Gewoon Coe erneer zetten. Feyenoord kan dat met die sherrif, ajax doet het met Stekelenburg.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:07 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik zou het een grote gok vinden om geen waardige stand-in voor Gomes te hebben hoor.

Ja, hij is inderdaad overgekomen van Internazionale. Maar daar heeft hij volgens mij nooit in de hoofdmacht gestaan. Maar daar kan ik me in vergissenquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:23 schreef Zapper het volgende:
[..]
Gewoon Coe erneer zetten. Feyenoord kan dat met die sherrif, ajax doet het met Stekelenburg.
Bovendien kwam Coe van Internazionale toch?

Nee bedoelde ik ook niet te zeggen, maar je zit niet voor niets bij Internationale denk ik dan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:25 schreef Bos81 het volgende:
Ja, hij is inderdaad overgekomen van Internazionale. Maar daar heeft hij volgens mij nooit in de hoofdmacht gestaan. Maar daar kan ik me in vergissen

mijn oomquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:00 schreef JustJunior het volgende:
Als we met "stel dat" gaan werken, dan blijf je reservers aantrekkenAf en toe moet je risico's nemen. Stel dat Coe ook zijn been breekt, en Boffin ook!
Het gerucht gaat dat Ten Cate definitief de nieuwe trainer wordt van PSV. Maar de bron is niet echt betrouwbaar te noemen:
[..]
Bron: www.psv-front.tk

Vaak zal dat inderdaad wel wat zeggen over de kwaliteiten van een speler.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nee bedoelde ik ook niet te zeggen, maar je zit niet voor niets bij Internationale denk ik dan.

Misschien is zn oom Westerhof. Zo grappig vind ik het niet, er lopen zat mensen bij PSV rond die een oom zijn van iemand en dingen opvangen.quote:

3de keep van Inter geloof het nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, hij is inderdaad overgekomen van Internazionale. Maar daar heeft hij volgens mij nooit in de hoofdmacht gestaan. Maar daar kan ik me in vergissen

quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:22 schreef cultheld het volgende:
Ik zou wel erg blij zijn met Henk ten Cate als trainer. Spreekt Spaans, heeft al diverse successen beleefd en heeft een redelijk netwerk.

Klopt, en juist via die mensen komt de meeste onzin de wereld in, juist omdat ze alleen maar "iets opvangen" en verder totaal niet op de hoogte zijn van details.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Misschien is zn oom Westerhof. Zo grappig vind ik het niet, er lopen zat mensen bij PSV rond die een oom zijn van iemand en dingen opvangen.

Booy en Maaskant toch??quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:23 schreef Radegast het volgende:
Volgend jaar Ten Cate en Vanenburg?

Ach, dat soort clubs haalt vaak spelers uit allerlei landen op jonge leeftijd naar de club, die vervolgens nooit slagen. Broertje van Seedorf ook.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nee bedoelde ik ook niet te zeggen, maar je zit niet voor niets bij Internationale denk ik dan.

Flikker toch op met je Stevensquote:

Inderdaad, onbegrijpelijkquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |