het een klotestreek en heb je alle recht om heel kwaad te zijn.
Nou ja, wat ik eigenlijk wil zeggen is: gooi niet alle deuren dicht als je nog contact wil houden met je moeder.
Belachelijk dat ze een vriendin meeneemt.
Alsof ze bang is.
Heel veel sterkte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |