Bontkraag alert ....quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:33 schreef cultheld het volgende:
Wat een kankerschool.
Precies! TS, verberg je niet achter een anomieme schuilnaam, maar doe voor 't RTL-journaal een boekje open over het grote onrecht wat jou is aangedaan!quote:
nerd alert....quote:
Jij hebt een paar daagjes vrij, de directeur is over de zeik omdat hij op zijn pik getrapt is, je leraren mogen je nog steeds. Vier vakantie, het zal je niet belemmeren in je succesvolle toekomst.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:39 schreef wobbel het volgende:
Beetje rustig met de reacties ajb...(zoals kankerschool enzo, ik voel(de) mij heel erg thuis op school tot dat dit gebeurde namelijk)
En ze zeiden dat het verhaal in de krant al meer dan genoeg was geweest, en dat het door mij voor altijd op internet zou blijven staan...terwijl de krant bij het oud papier gaat. Maargoed, ook bij tctubantia.nl blijft het gewoon online staan.
Ik vind het ook nogal een vreemde zaak, omdat ik in het begin ook heb aangegeven dat ik dat ansich wel mag posten...en dat ik het logo van de school heb mis/gebruikt kan ik opzich wel voorstellen dat ze daar over zeuren. Maar als ik dit logo niet gebruikt zou hebben, dan hadden ze mij dus eigenlijk niks kunnen maken?
Nee dan was je 100% legaal bezig geweest(zeker als je het nieuwsbericht nog ietsje had herschreven), nu mag het in priciepe niet maar ik vind het geen reden om je te schorsen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:39 schreef wobbel het volgende:
Beetje rustig met de reacties ajb...(zoals kankerschool enzo, ik voel(de) mij heel erg thuis op school tot dat dit gebeurde namelijk)
En ze zeiden dat het verhaal in de krant al meer dan genoeg was geweest, en dat het door mij voor altijd op internet zou blijven staan...terwijl de krant bij het oud papier gaat. Maargoed, ook bij tctubantia.nl blijft het gewoon online staan.
Ik vind het ook nogal een vreemde zaak, omdat ik in het begin ook heb aangegeven dat ik dat ansich wel mag posten...en dat ik het logo van de school heb mis/gebruikt kan ik opzich wel voorstellen dat ze daar over zeuren. Maar als ik dit logo niet gebruikt zou hebben, dan hadden ze mij dus eigenlijk niks kunnen maken?
hehe snap nu ook waarom ze je maar 1 dag schorsen....quote:
En wat begrijp je daar niet aan?quote:
toen hadden ze hun eigen reglement nog niet gelezenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:52 schreef wobbel het volgende:
[..]
Ze wilden mij 3 hele dagen schorsen eerst...
Dat is dus wat ik ook al dacht. Ze wisten kennelijk van het bestaan van je site, en zolang je alleen (in hun ogen) goede dingen postte, werd er niets van gezegd. En nu haal je iets uit de media en zet het erop en wordt je geschorst? Dat klopt niet helemaal. Dat ze het niet prettig vinden dat je hun logo gebruikt, kan ik me voorstellen, maar dat hadden ze ook wel even eerder mogen zeggen. Niet pas als er ineens iets op de site staat wat hun niet bevalt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:47 schreef Adfundum het volgende:
Als ze niet eerder over dat logo gezeurtd hebben waarom nu dan wel? Of mag je alleen positieve berichtjes posten. Lang leve de vrijheid. Als het bericht waar is heb je niets verkeerd gedaan ook al is het niet netjes. Ze hadden gewoon moeten vragen om dat bericht te verwijderen. En inderdaad, dat bericht staat ook zonder jou voor altijfd op internet. Haal het logo weg, laat het bericht staan en plaats een aanvulling over je schorsing.
Je hebt hen wel gevraagd waarom hoop ik?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Sowieso moet je met dit soort dingen oppassen. Ik had vroeger op m'n site een weblog en plaatste daar af en toe een berichtje. Op een keer heb ik dus eens iets geplaatst over hoe mijn dag was, wat mijn werkgever had gelezen en waardoor ik ontslagen ben. Vraag me niet waarom. Negatief was het niet, ik heb geen namen van personen noch de bedrijfsnaam genoemd. Men kan echter altijd wel een reden vinden om je te straffen voor iets, en weet je, ook al sta je in je recht, vaak komen ze er nog mee weg ook.
Sure. Maar het gaat niet om mij nu.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:59 schreef MrBean het volgende:
[..]
Je hebt hen wel gevraagd waarom hoop ik?
quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:06 schreef dennistd het volgende:
Ze hebben zeker nog nooit gehoord van vrijheid van meningsuiting?
Zoiets noemen wij 'non-argumentatie', oftewel: Kul.quote:En ze zeiden dat het verhaal in de krant al meer dan genoeg was geweest, en dat het door mij voor altijd op internet zou blijven staan...terwijl de krant bij het oud papier gaat. Maargoed, ook bij tctubantia.nl blijft het gewoon online staan.
Daarom waarschijnlijk die vreemde constructie, 1 dag schorsing en 2 dagen geen les maar wel naar school. Dan hoeven ze de inspectie niet in te lichten die hier waarschijnlijk niet mee accoord gaat. Je kunt ze altijd nog zelf inlichten. Daar heb je geen advocaat of rechtsbijstand voor nodig.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:13 schreef wobbel het volgende:
Waar ik heel erg van baal is dat ik nog niet eens een waarschuwing of wat heb gekregen, direct schorsing.
Ik heb de beste cijfers uit de klas, ik ben nog nooit te laat geweest dit jaar, heb in m'n hele schoolcarriëre nog maar 2 uur gespijbeld (zit al 5 jaar op school dus) en ik ben er dit jaar nog geen enkele keer uitgestuurd...
nee man, voor één dag hoef de school dat niet eens. Lees dan ingescande stuk eens doorquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:17 schreef wobbel het volgende:
[..]
Mag/moet ik de schoolinspectie hier btw nog over inlichten zelf ofzo? Ben nog nooit geschorst geweest...
Maar net goed voor je! Weet je ook eens hoe het is. Kun je later weer door vertellen aan je kleinkinderen. NERD!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:13 schreef wobbel het volgende:
Waar ik heel erg van baal is dat ik nog niet eens een waarschuwing of wat heb gekregen, direct schorsing.
Ik heb de beste cijfers uit de klas, ik ben nog nooit te laat geweest dit jaar, heb in m'n hele schoolcarriëre nog maar 2 uur gespijbeld (zit al 5 jaar op school dus) en ik ben er dit jaar nog geen enkele keer uitgestuurd...
je naam?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:24 schreef wobbel het volgende:
[..]
Als ik een nerd ben, hoe moet ik dan ooit kleinkinderen krijgen![]()
Maar ff ontopic, wat moet ik straks nog zeggen als er gebeld wordt![]()
bvquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:24 schreef wobbel het volgende:
Maar ff ontopic, wat moet ik straks nog zeggen als er gebeld wordt![]()
om hier ff op terug te komen...... mag wel natuurlijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef L-IS het volgende:
[..]
nee man, voor één dag hoef de school dat niet eens. Lees dan ingescande stuk eens door![]()
* is zelf twee keer van school gestuurd
ben je bedreigd ofzo?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef wobbel het volgende:
Ik ga onder protest akkoord met de schorsing, en wil verder geen discussie meer....
Waar is je 'vrijheid van meningsuiting' nu?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef wobbel het volgende:
Ik ga onder protest akkoord met de schorsing, en wil verder geen discussie meer....
Dus je laat hen winnen? Ik zou naar de inspectie stappen, ze weten immers dondersgoed dat ze fout zitten...quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef wobbel het volgende:
Godverdomme!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:23 schreef trancethrust het volgende:
Je hebt de rel gemist tonks, TS is al teruggekrabbeld helaas
Nee joh, ging over die leerling die een administratief medewerkster van 40 jaar oud na school had lopen douwen en er foto's van heeft gemaaktquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:23 schreef frankium het volgende:
Ging het hier over?
Dat is namelijk al erg oud, of zijn er soms meerdere gevallen?
Gewoon even zoeken op Google
[..]
Nee, dat gaan we dus niet doen. Ik heb alle verwijzingen verwijderd, wil ook geen nieuwe meer zien. Hoe heerlijk ramptoerisme ook kan zijn, hier even niet... Gewoon ontopic reageren op het geschorst zijn en anders niet. Details doen niet ter zake...quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:29 schreef frankium het volgende:
Wie heeft dat Twetsch nieuwsblad? Kan iemand dat bericht niet ff hier posten, om die school te dissen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |