kneuzenquote:
de rest van je leven een krommequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:16 schreef baskabel4 het volgende:
dat is balen...6 weken een spalk om je pik..
is dat een een typefout of is dat bewust gedaanquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:16 schreef baskabel4 het volgende:
dat is balen...6 weken een spalk om je pik..
voetbalquote:
dat kan nog welquote:
Ja voetballen kan ik nog wel, daar zei ik toch ook niks overquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
dat kan nog welNiet zo aanstellen en gewoon tegen die bal schoppen
Even een nieuwe gitaar kopen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat je met rechts zult moeten leren spelen. Die pink gaat waarschijnlijk stijf blijven na het herstel en gitaarspelen is dan niet makkelijk meer....
Ja maar hij is niet uit de kom...quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:25 schreef Tique3 het volgende:
je moet je heul niet zo aanstellen! bij mij dachten ze niet eens over een operatie om het recht te zetten, ik moest gewoon me arm vasthouden zodat zij ff mijn pink recht konden trekken! (zo vanuit het losse handje dus)![]()
![]()
Niks rechts lerenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat je met rechts zult moeten leren spelen. Die pink gaat waarschijnlijk stijf blijven na het herstel en gitaarspelen is dan niet makkelijk meer....
Een Delftenaar, toch vrij zeldzaam op fok vind ik, hoiquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:52 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Delft en gewoon voetballen![]()
edit;
Maar nu dan even niet![]()
Ja, welkom bij de clubquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:57 schreef luciferist het volgende:
hey ts,
botje gebroken
heb jij dat ook al?
quote:
Ja dat vroegen veel mensen nog: "Ben je soms keeper?" -"Neequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:03 schreef Borkydude het volgende:
Zelfs ik als kiepert heb dat nooit gehad.
douchegelquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:02 schreef Agiath het volgende:
Ook trouwens leuk, douchen als je linkerhand niet nat mag worden, probeer is met 1 hand douchegel op in je hand te knijpen, ik voelde me net een triagle-josti
Hygiëne, probeer het ook eens.quote:
Shit happensquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:09 schreef Borkydude het volgende:
Andere keeper uit de A bij ons heeft wel ze ringvinger gebroken begin dit jaar.
Neeeequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat komt nooit meer helemaal goed, je kan je gitaarcariére wel vergeten
Ach ik vind het wel altijd een lekker fris gevoelquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik spoel die pathogenen ook wel weg met water alleen
Hee, dat heb ik ook gehad maar die van mij moesten er 3 maanden in blijven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik zit nu al 5 weken met 2 metalen pennen in mn arm.
Gelukkig ging gisteren het gips eraf en mogen de pinnen er volgende week uit.
Het middenhandsbeentje van mijn pink was in de lengte doorgescheurd. Keuze was: opereren met kans op een verkorting van het bot en een verstijving van het gewricht of zetten en afwachten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Die van mij anders 6 maanden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef PDOA het volgende:
[..]
Hee, dat heb ik ook gehad maar die van mij moesten er 3 maanden in blijven.
precies zo loop ik dr nu ook bij. compleet met t blauwe laagje en gegipste pink en ringvinger.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:54 schreef Razor21 het volgende:
Valt mee zeg ik moest 4 weken helemaal in het gips voor een gebroken pink. En het gebeurde 2 keer in 2 maanden tijd dat ik hem brak. 1ste keer meteen operatie pin erin gezet..en 4 weken later gips eraf en ik breek hem meteen weer met mijn dronken kop
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06142/PICT0278.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |