quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:17 schreef steeg het volgende:
cky wat staat voor camp kill yourself, volgens sommigen is het eigenlijk
fuCKYou
ik weet nog steeds niet hoe het echt zit![]()
waarom moet een kamp zichzelf doden?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:17 schreef steeg het volgende:
cky wat staat voor camp kill yourself, volgens sommigen is het eigenlijk
fuCKYou
ik weet nog steeds niet hoe het echt zit![]()
Dat wist ik tot nu toe ook niet!quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:23 schreef Nepthys het volgende:
Ik bedacht me laatst dat y grec gewoon precies hetzelfde betekent als Griekse y, maar dan in het Frans.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:23 schreef Nepthys het volgende:
Ik bedacht me laatst dat y grec gewoon precies hetzelfde betekent als Griekse y, maar dan in het Frans.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:23 schreef Nepthys het volgende:
Ja, wel ygrec, maar ik wist niet dat dat stond voor het Franse 'griekse Y'quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef Iksje het volgende:
Dus als jullie de naam kelly spellen was dat ka - ee- el - el - griekse y?
hier heet die letter ypsilon of ygrec als je spelt
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:19 schreef 18konijn het volgende:
Vanavond in het RTL-nieuws hoorde ik een Spaanstalige Venozolaan de naam van het eiland Bonaire (Bonère in het NL) uitspreken als Bon-aire, precies zoals je het schrijft dus. Letterlijk vertaald uit ik weet niet welke taal (geen Spaans, dat zou buen aire zijn) betekent dat Goede Lucht. Het was nog nooit tot me doorgedrongen dat Bonaire iets zinnigs betekende...
ja, dat is vast dé reden achter die naam!quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:30 schreef Nega het volgende:
[..]Dat had ik laatst met SkyRadio, dat het eigenlijk gewoon LuchtRadio is (iemand op me werk riep dat namelijk), dus dat je het ontvangt uit de lucht, ook nooit aan gedacht.
Dat weet ik niet, maar nooit aan de betekenis opzich gedacht.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:31 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, dat is vast dé reden achter die naam!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |