Een week geleden kon het niet namelijk. Toen was die actie ook en stond op de website van Ryanair dat deze verlend zou worden tot 8/6.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou. Met drie klikken vind je een heenreis op 6 juli en een terugreis op 9 september.
Vooral in september zijn vrijwel alle dagen nog te boeken (binnen de voorwaarden)
shiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:27 schreef DutchTrain het volgende:
Voor 25 euro inclusief tax retour Eindhoven - London Stansted
bron
Met Ryanair vlieg je nu voor 10 euro inclusief tax naar London Stansted. Wil je een retoutje, dan betaal je slechts een kleine 25 euro.
Uiteraard zijn er een aantal voorwaarden:
Boekingsperiode: 02.06.06 - 08.06.06
Reisperiode: 16.06.06 - 25.10.06
Reisdagen: Mon - Thurs & Sat (subject to availability)
Reserveren: 14 dagen van te voren
Niet te boeken op: 14.07.06 - 31.08.06 All Holidays, School Breaks and major sporting events are excluded from this offer
de toeslagen komen op ¤ 46,44 dus je kan voor 60,44 retour vliegenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:30 schreef kikoooooo het volgende:
Leuke site
maar als ik voor 28pp een retourtje praag boek hè, wat komt daar nog overheen qua toeslagen
quote:Eindhoven is Wizz Air's new destination in The Netherlands
2006. 06. 14.
Wizz Air, Central and Eastern Europe's largest low fare – low cost airline announced today that it would move from Amsterdam-Schiphol Airport to Eindhoven Airport as of 19th September 2006.
This step will result in lower fares and faster, easier check-in and boarding for the passengers, as Eindhoven is a smaller and more cost efficient airport than Schiphol in Amsterdam. The savings will be passed directly on to the customers who can book their flight for as little as 29,99 EUR (including taxes and charges) on wizzair.com or via call centre (+36 1 470 94 99. Eindhoven will become a new and exciting destination for Hungarians, who can now easily travel not only to Amsterdam and South-Holland, but also the Northern part of Belgium and the Ruhr region in Germany. On the other hand, Budapest will be another great Central-European destination to discover for travellers from Eindhoven and the region.
"We guarantee the lowest fares between Holland and Hungary. We are very proud to offer this new low fare flight to our passengers from Eindhoven and we invite them to discover the beautiful historical sites and great night life of Budapest and Hungary. Eindhoven Airport is also a great gateway for us to a number of regions like Southern Holland, Ruhr region and Northern Belgium. We are looking forward to our first flight and fruitful cooperation." - said Natasa Kázmér, Director of Corporate Communication and Public Affairs of Wizz Air.
Joost Meijs, Director Commercial Services & PR at Eindhoven Airport added: "Budapest has been on our list for a while now and we are especially pleased to offer this new and booming destination from Eindhoven Airport through Wizz Air, the most dynamically growing Central and Eastern European low fare airline. The increasing number of flights to more and more destinations means more passengers, fast developing economy and therefore more jobs in the region. We are committed to contribute to this development and offer more exciting destinations from Eindhoven Airport."
daar denken sommigen heel anders over:quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:56 schreef Jaguarized het volgende:
Daar zal Eindhoven blij mee zijn inderdaad.
bronquote:Airport is prullenbak
Donderdag 15 juni 2006 - Ondanks dat er een nieuwe directe NS verbinding naar Schiphol is, ondanks het toverwoord ’Brainport’, vindt er weer een prijsvechter de open deuren van Eindhoven Airport als goedkope vluchthaven.
Wizz Air uit Oost- en Midden Europa gaat voor drollenprijzen de verbinding Boedapest-Eindhoven invullen. Alsof dat iets van de strategie van Eindhoven Airport ten goede komt, behalve volume- en herrie groei. Dit is zo’n goedkope groei, afval van Schiphol, waar weinig aan te verdienen is. Hiermee wordt Eindhoven Airport niet alleen de prullenbak van Schiphol, maar krijgt het ook een nieuwe functie naast zakelijke-, pret-, militaire vluchten nu ook overstapplaats. Dat gemeenten en provincie deze nieuwe functie als overstapplaats weer zo makkelijk toelaten is onbegrijpelijk. Zo een overstapfunctie geeft alleen de lasten, niet de lusten, geen economisch belang voor de regio.
L. BRANDS
http://www.stenadiscovery.nl/nl/images/krantbericht.jpgquote:STENA LINE GAAT FORS INVESTEREN OP HAAR NOORDZEE ROUTES
Stena Line, Europa's grootste ferrymaatschappij, gaat voor een bedrag van ongeveer ¤100 miljoen investeren in haar route Hoek van Holland - Harwich.
De vertrouwde 'Stena Hollandica' en 'Stena Britannica' worden spectaculair verlengd en verbeterd
In het voorjaar van 2007 worden zij met respectievelijk 52 en 28 meter verlengd tot 240 meter om meer capaciteit te kunnen bieden. Daarmee worden zij de langste Ropax schepen op de Noordzee. Beide schepen worden ook volledig gerestyled waarbij de faciliteiten voor zowel de zakelijke als de particuliere reizigers aanzienlijk worden uitgebreid en verbeterd.
De dienstregeling tussen Hoek van Holland en Harwich komt overigens niet in gevaar tijdens de werfbezoeken van de 'Stena Hollandica' en de 'Stena Britannica'. De schepen gaan om de beurt naar de werf en de 'Stena Seatrader', het voor een andere Noordzee route nieuw bestelde schip, wordt in die periode ingezet op de route Hoek van Holland - Harwich.
In een toelichting op de op handen zijnde investering, verklaarde Gunnar Blomdahl, CEO van Stena Line: "De route Hoek van Holland - Harwich is belangrijk voor ons. Met deze investering kunnen we aan de wensen van onze klanten voldoen door zowel aan de passagiers-, als vrachtklanten de juiste capaciteit te blijven bieden."
Ook Pim de Lange, Area Director North Sea bij Stena Line benadrukte: "Het is dus 'business as usual' en onze passagiers kunnen in de toekomst blijven rekenen op de goede service die wij bieden tussen Hoek van Holland en Harwich."
In aanvulling op de investering in de twee Superferries, investeert Stena Line ook in twee nieuwe schepen voor de vrachtroute Hoek van Holland - Killingholme. Door deze nieuwe schepen kunnen betere afvaarttijden en een grotere capaciteit aan de vrachtklanten worden geboden.
Gunnar Blomdhal, CEO van Stena Line. "In het geheel is met deze maatregelen een totale investering van ¤300 miljoen gemoeid. Hiermee onderschrijft Stena Line het strategische belang van haar routes op de Noordzee."
Tot 2007 blijft de 'Stena Discovery' varen. In de traditioneel rustige periode - 30 oktober tot en met 7 december - is er een aangepaste diensregeling. Dit vanwege de extreem hoge brandstofkosten, want om de hoge snelheid van 75 km per uur te kunnen varen verbruikt de 'Stena Discovery' maar liefst 180.000 liter brandstof per dag.
De ideale ligging van de Stena Line havens en de gunstige vertrektijden, belangrijke redenen voor passagiers om met Stena Line te reizen, blijven zoals het is. Het comfort aan boord, een andere belangrijke reden om met Stena Line te reizen, wordt verbeterd! Vanzelfsprekend blijven ook de uiterst concurrerende tarieven.
Mijn ouders hebben ze allebei en ze zijn echt mooi! Goede aankoopquote:Op maandag 24 april 2006 16:38 schreef Hik het volgende:
Na The Travel Book, met alle landen van de wereld, prachtige foto's en veel wegdromen...
[afbeelding]
The Travel Book
... zag ik dit weekend (bij Stanley en Livingstone natuurlijk) The City Book staan. 200 steden van over de hele wereld en gelukkig naast Parijs en Kaapstad ook minder voor de hand liggende steden als Sienna, Mendoza, Zanzibar-town en Bath.
The Cities Book
Erg lang in staan te bladeren, erg mooi....
Nog iemand mijn verjaardag vergeten misschien?![]()
quote:Luchtvaart ontduikt vergoeding reizigers
Uitgegeven: 4 juli 2006 06:21
DEN HAAG - Luchtvaartmaatschappijen ontduiken vaak de verplichte financiële vergoeding die zij aan passagiers moeten betalen bij annulering of langdurige vertraging. De maatschappijen beroepen zich veelal op overmacht, wat ze vrijwaart van betaling. Vluchten worden ook minder vaak geannuleerd.
De luchtvaartinspectie constateert een kleine anderhalf jaar na invoering van de compensatieregeling voor reizigers dat deze niet goed werkt. "Ze is lastig voor iedereen", zei Helma Neppérus, hoofddirecteur burgerluchtvaart van de Inspectie Verkeer en Waterstaat (IVW), in een vraaggesprek met het ANP. De inspectie heeft bijna zevenhonderd klachten ontvangen van passagiers die ontevreden zijn over de toepassing van de regeling.
Overmacht
De IVW beoordeelt de uitvoering van de regeling en zegt kritisch te kijken als maatschappijen bij vertraging spreken van overmacht, zoals slecht weer of stakingen. Het is een van de uitzonderingen waarop luchtvaartbedrijven zich kunnen beroepen om onder de vergoeding uit te komen. Afgelopen jaar is gebleken dat vervoerders hier veelvuldig gebruik van maken. "Luchtvaartmaatschappijen sputteren tegen omdat de regeling ze geld kost", lichtte Neppérus toe. "Een defecte motor geloof je een keer wel, maar niet meer als het meerdere keren voorkomt."
Discussies
Van de Nederlandse maatschappijen zijn het vooral KLM en Transavia die soms moeilijk doen. "Met deze maatschappijen zijn veel discussies geweest. Ze moeten eraan wennen dat wij zulke kritische vragen stellen." Martinair daarentegen presteert goed.
Volgens de Europese regeling hebben luchtreizigers bij een annulering recht op volledige terugbetaling van de ticketprijs of op een retourvlucht naar het vertrekpunt. Ook bij een vertraging van langer dan vijf uur kunnen passagiers hun ticket vergoed krijgen.
Klachten
De IVW kan momenteel niet veel doen met klachten van passagiers die ontevreden zijn over de wijze waarop maatschappijen de compensatieregeling in de praktijk brengen. "Wij gaan na wat er is gebeurd, stellen vragen en geven dan advies", zei Neppérus. Aan dat advies hoeven luchtvaartmaatschappijen zich niet te houden, maar in sommige gevallen leidt kritiek van de IVW alsnog tot een vergoeding. De enige andere optie voor reizigers is een gang naar de rechter. "Maar dat doen veel mensen niet, behalve advocaten."
Omdat de inspectie alleen adviezen aan luchtvaartmaatschappijen mag geven, zou het toezicht op de regeling volgens Neppérus in betere handen zijn bij een onafhankelijke geschillencommissie. "De inspectie is geen individuele klachtenbehandelaar maar toezichthouder." Zelf zal ze echter niet met het initiatief komen om die op te richten. "Het moet vanuit de sector zelf komen." De Consumentenbond heeft eerder al om een geschillencommissie gevraagd.
De moeizame opstelling van de luchtvaartmaatschappijen manifesteert zich niet alleen op vluchten van en naar Nederland, het werkterrein van de IVW. Neppérus: "Op een recente Europese vergadering bleek dat iedereen ermee te maken heeft." De hoofdinspecteur wil de problemen beteugelen door meer duidelijkheid te scheppen. Het is belangrijk dat goed wordt vastgelegd wanneer er sprake is van overmacht. Alles tot in detail omschrijven is echter onmogelijk, denkt Neppérus. In veel gevallen zal de rechter eraan te pas moeten komen om een oordeel te vellen. "En dat is helemaal niet erg."
Bronquote:The Explore Norway Ticket
Available for travel in two weeks within the period 25. June to 28. August!
Discover just how much Norway has to offer. Take off on an exciting adventure and experience the wonders of Norway for yourself.
With its breathtaking natural landscapes, fascinating historical sights, exhilarating activities and vibrant modern cities, Norway is an unforgettable country to visit.
With the Explore Norway Ticket, we’re offering you an unmissable chance to discover just how much it has to offer for yourself. The ticket gives you the freedom to spend two amazing weeks flying around a choice of 34 destinations, which means you can experience as many of the spectacular wonders as you choose. Norway is a country with unlimited possibilities! You'll be surprised!
Find out more, see:
Travelling in south of /north of Norway for information about our destinations.
Fares and terms for price and booking details.
Hints and tips for useful information when planning your itinerary.
>>>>>>>>>>>> Order your Explore Norway ticket here <<<<<<<<<<<<<<
For further information , please contact booking.support@wideroe.no ,
or by phone: +47 33 48 26 96 (Mon-Fri 0800-1600) or +47 81 00 12 00
For booking in Holland, please contact Norge Reiser, tel 023-5572923 or info@norgereiser.nl
Welcome on board!
Pålogget bruker har ikke leserettigheter på dokumenter i kategorien.quote:
Vaag, hier doet hij het gewoon.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Pålogget bruker har ikke leserettigheter på dokumenter i kategorien.
![]()
http://www.wideroe.no/modules/module_123/proxy.asp?iDisplayType=2&iCategoryId=45&iInfoId=1795
Dus je kan ook nog via Edinburgh met Easyjetquote:Transfer on our international flights included
UK: We have flights from Aberdeen to Bergen or Stavanger or from Newcastle to Bergen or Stavanger or from Edinburgh to Bergen are included in the fare!
Of goedkoop naar Kopenhagen of Stockholm en vanaf daar beginnen kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:38 schreef DutchTrain het volgende:
Zeker interessant:
[..]
Dus je kan ook nog via Edinburgh met Easyjet
Inclusief tax kom je uit op ruim 70 euro voor een retourtje London of 80 euro voor de overige bestemmingen. Niet al te duur voor de korte termijn, maar niet altijd het goedkoopste dat je kunt krijgenquote:Alleen op 11 juli vanaf 00.01 uur 1 dag boeken voor 1 euro* naar Berlijn, Kopenhagen, Londen** en Glasgow. www.transavia.com
Hmz, deze maar eens even onthouden.... 70eu voor retour londen is niet al te duur tochquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:53 schreef DutchTrain het volgende:
Transavia Super Sale = Voor 1 euro naar Berlijn, London, Glasgow of Kopenhagen
[..]
Inclusief tax kom je uit op ruim 70 euro voor een retourtje London of 80 euro voor de overige bestemmingen. Niet al te duur voor de korte termijn, maar niet altijd het goedkoopste dat je kunt krijgen
Ware het niet dat je dan pas in Stansted bent en eerst naar Rotterdam Airport moet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:57 schreef kikoooooo het volgende:
Hmz, deze maar eens even onthouden.... 70eu voor retour londen is niet al te duur toch
Da's een boot...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ware het niet dat je dan pas in Stansted bent en eerst naar Rotterdam Airport moet.
Als je naar het centrum van London wil, dan blijft www.golondon.nl de goedkoopste oplossing. (70 euro all in retour Nederland - London)
Is dat incl. europees transfer ticket of alleen die pass? Hoe kom je aan die prijs, heb je die opgevraagd?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of goedkoop naar Kopenhagen of Stockholm en vanaf daar beginnen kan natuurlijk ook.
Ongeveer 500¤ voor twee weken lang onbeperkt vliegen in Noorwegen vind ik echt geen geld!
Prijs is inclusief vlucht van de bovengenoemde steden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:57 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Is dat incl. europees transfer ticket of alleen die pass? Hoe kom je aan die prijs, heb je die opgevraagd?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hmz, deze maar eens even onthouden.... 70eu voor retour londen is niet al te duur toch
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:12 schreef Poepoog het volgende:
Easyjet gaat vanaf een speciale gate alleen voor LowCost airlines, op een of andere manier mag of kan transavia daar niet van vliegen (meestal D-pier)
.
quote:Vanaf donderdag 13 juli 2006 (om 00.01 uur) zijn de volgende bestemmingen in de winterdienstregeling van transavia.com boekbaar voor de periode 30 oktober 2006 tot en met 24 maart 2007:
Vanaf Amsterdam
Barcelona vanaf 19,99
Berlijn (Tegel) vanaf 19,99
Glasgow (Prestwick) vanaf 19,99 Nieuw
Kopenhagen vanaf 19,99
Salzburg vanaf 19,99 Nieuw
Madrid vanaf 29,99
Milaan Orio al Serio vanaf 29,99
Nice vanaf 29,99
Pau (Pyreneeën) vanaf 29,99 Nieuw
Genua vanaf 39,99
Pisa vanaf 39,99
Valencia vanaf 39,99 Nieuw
Venetië (Treviso) vanaf 39,99
Verona vanaf 39,99
Alicante vanaf 49,99
Faro vanaf 59,99
Malaga vanaf 59,99
Napels vanaf 59,99
Vanaf Rotterdam
Genève vanaf 19,99 Nieuw
Innsbruck vanaf 19,99 Nieuw
Londen (Stansted) vanaf 19,99
Girona vanaf 29,99
Nice vanaf 29,99
Toulon vanaf 29,99 Nieuw
Rome (Fiumicino) vanaf 49,99
Alicante vanaf 49,99
Faro vanaf 59,99
Malaga vanaf 59,99
Vanaf Eindhoven
Alicante vanaf 49,99 Nieuw
Faro vanaf 59,99 Nieuw
Malaga vanaf 59,99 Nieuw
quote:Weg met die saaie bagagelabels! Geef uw koffer kleur en ontwerp uw eigen, unieke label! Met een foto van de kids, een mooie vakantiekiek, het logo van uw bedrijf of kies een van de afbeeldingen die KLM voor u heeft geselecteerd. Van uw ontwerp worden twee labels gemaakt. Voortaan herkent u uw bagage uit duizenden! Ook leuk: doe de bagagelabels aan iemand anders cadeau.
Bestellen kan alleen als u via klm.nl een boeking heeft gemaakt*. Houd uw reserveringsnummer dus bij de hand.
Heeft u ook voor andere passagiers een ticket geboekt onder hetzelfde reserveringsnummer? Geef dan snel dit reserveringsnummer aan hen door, want ook zij mogen ieder een gratis set bagagelabels ontwerpen en bestellen.maximaal één set van twee labels per persoon
Ligt er aan waar je naartoe wil. Voor 65 euro vlieg je al heen en weer naar Manchester, voor 38 naar Berlijn en voor 380 naar NYCquote:Op donderdag 13 juli 2006 01:11 schreef Omaha het volgende:
Hm weinig goede aanbiedingen op vlieggebied dit moment. Jammer dat Lowcost V-Bird er niet meer is.
www.jet2.comquote:
380 voor New York? Dat moet goedkoper kunnen, althans als je bereid bent tot september te wachten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 01:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je naartoe wil. Voor 65 euro vlieg je al heen en weer naar Manchester, voor 38 naar Berlijn en voor 380 naar NYC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |