quote:Op zaterdag 4 september 15928 15:20 schreef een wetenschapper het volgende:
Hebben jullie nou nog niet ontcijferd wat de muurschilderingen van deze oude beschaving betekenen!?![]()
Sorry hoor, maar je moet echt je harses houden over die gozer.quote:
quote:Liep er zo'n 50 cent wannabe wigger breezer langs en toen was mijn hele week verpest
Breezers
50 cent
Wiggers
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:33 schreef Marco_van_Basten het volgende:
Krijg nou de grafk*nker, zit ik hier op het WK mag me bitch niet eens ff komen cocksucken, wat een teringlijer! En morgen zal ik hem eens ff laten zien hoe goed ik kan voetballen, pattahhoofd!
quote:Op zondag 16 april 31 09:10 schreef De_Messias het volgende:
kan er effe iemand krabben? M'n neus jeukt
quote:Op donderdag 24 Juni 2476 11:42 schreef N30 het volgende:
OMG! Zit ik net wat Matrix Online te spelen, wordt ik door zo'n hoeren-NPC afgeknald!![]()
![]()
Lig ik daar, denk ik, tyf maar op met je kutspelletje! IDDQD!!! GOD-MODE!!!! Mwoehahaa!!!!
Heb ik die n00b toch eens even laten zien wat een 1337 |-|4x0r|\/|4st3r echt kan!!! lolleromfgroflmao!
quote:Op 8 december 1980 22:00 schreef Markdachap het volgende:
[..]
Die gast met die fietsbril moet ze arrogante bek eens houwen. Ik heb minstens 50 LP's van die ouwe band van hem en ook nog bijna al zijn solowerk. FF een handtekeningetje geven is er niet bij. Ik weet wel waar zijn huis woont, ik zal hem eens een handtekening geven.
Dombo, het gaat niet om wat ik denk, maar dat zou Natalee postenquote:Op donderdag 13 april 2006 04:28 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je moet echt je harses houden over die gozer.Als iemand een goeie gast is, is hij het wel.
quote:Op donderdag 13 april 0033 17:55 schreef Judas_I het volgende:
Zo... die 30 zilverlingen zijn in de pocket.. Als iemand me zoekt vandaag: Ik ga zuipen
ohja.. en als 1 van die andere 11 me zoekt: verzin maar iets.. dat ik me heb opgehangen uit schuldgevoel ofzo
quote:Op donderdag 13 april 2006 04:28 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je moet echt je harses houden over die gozer.Als iemand een goeie gast is, is hij het wel.
quote:Op donderdag 13 april 2006 04:28 schreef Slappertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 april 1908 10:05 schreef UitOostenrijk het volgende:
Ik kan dus heel goed schilderen. landschappen en zo. Kom ik op de kunstacademie, wordt ik afgewezen omdat het niet abstract genoeg is!
Ik kap met schilderen!
Maarja, nu heb ik dus wel een nieuwe hobby nodig. Iemand ideetjes?
Moderne kunst![]()
quote:Op dinsdag 12 meil 2004 08:25 schreef Cees het volgende:
Godverdomme door die kanker sbs mensen komt er godverdomme geen hoer meer in hier, stomme straatsletjes willen allemaal een lekker warm huisje
Kankerkachel![]()
quote:Op woensdag 5 april 2005 17:27 schreef Ijsmeis het volgende:
Gvd sta ik met mn zatte kop een beetje me om te kleden, staat mn webcam verdomme nog aan! En natuurlijk dacht iemand het leuk te vinden om screenshots te maken en in een zip te gooien.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 1945 21:57 schreef Franklin D. Roosevelt het volgende:
Het heeft lang genoeg geduurd!
Japan![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:27 schreef Gripper het volgende:
Godverde godver de grafgloeiende grafkanker... 3 euro 10 voor een litertje ongelood!?!?!
quote:Bij het begin van het leven schreef O-Molekuuul het volgende:
Boh gek, zit ik daar lekker hendig sjiek te slippen, een beetje een zuurstofmolecuul te wezen...
Komen er twee van die H-Molekuuul-sletjes aanzetten. Ja en daar zeg ik geen 'neen' tegen he, jeweet. Maar nu zijn ze swanga! Boh gek! En ze willen hun kindjes "H2O-Molekuuulen" noemen.!
En dan ontstaat er natuurlijk leven! Boh gek wat heb ik nu aan mijn neon hangen!
quote:Op de eerste zondag ooit 15:48 schreef G to the OD het volgende:
Heb ik net de hele week aan zo'n project gewerkt om een planeet met leven enzo te creeren, vindt mijn vrouw het niet mooi..
Ik plant hem gewoon ergens in een of ander zonnestelsel en kijk er nooit meer naar om! Ze zoeken het maar uit met hun kutplaneet!
Aarde![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |