Ja, en de volgende ochtend voel je ze zelfsquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
Mjah, liefst na een lichte bier overdosis. Die proef je de hele nacht nog
Voor het slapen gaan twee liter water drinken en een rolletje pepermunt in je kanaalquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:58 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, en de volgende ochtend voel je ze zelfs![]()
Yup, en dat is voor mij de reden om ze maar niet meer te halen. Ik hoopte dat meer mensen dat zouden doen en de prijzen zodoende zouden zakken, maar helaasquote:
En waar is die te verkrijgen? Heb die nog nooit ergens gezien.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:11 schreef NIels25 het volgende:
Tosti Vlam van Topking ook erg jummie!
Welfare-vlammetjesquote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef roofless het volgende:
Trouwens prima te maken: haal de inhoud uit een sausijs (dus vel van de worst halen), flink wat sambal erdoor mengen.
Een eetlepel op een mini loempiavel (toko), opvouwen en dichtplakken (met water of eiwit)
Even frituren en hoppa, vlammetjes voor 5-10ct per stuk.
http://www.recepten.net/detail.php?q=1346quote:Op woensdag 5 april 2006 17:45 schreef LoggedIn het volgende:
wat is Tosti vlam?
Ik denk dat ParanoidEv bedoelde dat je ze de volgende ochtend op het toilet voelt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan twee liter water drinken en een rolletje pepermunt in je kanaal
sjongejongejonge.... zuchtquote:Op woensdag 5 april 2006 18:15 schreef V.en.A het volgende:
[..]
Ik denk dat ParanoidEv bedoelde dat je ze de volgende ochtend op het toilet voelt.
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:30 schreef V.en.A het volgende:
Het apeldoorn-dierens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |