kneuzenquote:
de rest van je leven een krommequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:16 schreef baskabel4 het volgende:
dat is balen...6 weken een spalk om je pik..
is dat een een typefout of is dat bewust gedaanquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:16 schreef baskabel4 het volgende:
dat is balen...6 weken een spalk om je pik..
voetbalquote:
dat kan nog welquote:
Ja voetballen kan ik nog wel, daar zei ik toch ook niks overquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
dat kan nog welNiet zo aanstellen en gewoon tegen die bal schoppen
Even een nieuwe gitaar kopen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat je met rechts zult moeten leren spelen. Die pink gaat waarschijnlijk stijf blijven na het herstel en gitaarspelen is dan niet makkelijk meer....
Ja maar hij is niet uit de kom...quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:25 schreef Tique3 het volgende:
je moet je heul niet zo aanstellen! bij mij dachten ze niet eens over een operatie om het recht te zetten, ik moest gewoon me arm vasthouden zodat zij ff mijn pink recht konden trekken! (zo vanuit het losse handje dus)![]()
![]()
Niks rechts lerenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat je met rechts zult moeten leren spelen. Die pink gaat waarschijnlijk stijf blijven na het herstel en gitaarspelen is dan niet makkelijk meer....
Een Delftenaar, toch vrij zeldzaam op fok vind ik, hoiquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:52 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Delft en gewoon voetballen![]()
edit;
Maar nu dan even niet![]()
Ja, welkom bij de clubquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:57 schreef luciferist het volgende:
hey ts,
botje gebroken
heb jij dat ook al?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |