abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juni 2008 @ 22:36:23 #176
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_59613270
quote:
Op zondag 22 juni 2008 09:41 schreef Erasmo het volgende:
''We hebben geen idee van wat er gebeurd maar het zal vast wel slecht zijn!''
We hebben redelijk een idee wat ze doen, we hebben redelijk wat informatie wat men met het weer wil doen en we kunnen er met alle redelijkheid vanuit gaan dat HAARP daar mee te maken heeft, en dat is zonder conspiracy-thinking, dit topic is ooit begonnen in [NWS] omdat het ding er staat, omdat het van de US military is en omdat er een PDF is waarin de US-military aangeeft in 2025 het weer te kunnen controleren.
Omdat er nogal wat out-of-the-box thinking bijkwam is er toen besloten dit topic destijds in [TRU] te zetten en daar staat t nog steeds, nou ja [BNW] intussen, maar nogmaals, dit is nou een van die dingen die waarschijnlijk wel kloppen, en t blijft jammer dat t doorlopend als een soort onzin word afgedaan, lees en informeer jezelf, kom dan graag weer eens terug.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zondag 22 juni 2008 @ 22:39:52 #177
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59613366
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:36 schreef YuckFou het volgende:

[..]

We hebben redelijk een idee wat ze doen, we hebben redelijk wat informatie wat men met het weer wil doen en we kunnen er met alle redelijkheid vanuit gaan dat HAARP daar mee te maken heeft, en dat is zonder conspiracy-thinking, dit topic is ooit begonnen in [NWS] omdat het ding er staat, omdat het van de US military is en omdat er een PDF is waarin de US-military aangeeft in 2025 het weer te kunnen controleren.
Omdat er nogal wat out-of-the-box thinking bijkwam is er toen besloten dit topic destijds in [TRU] te zetten en daar staat t nog steeds, nou ja [BNW] intussen, maar nogmaals, dit is nou een van die dingen die waarschijnlijk wel kloppen, en t blijft jammer dat t doorlopend als een soort onzin word afgedaan, lees en informeer jezelf, kom dan graag weer eens terug.
Nou komen we ergens Heb je een link naar die .pdf?
pi_59615860
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Nou komen we ergens Heb je een link naar die .pdf?
H.A.A.R.P.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_59643253
Thnx voor de video's YuckFou, hopelijk vind ik hier binnenkort een fatsoenlijke verbinding om deze filmpjes te kunnen bekijken (zit in Nieuw-Zeeland atm)..

Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:18:05 #180
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_59644396
Dus je zou het weer kunnen beinvloeden ?
Minds are like parachutes. They only function when open.
  zondag 2 augustus 2009 @ 18:28:18 #181
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_71544319
Tijd voor wat nieuws om een goud van oud topic omhoog te trappen

Ik zou me er weer eens in moeten verdiepen, t ding staat er nog steeds tenslotte...misschien zijn er nieuwe PDF's te vinden, of slingert technical memorandum 195 ergens online
Okay op die laatste heb ik hulp nodig...google levert wel hits maar geen PDF en ik zou onderhand die 613 pagina's van Techy Mem 195 wel graag willen lezen...iemand nog een onontdekte database in z'n bookmarks?

[ Bericht 9% gewijzigd door YuckFou op 02-08-2009 23:29:05 ]
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:34:43 #182
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_71659741
Ik heb dit gezien denk ik gisteren.

Toen ik de foto's bekeek uit dit topic en nog verschillende op internet waar de wolken door dit apparaat zijn aangepast.

Want de wolken waren echt in een soort vlaag in een richting (lijkt net of ze een richting in zijn geblazen).
En de wolken waren heel klein en los van elkaar, een kwartiertje later was alles weer een geheel wolkendek.

In de avond gezien.
Geen idee of het een apparaat wat een soort HAARP is, maar je weet maar nooit.
pi_71660532
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 18:28 schreef YuckFou het volgende:
Tijd voor wat nieuws om een goud van oud topic omhoog te trappen

Ik zou me er weer eens in moeten verdiepen, t ding staat er nog steeds tenslotte...misschien zijn er nieuwe PDF's te vinden, of slingert technical memorandum 195 ergens online
Okay op die laatste heb ik hulp nodig...google levert wel hits maar geen PDF en ik zou onderhand die 613 pagina's van Techy Mem 195 wel graag willen lezen...iemand nog een onontdekte database in z'n bookmarks?
Heb je nog een oude link van dat technical memorandum 195? Dan zou je em via archive.org kunnen terugvinden nml evt..
Ken je deze pdf al?
Op ATS kennen ze het memorandum niet (eens).. jammer.. dit is namelijk een apparaat wat bewezen bestaat, alleen waarvan we niet weten wat het nou precies doet - behalve dan onschuldig atmosferisch onderzoek natuurlijk..

Tis wel echt Star Wars als je de patenten zo leest
quote:
HAARP PATENTS (Assigned to APTI, Inc.)

U.S. Patent 4686605:
Method And Apparatus For Altering A Region In The Earth's Atmosphere,
Ionosphere, And/Or Magnetosphere
Inventors: Eastlund; Bernard J., Spring, TX
Assignees: APTI, Inc., Los Angeles, CA
Issued: Aug. 11, 1987
Filed: Jan. 10, 1985

U.S. Patent 5038664:
Method For Producing A Shell Of Relativistic Particles At An Altitude
Above The Earth's Surface
Assignees: APTI, Inc., Washington, DC
Issued: Aug. 13, 1991
Filed: Jan. 10, 1985

U.S. Patent 4712155:
Method And Apparatus For Creating An Artificial Electron Cyclotron
Heating Region Of Plasma
Ramo; Simon, Beverly Hills, CA
Issued: Dec. 8, 1987
Filed: Jan. 28, 1985

U.S. Patent 5068669:
Power Beaming System
Inventors: Koert; Peter, Washington, DC
Cha; James T., Fairfax, VA
Issued: Nov. 26, 1991
Filed: Sep. 1, 1988

U.S. Patent 5218374:
Power Beaming System With Printer Circuit Radiating Elements
Having Resonating Cavities
Cha; James T., Fairfax, VA
Issued: June 8, 1993
Filed: Oct. 10, 1989

U.S. Patent 5293176:
Folded Cross Grid Dipole Antenna Element
Inventors: Elliot; Paul G., Vienna, VA
Issued: Mar. 8, 1994
Filed: Nov. 18, 1991

U.S. Patent 5202689:
Lightweight Focusing Reflector For Space
Inventors: Bussard; Robert W., Manassas, VA
Wallace; Thomas H., Gainesville, FL
Issued: Apr. 13, 1993
Filed: Aug. 23, 1991

U.S. Patent 5041834:
Artificial Ionospheric Mirror Composed Of A Plasma Layer
Which Can Be Tilted
Issued: Aug. 20, 1991
Filed: May. 17, 1990

U.S. Patent 4999637:
Creation Of Artificial Ionization Clouds Above The Earth
Inventors: Bass; Ronald M., Houston, TX
Issued: Mar. 12, 1991
Filed: May. 14, 1987

U.S. Patent 4954709:
High Resolution Directional Gamma Ray Detector
Inventors: Zigler; Arie, Rishon Le Zion, Israel
Eisen; Yosset, Rishon Le Zion, Israel
Issued: Sep. 4, 1990
Filed: Aug. 16, 1989

U.S. Patent 4817495:
Defense System For Discriminating Between Objects In Space
Inventors: Drobot; Adam T., Annandale, VA
Issued: Apr. 4, 1989
Filed: Jul. 7, 1986

U.S. Patent 4873928:
Nuclear-Sized Explosions Without Radiation
Inventors: Lowther; Frank E., Plano, TX
Issued: Oct. 17, 1989
Filed: June 15, 1987
bron

[ Bericht 29% gewijzigd door Boswachtertje op 06-08-2009 20:20:09 ]
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:00:51 #184
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_71660678
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:34 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb dit gezien denk ik gisteren.

Toen ik de foto's bekeek uit dit topic en nog verschillende op internet waar de wolken door dit apparaat zijn aangepast.

Want de wolken waren echt in een soort vlaag in een richting (lijkt net of ze een richting in zijn geblazen).
En de wolken waren heel klein en los van elkaar, een kwartiertje later was alles weer een geheel wolkendek.

In de avond gezien.
Geen idee of het een apparaat wat een soort HAARP is, maar je weet maar nooit.
Chemtrails?
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_71661619
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:56 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Heb je nog een oude link van dat technical memorandum 195? Dan zou je em via archive.org kunnen terugvinden nml evt..
Ken je deze pdf al?
Op ATS kennen ze het memorandum niet (eens).. jammer.. dit is namelijk een apparaat wat bewezen bestaat, alleen waarvan we niet weten wat het nou precies doet - behalve dan onschuldig atmosferisch onderzoek natuurlijk..

Tis wel echt Star Wars als je de patenten zo leest
[..]

bron
Star Wars ? wtf ? Heb je wel eens patenten op bijvoorbeeld electronenmicroscopen gelezen ?

Ik zie werkelijk niets wat mijn aandacht zou trekken behalve misschien Nuclear-Sized Explosions Without Radiation waarvan ik het hele patent niet kan vinden maar alleen maar een omschrijving van 1 paragraaf.

Maar ik ben dan waarschijnlijk weer raar wanneer ik me afvraag waarom een supermacht een patent (wat alleen geldig is in de US) zou aanvragen op zoiets.

Als je bang moet zijn voor dingen dan zijn dat dingen waar je GEEN patent voor kan vinden.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:37:05 #186
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_71661766
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:00 schreef Prowl het volgende:

[..]

Chemtrails?
Nee juist niet, het was gewoon allemaal kleine wolkjes die gescheiden waren maar in eerste instantie was het gewoon alsof ze weggevaagd waren een richting op.
pi_71664458
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:32 schreef ChungLingSoo het volgende:
Star Wars ? wtf ? Heb je wel eens patenten op bijvoorbeeld electronenmicroscopen gelezen ?

Ik zie werkelijk niets wat mijn aandacht zou trekken behalve misschien Nuclear-Sized Explosions Without Radiation waarvan ik het hele patent niet kan vinden maar alleen maar een omschrijving van 1 paragraaf.

Maar ik ben dan waarschijnlijk weer raar wanneer ik me afvraag waarom een supermacht een patent (wat alleen geldig is in de US) zou aanvragen op zoiets.

Als je bang moet zijn voor dingen dan zijn dat dingen waar je GEEN patent voor kan vinden.
Mbt star wars doelde ik op het defensieprogramma uit de jaren 70 en 80 van de VS

qua patenten heb je wel een punt.. het riekt m.i. wel naar (pogingen tot) weerbeinvloeding.. vraag is of we die kant op willen
pi_71665919
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:32 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Het imho belangrijkste patent is aangevraagd ten tijde van (het eind van) de koude oorlog (Reagan) door Eastlund destijds werkende voor het bedrijf ATPI /ARCO .
Zou eerder raar zijn indien er GEEN patent op aangevraagd zou zijn.
Bovendien kan het patent op verschillende manieren uitgevoerd worden, zeker in handen van het Pentagon.

Denk dat het Pentagon vast wel speeltjes met de space shuttle e.d hebben meegestuurd waarvan geen patenten bestaan.
quote:
Raytheon through its E-Systems subsidiary now owns the patents used to develop the HAARP weather warfare facility at Gakona Alaska.
http://www.rense.com/general70/haarp.htm
Gewoon 'n experimentje op de universiteit.

Je zou ook " bang kunnen worden " van de defensie uitgaven waarvan geen bonnetjes zijn.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_71800585
Dan zijn de grootste control freaks dus niet de Amerikaanse regering of de CIA maar de complottheoristen die alle gangen willen nagaan van de overheid, tot het laatste bonnetje toe.
Onder zulke mensen weet je dus al zeker dat je nooit enige frisse lucht meer zult hebben.

HÁÁÁÁÁRRRP!!
Oeps, sorry, die floepte er zomaar even uit.
pi_72610842
quote:
Wat is hier vreemd aan? Een timelapse filmpje dat een x aantal weerfronten laat zien die met elkaar convergeren/botsen..
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72611038
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:30 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wat is hier vreemd aan? Een timelapse filmpje dat een x aantal weerfronten laat zien die met elkaar convergeren/botsen..
Echt? .......weer iets geleerd vandaag.....
◢◤
pi_72633043
Eisenhower1961.
pi_72634313
Hey, tof te zien dat je hier weer zit te posten, kerel!

Ja dit soort wolkenvormen en -bewegingen worden vaak wel wetenschappelijk verklaard, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je hier meer in zou kunnen zien, want het ziet er gewoon echt bizar uit.

Ik weet zelf nog niet echt wat ik er van moet denken, hoewel ik wel meer richting de reguliere verklaringen neig.
pi_72634502
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 08:41 schreef ToT het volgende:

Ja dit soort wolkenvormen en -bewegingen worden vaak wel wetenschappelijk verklaard, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je hier meer in zou kunnen zien, want het ziet er gewoon echt bizar uit.

Ik weet zelf nog niet echt wat ik er van moet denken, hoewel ik wel meer richting de reguliere verklaringen neig.
Er zullen ongetwijfeld meteorlogische verklaringen voor zijn maar manipulatie van de atmosfeer is niet iets wat "niet gebeurt".
Op welke schaal, met welk doel en met welke middelen durf ik niet te zeggen maar, kijk alleen al naar de Olympische Spelen van Beijing.

Verder zijn die filmpjes abslouut tof, zoek ook eens op mammatus clouds...die zijn pas vet!
Mr. Prolapse 2009
pi_72659073
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 08:41 schreef ToT het volgende:

Lees nog regelmatig ff mee hoor, maar met posten is het idd wat minder geworden.

Reguliere verklaringen sluiten de minder voor de hand liggende verklaringen niet uit, als b.v. n gebroken tak vind , durf ik n.a.v mijn waarnemingen niet met zekerheid te zeggen of dit b.v. is gekomen door de wind of n baldadige voorbijganger.

Mij vallen vnl de zgn boling clouds en rimpeleffecten (zal ik ze maar noemen) op, iets dat ik de laatste jaren vaak zie, vroeger nooit. Linkje met wat foto's ter illustratie:
http://weatherwars.info/?page_id=67
Kan "natuurlijk" komen door de klimaatsverandering, maar dan hadden deze verschijnselen volgens mij al eerder op andere plekken op aarde moeten zijn waargenomen.
Eisenhower1961.
pi_72991090
Niet alle "speciale wolken" worden gecreeerd door HAARP
Blijkbaar hebben ze nu ook een speciale raket om 's nachts lichtgevende wolken te maken...
quote:
Eerie Cloud Created by NASA Rocket Experiment

An eerie cloud that glowed briefly in the night sky Saturday was no UFO. It was created by humans - more specifically a NASA rocket built to make clouds that shine at night.

The rocket launched as part of an experiment to artificially create so-called noctilucent - or night-shining - clouds, the highest clouds on Earth. They naturally appear around 50 miles (80 km) above Earth's high latitudes and are also known as polar mesospheric clouds.
Full txt : http://www.space.com/miss(...)nt-cloud-rocket.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_72991628
Da's vet inderdaad zeg. Overigens komen die wolken ook "natuurlijk" voor

Geeft wel een raar effect zo
Mr. Prolapse 2009
pi_73103063
Een docu van de bekende zender History Channel over chemtrails en HAARP.

HAARP en chemtrails zijn echt en zeker geen fabeltje.
  maandag 28 september 2009 @ 02:20:22 #200
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_73171045
Het is allemaal wat veel om te lezen/kijken.
Is er ergens iets met bewijs dat HAARP het weer effectief verandert?
Als het een filmpje is graag het tijdstip erbij waarbij er bewijs getoond wordt aangezien alle suggestieve bullshit niet interessant is.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')